Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Vragen LA

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Sanny
Amerika-ontdekker

Re: Vragen LA

Bericht door Sanny »

In welk hotel in west hollywood zit je?
Noob1880
Amerika-ontdekker

Bericht door Noob1880 »

sanny
eigenlijk hebben we nog geen hotel geboekt.
Enkel in vegas is alles al in orde.
maar west-hollywood zal het wrs niet worden (lees: te duur :p)
Mel79
Amerikakenner

Bericht door Mel79 »

Wat vandaag is LA hip is is morgen not done. Wij zaten in West Hollywood, ik vond het persoonlijk een leuke levende buurt. Veel cafeetjes, barren, clubs, restaurants. Daar kun je je wel goed vermaken. De receptie van je hotel kan je meestal ook wel goed op weg helpen. Zeker wat de hippe clubs en restaurants betreft. Zij zijn de locals en weten meestal wel wat leuk is en niet. Een goed betaalbaar hotel in WH is het Best Western Sunset Plaza hotel. Lekker ook met zwembad, liet me denken aan de jaren 90 serie Melrose Place.

En wil je hip winkelen, ga dan naar Melrose en Santa Monica. Winkels zoals Fred Segal en Kitson opzoeken. Pinkberry gaan proeven (te lekker voor woorden ;)) En in Venice de free spirit sfeer gaan opsnuiven en kijken of de dokters er nog zitten (grapje ;))
Sanny
Amerika-ontdekker

Bericht door Sanny »

Goede tipps..ik heb vandaag mijn eerse bod via priceline geplaatst, kijken of het lukt...anders is het echt te duur..jij succes met zoeken
Noob1880
Amerika-ontdekker

Bericht door Noob1880 »

Zo, eindelijk hebben we een hotel gevonden dat, naar onze mening, prijs-kwaliteit voldoet aan onze voorkeur (die vrij laag ligt btw :lol: )
We hebben een hotel gevonden + huur van een wagen via e-bookers.
De wagen is er één van het standaard Economy 4 type en deze huren we via Dollar rent a car.
Het hotel dat we gevonden hebben is het Comfort Inn Near Hollywood Walk of Fame, gelegen op sunset boulevard. Dit is dicht bij de regio waar we op zoek waren naar een hotel.
Het totale prijskaartje (kosten ed inbegrepen) voor 7 dagen is maar 825€, dus voor 415 € de man vonden wij dit een aantrekkelijke prijs.
Het hotel zelf is wel maar een 2 sterren hotel, maar de revieuws (voor zo ver je hier kan/mag op voort gaan) zijn allemaal lovend.

voor de geinteresseerde onder jullie:
de line-up van het Electric Daisy Carnaval 2012 (las vegas) staat online
http://ibrostep.com/wp-content/uploads/ ... er632.jpeg
Smedts
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 2

Bericht door Smedts »

:offtopic:
EDC :clap:
Above and Beyond, Aly en Fila, Armin Van Buuren, Gareth Emery,.... was ik er maar drie weken vroeger :o
2011 Westkust
2012 Westkust
2013 Noordoosten
2014 Florida
Noob1880
Amerika-ontdekker

Bericht door Noob1880 »

zo, over een week vertrekken we (eindelijk) naar de States.
Maar nu had ik nog wat vragen, meer bepaald over het volgende:
graag willen we een 'trip' naar malibu doen va west hollywood. We dachten deze dag vroeg te vertrekken (lees 8h 's morgens) om zo ook nog Malibu Creek state park mee te kunnen pikken. Dan rond de middag zouden we doorrijden naar malibu, daar het strand wat verkennen en wat rond te hangen.
Nu is mijn vraag, zijn er mensen die ervaring hebben met deze 'route' in het heen rijden zouden we de 405 nemen om zo naar de 101 te gaan en dan af te slaan bij via mira monte en in het terugkomen nemen de de PCH.
Heeft er iemand hieromtrent feedback?

Ook had ik graag een 'chille route' geweten om de hollywood hills/beverly hills te verkennen. we kiezen hier om geen tour te doen met een maatschappij maar om dit met onze eigen wagen te doen. (tenzij er iemand zegt dat zo'n tour echt de moeite is)

Voor de rest zullen onze dagen er zoals een standaard touristische uitstap uit zien; venice beach, hollywood, gebouwen gaan bezichtigen, Universal studios aandoen, etc.

alvast bedankt voor de info.
Noob1880
Amerika-ontdekker

Bericht door Noob1880 »

Ben zonet te weten gekomen dat het gumball event donderdag 31-05 LA heeft als eindpunt.
Hier kom ik als autoliefhebber zeker aan mijn trekken :thumbup:

voor de geinteresseerde wat achtergrond:
http://www.gumball3000.com/history/2012
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer