Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Cirque du Soleil in Las Vegas

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
DaphneB
Amerika-ontdekker

Re: Cirque du Soleil in Las Vegas

Bericht door DaphneB »

via welke site kan je het beste kaartjes voor "O" boeken? welke is voordelig?

bedankt
Afbeelding
Alessandro
Amerikafan
Partner van: Els (sinds 1970)
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Bericht door Alessandro »

Lilo schreef:Hallo,
Op smartervegas zijn er 5 categorieën in de plaatsen. Geeft de middelste categorie al een goed zicht?
Lilo
wij hebben de adviezen gevolgd en gekozen voor O met plaatsen in vak 103, recht voor het toneel. Advies (ook van de Bellagio man aan de telefoon) voor de beste plaatsen was diit vak. Wij hebben het advies voor rij F opgevolgd. Helemaal vooraan is goedkoper, maar je overziet het geheel niet meer, daarom dus iets goedkoper. Nog een advies: bestel buffetdiner in The Buffet, direct naast het theater. Geen stress dus voor zoeken en/of wachten in rijen; je kan dan zo op de afgesproken tijd doorlopen. Wij hebben ook aan Ka gedacht, wat technisch hoogstandjes heeft, maar O lijkt ons vooral een artistiek hoogtepunt. Veel wijsheid met beslissen en veel plezier!

Nog een overweging: de show en de plek is het belangrijkst. De kosten zijn hoog, maar ik zou voor bijvoorbeeld $ 50 minder geen risico willen lopen. Wat is nou $ 50 op een totaal vakantiebudget.
We've been long together, through pleasant and through cloudy weather. (Anna Laetitia Barbauld)

http://elssander.waarbenjij.nu
DaphneB
Amerika-ontdekker

Bericht door DaphneB »

Bedankt voor je tip, wij gaan ook voor vak 103.

Heb jij via bellagio site geboekt? Betaal je gelijk met je creditcard als je je reservering compleet maakt? en print je je tickets uit?
Afbeelding
ingrid1985
Amerika-ontdekker

Bericht door ingrid1985 »

Ik heb afgelopen weekend gewoon gebeld met het Bellagio. Via internet kon je de datum dat ik ga geen kaartjes reserveren in vak 104.
Voor 'O' heb ik nu plaatsen in vak 103, rij F. Helaas wel aan de zijkant van de rij,
maar op geen enkele rij in de golden circle was nog een plekje vrij in het midden van de rij.

Bellen ging prima, heb wel via een tussennummer gebeld omdat het dan goedkoper is
(even googelen op goedkoop bellen USA).
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer