Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Helicoptervlucht Grand Canyon

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
meijdj
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 3
Contacteer:

Re: Helicoptervlucht Grand Canyon

Bericht door meijdj »

stijnj schreef:
netsiej schreef:Ik heb net 2 tickets besteld bij Papillon helicopter tours voor een vlucht over de grand canyon. Bij voorwaarden staat dat ik 24 uur van tevoren de tickets moet herbevestigen. Moet ik dan 24 uur van tevoren naar hun bellen o.i.d.?
Wij hebben ook net 2 ticketjes besteld, en heb dit ook gelezen. Kan er iemand zeggen of we echt nog eens moeten bevestigen?

Bedankt!
Wij waren het glad vergeten voor onze vlucht afgelopen juli, maar dat maakte niet uit.
Wil natuurlijk niet zeggen dat je 100% zeker niet in de problemen kan komen als je het niet doet...
Isis
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Bericht door Isis »

Volgens mij hoef je niet te bevestigen maar kijk gewoon even in de voorwaarden. Je kunt wel tot 24 u gratis annuleren, bij de meesten.

Als je geen idee hebt hoe laat ja anakomt is het lastig plannen. Misschien voor de volgende dag vroeg iets boeken?
Overzicht reizen met camper 2020 staat de 10e camperreis op programma.
Tipsy_1
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 20

Bericht door Tipsy_1 »

wij hadden vorig jaar wel bevestigd voor onze vlucht, de avond voor af.
Misschien niet slecht want door die vervelende shuttlebussen waren we eigenlijk wat te laat. Ze hadden onze naam al een paar keer afgeroepen. We waren dus meteen aan de beurt!
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer