Wij hebben gisteren de Devils Garden Campground geboekt in Arches NP van 10 tot 12 juli. Volgens mijn vrouw (die er al eens eerder geweest was) is het op deze campground goed te doen wat muggen betreft en ook de temperaturen 's nachts (wanneer je er toch vnl. bent om te slapen) zijn fris, waardoor je geen last van de warmte hebt wanneer je gaat slapen.
Vanuit deze camping willen we Arches NP en Canyonlands NP bezoeken. Wat trails betreft moet ik dit nog even uitzoeken. 's Avonds lekker eten bij de Moab Brewery, waarvan ik al vele goede verhalen heb gehoord
November 2004 Eaglelgae ontmoet via dit forum, 03-07-2009 getrouwd!!!
Ook onze 2e Amerika-reis was supergaaf!!!
25-6/16-7 2011 rondje Denver - LV - Denver!!!
Raymond schreef:Wij hebben gisteren de Devils Garden Campground geboekt in Arches NP van 10 tot 12 juli. Volgens mijn vrouw (die er al eens eerder geweest was) is het op deze campground goed te doen wat muggen betreft en ook de temperaturen 's nachts
Ik heb hier ook een overnachting geboekt. De rest van de dagen zoek ik toch een motelletje denk ik. Waar is de overlast van muggen wel aanzienlijk?
Daarnaast blijft natuurlijk de vraag staan: of voor 50 euro in Lone Pine en dan de volgende dag Death Valley verkennen en richting LV of voor 90 euro (zeker airco) in SPW, zodat ik de volgende dag wat rustiger kan genieten van Death Valley en evt. ook nog Red Rock Canyon.
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.