Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

The View Hotel - Monument Valley

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Lauren
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 6

Re: The View Hotel - Monument Valley

Bericht door Lauren »

Even een vraag over de tijd in Monument Valley. Sunrisesunset.com geeft voor Monument Valley de tijd van Arizona aan, dus een uur vroeger dan Utah. Als ik op google maps kijk ligt het View Hotel ook in Arizona. Klopt dit? Op de site van The View Hotel staat als adres Utah. Verder lees ik in veel posts dat de klok een uur terug gaat als je van Monument Valley naar Page gaat. Dat begrijp ik dan niet?? Kortom welke tijd moet ik aanhouden als ik op mijn balkon van het View Hotel naar de sunset en sunrise wil kijken :?

groet, Lauren
Yeehaw
Amerika-expert

Bericht door Yeehaw »

Arizona doet niet mee aan de zomertijd muv het Navajo reservaat. Dit reservaat houdt dus dezelfde tijd aan als Utah. Page ligt buiten het reservaat en je wint dus een uur tussen Mv en Page. Antelope Canyon is wel in he tNavajo reservaat maar houdt voor het gemak de tijd van Page aan.
Lauren
Amerikakenner

Bericht door Lauren »

Yeehaw, dank je voor je snelle reactie. Duidelijk nu!

Groet, Lauren
Freti
Amerika-ontdekker

Bericht door Freti »

Even van onder het stof halen.

Is het mogelijk om als niet-gast te ontbijten (breakfast buffet) in The View of is dit voorbehouden aan de gasten?
Valt de prijs een beetje mee, want hierover vind ik niets terug op hun site...?

Freti
sifaka
Amerikafan

Bericht door sifaka »

Wij sliepen in Gouldings (4 mijl van MV af) en zelfs daartussen zat nog tijdsschil! Was heel verwarrend :P
6-10-2011 t/m 2-01-2012: rondje Zuidwest + Chicago - Miami

http://goingusa2011.blogspot.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Broes
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 2

Bericht door Broes »

Freti schreef:Even van onder het stof halen.

Is het mogelijk om als niet-gast te ontbijten (breakfast buffet) in The View of is dit voorbehouden aan de gasten?
Valt de prijs een beetje mee, want hierover vind ik niets terug op hun site...?

Freti
Het is zeker en vast mogelijk om als niet-gast daar te ontbijten, maar dan betaal je wel de volle pot natuurlijk. Als gast krijg je een voucher waarmee je recht op korting hebt. Wees wel op tijd in hoogseizoen.
Simpel gezegd: hotelgasten kunnen eventueel ook pech hebben en geen plaats meer hebben voor het ontbijt. Als niet-gast heb je dus evenveel kans op plaats.
Prijzen vallen goed mee, vooral voor de ligging dan!
Op de planning: Canada (juni 2014)
Check onze blog: http://www.reisverslaafd.be
RoyBergen
Amerika-expert

Bericht door RoyBergen »

Uhm, vast prachtig die view.....maar wil je ook even wijzen op valleyofthegods b en b....prachtig en rustig....
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer