Even een vraag over de tijd in Monument Valley. Sunrisesunset.com geeft voor Monument Valley de tijd van Arizona aan, dus een uur vroeger dan Utah. Als ik op google maps kijk ligt het View Hotel ook in Arizona. Klopt dit? Op de site van The View Hotel staat als adres Utah. Verder lees ik in veel posts dat de klok een uur terug gaat als je van Monument Valley naar Page gaat. Dat begrijp ik dan niet?? Kortom welke tijd moet ik aanhouden als ik op mijn balkon van het View Hotel naar de sunset en sunrise wil kijken
Arizona doet niet mee aan de zomertijd muv het Navajo reservaat. Dit reservaat houdt dus dezelfde tijd aan als Utah. Page ligt buiten het reservaat en je wint dus een uur tussen Mv en Page. Antelope Canyon is wel in he tNavajo reservaat maar houdt voor het gemak de tijd van Page aan.
Is het mogelijk om als niet-gast te ontbijten (breakfast buffet) in The View of is dit voorbehouden aan de gasten?
Valt de prijs een beetje mee, want hierover vind ik niets terug op hun site...?
Is het mogelijk om als niet-gast te ontbijten (breakfast buffet) in The View of is dit voorbehouden aan de gasten?
Valt de prijs een beetje mee, want hierover vind ik niets terug op hun site...?
Freti
Het is zeker en vast mogelijk om als niet-gast daar te ontbijten, maar dan betaal je wel de volle pot natuurlijk. Als gast krijg je een voucher waarmee je recht op korting hebt. Wees wel op tijd in hoogseizoen.
Simpel gezegd: hotelgasten kunnen eventueel ook pech hebben en geen plaats meer hebben voor het ontbijt. Als niet-gast heb je dus evenveel kans op plaats.
Prijzen vallen goed mee, vooral voor de ligging dan!
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.