Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Universal studios hollywood , newbee vraagje

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Noortje1
Amerikakenner

Re: Universal studios hollywood , newbee vraagje

Bericht door Noortje1 »

sorry, jij had het nog over paramount?

ik had het terug over universal :)
2008 : rondreis westkust - 2009 : NY \ LA \ LV - 2010 : LA \ LV \ Springdale - 2011 : LA/LV
SpaceAce
Amerika-expert
Partner van: Njit
Aantal x V.S. bezocht: 16
Contacteer:

Bericht door SpaceAce »

Martin & Marianne schreef:De VIP tour is 48 dollar, maar die heb je dus al gedaan. Ik weet niet wat er 250 dollar is?
Noortje1 schreef:waar zie je dat van die 48 dollar?
ik zie alleen de viptour van 250 dollar staan...
Volgens mij hebben jullie het beide over iets anders ;)

Warner Bros VIP tour (waar Marianne het over heeft) is 48 dollar
De Universal Studios VIP tour (waar Noortje het over heeft) is 250 dollar

Toch?

Edit: Noortje had hem ook al door ;)
Neem een kijkje op onze homepage met veel reisverslagen van Amerika: http://www.kloenies.nl
en/of lees onze blog van onze afgelopen reis naar The 4 Corners: https://usatour2019.wordpress.com/
Noortje1
Amerikakenner

Bericht door Noortje1 »

wanneer spreek je van hoogseizoen?
juni ?

Ik zit hier nog steeds te twijfelen of we op vrijdag of zaterdag zouden gaan, en met of zonder FOL passen.
( 3 of 4 juni )
2008 : rondreis westkust - 2009 : NY \ LA \ LV - 2010 : LA \ LV \ Springdale - 2011 : LA/LV
jvandijk65
Amerikafan

Bericht door jvandijk65 »

Wij gaan op maandag 25 juli.
Zoals ik er nu over denk zonder FOL-passen. We willen er vroeg zijn, en hebben de hele dag de tijd. We zien het wel.
We zijn met 4 personen en vind het anders wel erg duur worden: $120 x 4 = $480. Plus wat er dan nog in het park bijkomt.
Dat voor een dagje pretpark...We zien later wel of de keuze goed geweest is.
Raafje87
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 10
Contacteer:

Bericht door Raafje87 »

Ik ben vorig jaar in juli in Universals geweest, met een groep uit het hostel. Wij hadden allemaal een normale dagkaart en hebben de attracties die we wilden doen ook allemaal gedaan, alleen moet je soms wachten. Wij waren sowieso niet vroeg daar door het uitslapen, maar ik denk dat het wel scheelt als je vroeg bent! Groetjes!
Op naar de volgende reis... http://www.emintheusa.wordpress.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
trekkingfan
Amerikafan

Bericht door trekkingfan »

Hoi JVanDijk,
Ik heb ook lang getwijfeld of ik de Front Line Passes zou aankopen, ik heb een heleboel reviews gelezen over Universal Studios op Tripadvisor en heb nu beslist om 4 gewone tickets te bestellen. Ik kom op maandag 25 juli samen met jullie in de rij staan. Ik heb geen korting, dus voor mij en de kids zou dat 400 € zijn, dat is toch verschrikkelijk duur !

Er stond nog een goede tip bij van iemand die zei dat je aan de ingang op een bord de minuten van de wachtrijen kan zien en dat je de tickets altijd nog kan upgraden.

Is het correct dat we de tickets best nu bestellen maar dat daar geen datum op staat ? Dan kunnen we de kassa overslaan en rechtstreeks naar de studio tour gaan ?
jvandijk65
Amerikafan

Hé trekkingfan, dat is grappig, ook op 25 juli.
Komen jullie dan ook net in de USA aan? Wij vliegen op de 23e, doen de 24e een dag rustig sightseeing in LA, en 25 juli dus naar Universal. We zijn met twee kinderen (16 en 14 jaar).
Ik ben van plan om eerdaags alvast online tickets te bestellen.
Ik denk inderdaad dat je dan de rij bij de kassa voorbij kunt lopen. We willen dan eerst de tramrit gaan doen en daarna de rest van de attracties. We zien wel hoe druk het is, hopen dat veel mensen op maandag bij moeten komen van het weekend.......
Yvonne
maximpie
Amerikafan

Bericht door maximpie »

haha ik zal er ook zijn op 25 juli :p
met front of line passen weliswaar! Reeds gekocht via de AAA website voor 114 dollar per stuk (tov standaard 139)
trekkingfan
Amerikafan

Maximpie, jij gaat ons dan mooi voorbij steken en lachen natuurlijk ! En dat doe je nu al, haha.

Yvonne, helaas is Los Angeles ons eindpunt. Na Universal Studios hebben we nog een dagje strand. Wij doen ook eerst de studiotour. Bij jou ga ik dan ook niet komen staan want dan ga ik veel te jaloers zijn omdat jouw reis nog mag beginnen. Neenee, meen ik niet hoor, ik zal gewoon superblij zijn dat ik mijn eigen reis als vrouw alleen met mijn 3 kinderen (16,17 en 19) overleefd heb.

Ik ga mijn tickets bestellen want de dollar zou naar 't schijnt gaan stijgen ?
jvandijk65
Amerikafan

Dapper hoor, trekkingfan, alleen met je kinderen op zo'n verre reis!
Hoop dat jullie veel plezier hebben met elkaar en veel zien. Het komt al dichtbij voor jullie.
En Maximpie, ja, jij loopt ons inderdaad waarschijnlijk overal voorbij....

Ik dacht aanvankelijk om kaartjes te kopen via Premium outlets. Daar kreeg je vorige maand volgens mij $10 korting. Vandaag keek ik even, en voor zover ik het kan zien is de prijs nu ongeveer hetzelfde.
Het is hier even wacht op de bestelde creditcard, dan kunnen we het gaan regelen, waarschijnlijk dan maar via de officiele site. Of weet iemand anders nog waar je korting kunt krijgen.

Yvonne
trekkingfan
Amerikafan

Yvonne,
de tickets zijn ondertussen besteld en ik heb er telkens een gratis ticket bij voor een 2de dag, dus desnoods kunnen we de dag nadien nog eens terugkeren als we echt nog de attractie van ons leven gemist hebben ? Ik denk niet dat ik dat ga doen hoor.

En ze zijn op naam, dus ik kan ze niet doorgeven :-)
delamar
Amerika-ontdekker

Bericht door delamar »

zoals velen hierboven al hebben verteld is het waarschijnlijk buiten schoolvakanties geldverspilling om een vippas te kopen. Wij waren er op maandag 04-04 en we hadden nauwlijks wachttijd. We hebben er een hele dag aan besteed, dat heb je ook wel nodig als je nagenoeg alle shows wil zien en in de attracties wil. De leukste attracties waren volgens ons Simpsons The Ride, Shrek 4D, Mummy The Ride en natuurlijk de Studio Tour.

Wat ik me trouwens nu pas bedenk, is dat je ook in het park kan upgraden naar een Vip pass, het is een beetje een gok met mijn slechte geheugen maar ik dacht dat het € 25 per kaart kost. Maar misschien is die actie er niet altijd!
Afbeelding
trekkingfan
Amerikafan

Bedankt Delamar voor de top attracties, staan genoteerd ! Is handig om op voorhand te weten.

Dat je in het park nog kan upgraden is hier inderdaad al gezegd. Bovendien hangt er aan mijn tickets elk een korting van 5 $ op die upgrade, zo begrijp ik dat toch.
jvandijk65
Amerikafan

He trekkingfan,
goed dat de kaartjes besteld zijn, ga ik ook snel doen.
Gisteren wel de ESTA's geregeld, ook even spannend, maar...alle vier toestemming!
Heb je de Universal-kaartjes gewoon via de officiele website besteld?
Yvonne
trekkingfan
Amerikafan

Yvonne, ik heb de kaartjes inderdaad via de website besteld. De ESTA's moet ik ook nog doen, ben vandaag mijn internationaal rijbewijs gaan aanvragen. Toch heel wat waar je moet aan denken hé !
michelvd
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 6

Bericht door michelvd »

Waar heb je een internationaal rijbewijs voor nodig. Ik heb die eigenlijk niet op mijn lijstje staan. Ik dacht dat dat een beetje uit de tijd was.
trekkingfan
Amerikafan

Als chauffeur van de auto zou ik dat nodig hebben. Is dom dat ik het niet vroeger gezien heb. Nu moet ik weer lopen.

Voor een kind kan je ook beter een reispaspoort aanvragen voor de 18de verjaardag, die kost 41 € en is 5 jaren geldig en voor een volwassene vanaf 18 jaar kost hij het dubbele.
SpaceAce
Amerika-expert
Partner van: Njit
Aantal x V.S. bezocht: 16
Contacteer:

Bericht door SpaceAce »

michelvd schreef:
trekkingfan schreef:Waar heb je een internationaal rijbewijs voor nodig.
Als chauffeur van de auto zou ik dat nodig hebben. Is dom dat ik het niet vroeger gezien heb.
Volgens mij heb je hem alleen nodig in de staat Georgia! In California in ieder geval niet.
Voor sommige is het wellicht fijn om er toch één te hebben, maar dat hoeft niet. Dit is persoonlijk om er eentje aan te schaffen. Net wat je wilt.

Maar nogmaals: in California is het niet noodzakelijk!

PS, of ben je Belgs? Daar is een Internationaal Rijbewijs inderdaad iets anders...
Neem een kijkje op onze homepage met veel reisverslagen van Amerika: http://www.kloenies.nl
en/of lees onze blog van onze afgelopen reis naar The 4 Corners: https://usatour2019.wordpress.com/
dinne
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 3

Bericht door dinne »

wat je ook doet ga niet naar de special effects show!! Je denkt iets bij te leren, maar het is SAAAAAAAAAI!!!!!!!!!!!!
idd top: simpsons, shrek, the mummy, tour en jurasic parc (waterworld vond ik ook wel tof, vrouw iets minder)
trekkingfan
Amerikafan

Het zal dan inderdaad weeral iets Belgisch zijn maar ik heb nog eens extra gebeld en naast het ouwe belgische vodje met de foto van 30 jaar geleden moet ik dus absoluut het internationaal rijbewijs (zou een soort boekje zijn) in mijn bezit hebben. Het is niet dat ik er zelf voor mijn plezier behoefte aan heb :), zou ook kunnen natuurlijk.

Bedankt nog voor de verdere tips over Universal, kunnen we de tijd dat we in de wachtrijen gaan staan beter verdelen over de shows die tenminste de moeite waard zijn om voor te wachten :)
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer