Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Uitstapje Yellowstone/Grand Teton
-
- Amerika-ontdekker
Re: Uitstapje Yellowstone/Grand Teton
Ook wij gaan deze zomer naar Dinosaur NM , en de site vermeld dat de quarry deze lente opnieuw open gaat.
Zo nu de Yosemite-missie is geslaagd kan ik me verder gaan richten op Yellowstone. Op jullie advies heb ik de route vanuit SLC verandert en een dag extra toegevoegd.
Met het oog op de lange rite vanuit SLC (via Bear Lake en Jackson) is het misschien niet handig om West Yellowstone als uitvalsbasis te kiezen. Marianne raadde mij al de Old Faithfull aan om i.i.g. een overnachting te boeken. Wat zou een mooie eerste stop zijn om vervolgens drie dagen over de bovenste en onderste loop te doen? Graag enkele campingtips ook voor de rest van deze route. Is het handig om telkens uit te gaan vanuit één camping of meerdere aan te doen?
Campings zijn hier alleen telefonisch te reserveren is het niet?
Do. 23 juni: Bryce Canyon – Salt Lake City
Route: Bryce Canyon – Panguitch – Beaver – Fillmore – Provo – Salt Lake City
Vr. 24 juni: Salt Lake City – Yellowstone
Route: SLC – Layton – Ogden – Logan – Garden City (Bear Lake) – Montpelier – Afton – Alpine – Jackson Hole – West Yellowstone
Zat. 25 juni: Yellowstone
Zon. 26 juni: Yellowstone
Ma. 27 juni: Yellowstone
Drie dagen doen over onderste en bovenste loop.
Di. 28 juni: Yellowstone – Jackson Hole
Route: West Yellowstone – Old Faithfull – West Thumb (Yellowstone Lake) – Jackson Lake Junction – Moran Junction – Moose Junction (overnachting op bijv. Gros Ventre Campround of Jenny Lake Campground) (Jackson Hole)
Wo. 29 juni: Jackson Hole
Mormon Row naar de beroemde schuur Moulton Barn
Met pondje Jenny Lake over naar Inspiration Point. Van daaruit deel van de Cascade Canyon Trail lopen.
Met het oog op de lange rite vanuit SLC (via Bear Lake en Jackson) is het misschien niet handig om West Yellowstone als uitvalsbasis te kiezen. Marianne raadde mij al de Old Faithfull aan om i.i.g. een overnachting te boeken. Wat zou een mooie eerste stop zijn om vervolgens drie dagen over de bovenste en onderste loop te doen? Graag enkele campingtips ook voor de rest van deze route. Is het handig om telkens uit te gaan vanuit één camping of meerdere aan te doen?
Campings zijn hier alleen telefonisch te reserveren is het niet?
Do. 23 juni: Bryce Canyon – Salt Lake City
Route: Bryce Canyon – Panguitch – Beaver – Fillmore – Provo – Salt Lake City
Vr. 24 juni: Salt Lake City – Yellowstone
Route: SLC – Layton – Ogden – Logan – Garden City (Bear Lake) – Montpelier – Afton – Alpine – Jackson Hole – West Yellowstone
Zat. 25 juni: Yellowstone
Zon. 26 juni: Yellowstone
Ma. 27 juni: Yellowstone
Drie dagen doen over onderste en bovenste loop.
Di. 28 juni: Yellowstone – Jackson Hole
Route: West Yellowstone – Old Faithfull – West Thumb (Yellowstone Lake) – Jackson Lake Junction – Moran Junction – Moose Junction (overnachting op bijv. Gros Ventre Campround of Jenny Lake Campground) (Jackson Hole)
Wo. 29 juni: Jackson Hole
Mormon Row naar de beroemde schuur Moulton Barn
Met pondje Jenny Lake over naar Inspiration Point. Van daaruit deel van de Cascade Canyon Trail lopen.
- Isis
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
De rit Bryce - SLC en SLC - Yellowstone zijn pittig .. ik neem aan dat je dat hebt gezien. Het kan wel maar tis maar dat je het weet. Ik sanp dat je zo weinig mogelijk dagen met rijden wilt verspillen. Hoewel het stuk Slc via Bearlake ook erg mooi is en dat kost wel tijd als je dat rijdt.
Wij hebben het gepland voro 3 dg. Maar iik begrijp je overweging.. 3 dg heen en 3 dg terug is veel. Dan misschien 2 dg heen en 3 dg terug??? Even van het landschap van Noord Utah en Idaho genieten (heel anders dan Zuid Utah!)
Wij hebben het gepland voro 3 dg. Maar iik begrijp je overweging.. 3 dg heen en 3 dg terug is veel. Dan misschien 2 dg heen en 3 dg terug??? Even van het landschap van Noord Utah en Idaho genieten (heel anders dan Zuid Utah!)
Overzicht reizen met camper 2020 staat de 10e camperreis op programma.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht