Kwam toevallig langs dit forum en waarom ik nog geen account had.. ik weet het niet

Toch reageren op oud bericht als het mag..
Ben zelf een honkbalfan en ben inmiddels 2 keer in de VS geweest voor puur en alleen honkbal. Ben bij Atlanta Braves geweest en in mei naar Chicago (Cubs, White Sox en Brewers in Milwaukee). Eigenlijk waar je zit maakt niet zoveel uit. Ik heb op veel plekken gezeten, bleechers Cubs, dure kaarten, goedkope kaarten, je ziet het overal even goed en elke plek heeft wel wat. Wedstrijden op zondag zijn ook extra leuk als je kinderen hebt, is toch een familie gebeuren. Er is zat te doen voor de kinderen, met beetje mazzel mogen ze rondjes over de honken rennen (heb je gelegenheid om zelf ook op het veld te staan). Ik heb geen kinderen dus bij Cubs deed ik maar alsof ik foto's moest maken van me zoon
Dodgers of Giants, ik zou naar beiden gaan

. Ik heb de Dodgers tegen de Cubs zien spelen In Chicago (en Dodgers zien winnen).
Ticketmaster is super om kaartjes te krijgen. Probeer Will Call, kan je ze ophalen aan de kassa, krijg je ook de echte kaartjes in plaats van een papieren printje met een barcode. Ook gewoon naar de kassa gaan is een optie, er is bijna altijd wel wat te koop. Yankees dat dan weer niet, in Boston hoorde ik dat ze juist de laatste 1000 kaarten via de kassa verkopen (om kaartjes verkopers de kop in te drukken - in Boston zit het altijd bijna vol). Ik heb zelfs gehoord kom je na aanvang dan kan je voor een nog goedkopere prijs ergens gaan zitten.
Als wedstrijd uitverkocht is en je wil persé naar een wedstrijd zou ik stubhub proberen. Daar kan je kaarten van (seizoens) kaarthouders overnemen. Meestal tegen extra betaling, maar het varieert. Het ligt aan de kaarthouder hoeveel ze voor een kaartje willen hebben (is al vooraf bepaald dus je betaald de prijs die je daar ziet). Kaarten krijg je opgestuurd als pdf-je en je hoeft niet bang te zijn dat de eigenaar er dan zit. Die krijgen ook losse kaarten en die barcode wordt geblokkeerd. Het principe is dat als je interesse hebt, de eigenaar moet toestemmen om het te verkopen. Zelfs als de verkoper dat niet doet, dan zorgt stubhub wel voor een gelijkwaardige vervanger. Is ons ook voor 2 van de 10 kaarten gebeurd, super afgehandeld. De andere 8 kregen we vrij vlot.
Dodgers - Cubs, hoe was het?