Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Baseball: Dodgers of Giants?

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
PeterMets
Amerika-ontdekker

Re: Baseball: Dodgers of Giants?

Bericht door PeterMets »

geertjuh schreef:
Mochten jullie nog uitleg willen over de regels dan ben ik gaarne bereid tot een spoedcursus
Ik heb eerlijk gezegd ook niet zoveel verstand van de spelregels, en ik ga me hier nog wat in verdiepen. Maar voor de spoedcursus houd ik me aanbevolen.
Geertjuh
Welk vak zitten jullie precies? Ik zit waarschijnlijk in de buurt, dan kunnen we 'pre-game' onder het genot van een drankje de regels doornemen :wink:
Coyote
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 32
Contacteer:

Bericht door Coyote »

Op dit moment kun je inderdaad weer bestellen.

Toen ik vanochtend keek nadat ik het bericht las, kreeg ik dezelfde melding en konden er ook geen tickets besteld worden.

Roland
Since 1982: 32 visits to the United States!

Lees mijn reisverhalen op www.rschotanus.com en FB.
bigfish
Amerika-ontdekker

Bericht door bigfish »

Inderdaad, blijkbaar was het een tijdelijk probleempje :thumbup:

Tickets zijn besteld, heb dan toch maar reserve plaatsen besteld, goedkoper en dan hebben we een volledig overzicht over het stadium...

Dodgers here we come! 8)
PeterMets
Amerika-ontdekker

Bericht door PeterMets »

:thumbup: Top dat het gelukt is! Hopelijk ga je een te gekke wedstrijd zien. Als je maar onthoud dat je het volgende moet zingen: LET's GO METS! :wink:
geertjuh
Amerika-ontdekker
Contacteer:

Bericht door geertjuh »

Als je maar onthoud dat je het volgende moet zingen: LET's GO METS
Het lijkt er op dat je een bepaalde voorkeur hebt naar 1 van de spelende teams deze avond :wink:. Ik denk niet dat ik hiermee veel vrienden ga maken in het SFGiants vak.
Wij zitten op zaterdag In VR314 rij 16 stoel14 tm17
Quiksilver
Amerikafan

Bericht door Quiksilver »

Ik hoor niemand over de Oakland Athletics...ook leuk hoor! :lol:
A good decision is based on knowledge and not on numbers.
Plato

Afbeelding
tosca
Amerika-expert

Bericht door tosca »

Quiksilver schreef:Ik hoor niemand over de Oakland Athletics...ook leuk hoor! :lol:
Wij gaan naar de A's op 19 juli ;)

(Maar ook naar de Dodgers, Padres & Yankees :))
Coyote
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 32
Contacteer:

Bericht door Coyote »

Ik kwam er zojuist achter dat je op internet promo-codes kunt vinden die je kunt gebruiken bij het bestellen van de baseballtickets via Ticketmaster.

Voor de wedstrijd die ik wil bezoeken op 8 juli (LA Dodgers - Chicago Cubs) heb ik dat geprobeerd en het is gelukt! :D

Ik heb nu een Preferred Field Box seat voor $ 45 ipv $ 70. Toch maar mooi $ 25 bespaard. Ik zit op seat 1 en dat is volgens mij naast het trappetje.

De code werkte niet voor alle type seats. De Infield Lodge Box waar ik voor wilde gaan werkte niet. Normale prijs daar $ 55 (excl. promocode). Die had ik zonder promocode willen kiezen dus ben sowieso goedkoper uit. :mrgreen:

Roland
Since 1982: 32 visits to the United States!

Lees mijn reisverhalen op www.rschotanus.com en FB.
MIG
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 2

Bericht door MIG »

Kwam toevallig langs dit forum en waarom ik nog geen account had.. ik weet het niet :P Toch reageren op oud bericht als het mag..

Ben zelf een honkbalfan en ben inmiddels 2 keer in de VS geweest voor puur en alleen honkbal. Ben bij Atlanta Braves geweest en in mei naar Chicago (Cubs, White Sox en Brewers in Milwaukee). Eigenlijk waar je zit maakt niet zoveel uit. Ik heb op veel plekken gezeten, bleechers Cubs, dure kaarten, goedkope kaarten, je ziet het overal even goed en elke plek heeft wel wat. Wedstrijden op zondag zijn ook extra leuk als je kinderen hebt, is toch een familie gebeuren. Er is zat te doen voor de kinderen, met beetje mazzel mogen ze rondjes over de honken rennen (heb je gelegenheid om zelf ook op het veld te staan). Ik heb geen kinderen dus bij Cubs deed ik maar alsof ik foto's moest maken van me zoon :)

Dodgers of Giants, ik zou naar beiden gaan :). Ik heb de Dodgers tegen de Cubs zien spelen In Chicago (en Dodgers zien winnen).

Ticketmaster is super om kaartjes te krijgen. Probeer Will Call, kan je ze ophalen aan de kassa, krijg je ook de echte kaartjes in plaats van een papieren printje met een barcode. Ook gewoon naar de kassa gaan is een optie, er is bijna altijd wel wat te koop. Yankees dat dan weer niet, in Boston hoorde ik dat ze juist de laatste 1000 kaarten via de kassa verkopen (om kaartjes verkopers de kop in te drukken - in Boston zit het altijd bijna vol). Ik heb zelfs gehoord kom je na aanvang dan kan je voor een nog goedkopere prijs ergens gaan zitten.

Als wedstrijd uitverkocht is en je wil persé naar een wedstrijd zou ik stubhub proberen. Daar kan je kaarten van (seizoens) kaarthouders overnemen. Meestal tegen extra betaling, maar het varieert. Het ligt aan de kaarthouder hoeveel ze voor een kaartje willen hebben (is al vooraf bepaald dus je betaald de prijs die je daar ziet). Kaarten krijg je opgestuurd als pdf-je en je hoeft niet bang te zijn dat de eigenaar er dan zit. Die krijgen ook losse kaarten en die barcode wordt geblokkeerd. Het principe is dat als je interesse hebt, de eigenaar moet toestemmen om het te verkopen. Zelfs als de verkoper dat niet doet, dan zorgt stubhub wel voor een gelijkwaardige vervanger. Is ons ook voor 2 van de 10 kaarten gebeurd, super afgehandeld. De andere 8 kregen we vrij vlot.

Dodgers - Cubs, hoe was het?
CordurRoy
Amerika-ontdekker

Bericht door CordurRoy »

Weet iemand waar ik die kortingscodes kan vinden voor de SF Giants?
Ik kan ze nergens terugvinden.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer