Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Bryce - Page - MV advies aub

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
timbre
Amerikafan

Re: Bryce - Page - MV advies aub

Bericht door timbre »

Bij nazien van onze mails met Bryce View Lodge is onze paardrijtocht de Minnies Adventure (1 1/2 hour Ride).
Op de website staat:

1-½ hour ride through beautiful Dixie National Forest to the rim of Bryce Canyon National Park. See Water Canyon Amphitheatre, the first canyon in Bryce Canyon. On the way back to the corral you will ride over Bristlecone Pine Ridge with standing 1500 year old Bristlecone Pine trees.

We gaan dus de canyon zelf niet in, wat op zich wel jammer is maar niets aan te doen. De boeking via internet was WEB-only en not cancellable. Nuja, dit zal ook wel meevallen hopen we.

Alleen nog een klein vraagje, dan kan voor mijn part deze topic gesloten worden: Wat is de beste optie?

26 juli: Horseshoe Bend, Lower Antelope Canyon, MV passeren en Mexican Hat, Gooseneck en Muley Point, Valley of the gods road en slapen in San Juann
27 juli: zonsopgang in Monument Valley; ganse dag Scenic drive met viewpoints Monument Valley;(+ eventueel Coal Mine Canyon) en savonds naar Cameron

OF

26 juli:Smorgens: Horseshoe Bend, Op de middag: Lower Antelope Canyon, Valavond: Zonsondergang Monument Valley, Slapen in San Juann
27 juli:Smorgens: Mexican Hat, Goosenecks State park; Muley Point; terugkeer via Valley of the gods Road ipv highway 261; Smiddags: Monument Valley self drive met viewpoints; Overnachten in Cameron

Het verschil zit hem dus in de zonsopgang of -ondergang te zien in MV..Cameron hotel valt niet te wijzigen want alle hotels liggen vast, en eentje wijzigen betekent alles wijzigen..
Yeehaw
Amerika-expert

Bericht door Yeehaw »

Waarom wil je zowel VotG als de weg door MV Tribal Park rijden?
Als dit je plannen zijn dan zou ik de tweede optie kiezen. Als je een lekke band in VotG krijgt is het nog 's morgens vroeg.
timbre
Amerikafan

Bericht door timbre »

Omdat het terugkeren van Muley point op de 261 te vermijden, dachten we om de Valley of the gods road te nemen tot op de 163. Anders rijden we op en af op dezelfde weg, de 261.

Slecht idee misschien?
Yeehaw
Amerika-expert

Bericht door Yeehaw »

Ach, wat is slecht Timbre? Ik zou niet weten wat je op een dergelijke volle route bij Muley Point wil doen. Je kan toch Moki Dugway oprijden, daar van de uitzichten genieten, en weer terugrijden? De uitzichten van Moki Dugway (en ook Muley Point) zijn 's morgens mooier dan 's middags. Dat geldt ook voor de uitzichten van milemarker 13 off 163. Voor die extra loop over Valley of the Gods en weer naar MH moet je al snel 1.5 uur rekenen, plus de tijd voor Gooseneck SP. Het wordt allemaal zo vol, maar als je naar Gooseneck SP gaat, dan Moki Dugway op, weer terug en een stop bij milemarker 13 heb je een goede indruk van de omgeving. Begrijp me goed, ik vind VotG ook prachtig en zal hem dit jaar ook nog wel eens rijden maar je gaat ook nog Monument Valley in en dat zullen wij niet meer doen. Voor een eerste reis zou ik eerder Monument Valley inrijden dan VotG doen maar that's just me.
Yeehaw.
timbre
Amerikafan

Bericht door timbre »

alrighty, Zal je raad opvolgen. Thanks!

wat mij betreft, topic closed.

bedankt allen.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves