Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
reis gooss: tips/bezienswaardigheden reis gezocht
-
- Amerikakenner
Re: reis gooss:hulp bij dagindeling
Dag 13: In Cap Reef kan je tegen de late middag nog wat makkelijker wandelingen doen: Hickman Bridge trail bv. of Capitol Gorge trail (de laatste dieper het park in, aan de Scenic Road, de eerste begint direct aan Highway 24:
http://www.utah.com/thingtodo26245.htm
http://www.utah.com/thingtodo25889.htm
http://www.utah.com/thingtodo26245.htm
http://www.utah.com/thingtodo25889.htm
Groetjes, Ilona
Countdown to Grand Canyon... Rim to River hike
Countdown to Grand Canyon... Rim to River hike
Re: reis gooss:hulp bij dagindeling
Thanks! Beide wandelingen zijn al opgeslagen op mijn pc.. Nog even uitzoeken welke de mooiste is. Das al één probleem minder, nu hopelijk nog de rest! 

Re: reis gooss: tips/bezienswaardigheden reis gezocht
Hai,
We zijn net terug uit Florida, we zijn ook naar Tampa geweest. Tip: een dag naar Clearwater, je bent dan toch in de buurt, mooie stranden en we hebben dolfijnen gezien!
Succes
Groetjes
We zijn net terug uit Florida, we zijn ook naar Tampa geweest. Tip: een dag naar Clearwater, je bent dan toch in de buurt, mooie stranden en we hebben dolfijnen gezien!
Succes
Groetjes
Re: reis gooss: campground Lee Vining, Lake Powell, Kingman
Hallo Marjan,
wij gaan begin augustus ook naar Page. Tot ik jullie bericht las dachten we eigenlijk aan Wahweap, maar nu ga ik twijfelen, Lake Powell CG lijkt ook wel wat. Alleen, jullie waren er natuurlijk in april....en in augustus lijkt het me snoeiheet! Of is er wel schaduw te vinden? Ik had de indruk dat die er op Wahweap hier en daar wel is. Veel alternatieven zijn er verder niet geloof ik.
Saskia.
wij gaan begin augustus ook naar Page. Tot ik jullie bericht las dachten we eigenlijk aan Wahweap, maar nu ga ik twijfelen, Lake Powell CG lijkt ook wel wat. Alleen, jullie waren er natuurlijk in april....en in augustus lijkt het me snoeiheet! Of is er wel schaduw te vinden? Ik had de indruk dat die er op Wahweap hier en daar wel is. Veel alternatieven zijn er verder niet geloof ik.
Saskia.
hekkie schreef:Ik ben geen fan van de Wahweap Campground. Wij hebben er jaren geleden een keer gestaan. Het is wel een mooie (wellicht wat luxere) camping, maar ook duurder. Bovendien ligt het op een heuvel en telkens naar boven en naar beneden te moeten lopen heeft ook niet mijn voorkeur en het is daar nogal winderig en veel asfalt.
De laatste jaren kamperen wij met ons tentje op Lake Powell Campground aan de Coppermine Road in Page. Dat bevalt ons uitstekend. Eind volgende week hopen we daar weer een week te zitten evenals vorig jaar. Er is ook een indoor pool wat o.a. best lekker is om het rode stof van je af te spoelen.
Kijk anders eens bij 20 t/m 28 april van mijn liveverslag (incl foto's) van 2009 (zie signature) voor een goede indruk van zowel de camping als de omgeving. Je komt één van die dagen ook nog kampeerders tegen op Lone Rock Beach.
Marjan
- Rob
- Amerika-expert
- Partner van: Annie
- Aantal x V.S. bezocht: 27
- Contacteer:
Hoi Saskia,
de tentsites op Lake Powell cg hebben allemaal een boom voor schaduw, ook heb je daar water en elektra hookup op de tentsites en mooi (binnen)zwembad met hottub mooie schone restroom en (gratis) showers dichtbij de tentsites waar je op Wahweapeen eind voor moet lopen en de shower moet je voor betalen, Lake Powell cg is ook nog een stuk goedkoper dan Wahweap.
de tentsites op Lake Powell cg hebben allemaal een boom voor schaduw, ook heb je daar water en elektra hookup op de tentsites en mooi (binnen)zwembad met hottub mooie schone restroom en (gratis) showers dichtbij de tentsites waar je op Wahweapeen eind voor moet lopen en de shower moet je voor betalen, Lake Powell cg is ook nog een stuk goedkoper dan Wahweap.
Bedankt voor de info, Rob. Dan is de keus nu wel gemaakt....alleen heel goedkoop is het niet (meer),$18 per nacht en douchen $ 4, dus niet meer gratis. Maar er is altijd nog het zwembad
Zouden we moeten reserveren, voor begin augustus?
Saskia.

Saskia.
- Rob
- Amerika-expert
- Partner van: Annie
- Aantal x V.S. bezocht: 27
- Contacteer:
Die prijs voor de douche is voor mensen die alleen komen douchen, voor (ingeschreven)gasten zijn de douches gratis.
Op Wahweap ben je $ 23,00 voor een tentsite zonder hookup.
Reservern is wel verstandig, we waren er eind april, begin mei en toen waren de tentsites bijna iedere avond vol op 1 á 2 plekken na.
Op Wahweap ben je $ 23,00 voor een tentsite zonder hookup.
Reservern is wel verstandig, we waren er eind april, begin mei en toen waren de tentsites bijna iedere avond vol op 1 á 2 plekken na.
Bedankt voor je reactie, Rob: gereserveerd! En fijn dat de douche erbij in zit, had ik niet begrepen.
Saskia.
Saskia.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht