Harry schreef:
Circus Circus, Excalibur en Caesars Palace raad ik niemand aan, wij vinden deze verschrikkelijk, wat een slechte kwaliteit.
Wij hebben vorig jaar bij Caesars het ontbijt gedaan; in de veronderstelling dat dit best goed zou moeten zijn omdat het hotel ook wel redelijke kwaliteit is. Niet dus ... wat een tegenvaller was dat zeg ... Voor ons staat ook Wynn met stip op nummer 1, we zijn er nu een keer of 4 geweest denk ik. Ik vind de prijs alleszins acceptabel voor zo'n ontbijt hoor

! Ook het ontbijtbuffet in Bellagio vonden wij erg goed

!
Harry schreef:
Dit gaat allemaal over het ontbijtbuffet, voor het avondeten gaan we nooit naar een buffet, dan gaan we veel liever naar een gewoon restaurant.
Precies hoe wij er ook inzitten. We hebben vorig jaar voor het eerst (omdat Yvonne zo graag wilde; ik zag het niet echt zitten) en voor het laatst een buffet voor avondeten gedaan. Deze keer toevallig in het Bellagio. De prijs/kwaliteit is goed, maar we hebben zeker een kwartier in de rij gestaan om binnen te komen (dat vind ik al niets), en dat viel nog mee, want de avonden ervoor hadden we rijen zien staan, niet normaal ... Nogmaals, het eten was best goed hoor, maar de hele sfeer, met mensen die borden volschuiven met alles en nog wat; geschreeuw en rennen door het restaurant (veel familie's met kinderen), rijen bij de buffetten ... Voor ons gelijk de laatste keer; wij gaan veel liever lekker rustig in een prima restaurant zitten, bestellen lekker van de kaart of laten ons lekker verrassen door een mooi menu. Maar goed, doet niets af aan de kwaliteit en de prijs, want die zijn goed. Maar ik vind het niet echt 'avondeten' zeg maar, dat wil ik toch liever op een andere manier beleven