Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Ervaringen gevraagd helicoptervlucht boven de Grand Canyon.

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Miriam en Martin
Amerika-ontdekker
Contacteer:

Re: Ervaringen gevraagd helicoptervlucht boven de Grand Cany

Bericht door Miriam en Martin »

Ik zag net dat als je VIP lid word van de premiun outlets in Las Vegas je een korting van 55 dollar krijgt op een helitrip met landing!!!
Misschien een leuke tip voor een aantal mensen hier!! https://www.premiumoutlets.com/vip/viplounge.asp
Even inschrijven en klaar is Kees!
Tipsy_1
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 20

Bericht door Tipsy_1 »

ik lees dat een aantal mensen problemen hebben met het on-line boeken bij papillon (melding dat wegens grote belangstelling enz...)
Wel, ik had dat ook en heb ze gemaild. Heb binnen de dag antwoord gekregen op mijn vragen. En dan een formulier gekregen om in te vullen voor de reservatie. Dit heb ik ingevuld, ingescand en gemaild en ook weer heel snel mijn bevestiging gekregen.
Gewoon mailen dus!
(PS bij mij was het 348 dollar voor de imperial tour (45 min) in juli, voor 2 personen)
sammie56
Amerikafan

Bericht door sammie56 »

Hier gaan jullie van genieten, want het is echt heel erg WAAAAUW!!! :thumbup:
Ik hoop alleen dat je een beetje mooi weer treft want dat is eigenlijk wel zo mooi voor foto's
Veel plezier.
Groeten
Sam
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer