Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
las vegas shows
Re: las vegas shows
Ik zit net te kijken op http://www.las-vegas.cc/index.php en zie o.a. een paar Cirque du Soleil shows staan.
Mijn gevoel gaat uit naar 'O', maar ook 'KA' lijkt me mooi. Wie is naar beiden geweest en heeft 'n voorkeur voor 1 van de 2?
En is de Lion King de moeite waard?
En zijn er manieren om aan goedkopere kaarten te komen dan via die officiele site? Is zoiets altijd vol of kun je op de dag zelf nog kaarten scoren voor diezelfde avond?
Mijn gevoel gaat uit naar 'O', maar ook 'KA' lijkt me mooi. Wie is naar beiden geweest en heeft 'n voorkeur voor 1 van de 2?
En is de Lion King de moeite waard?
En zijn er manieren om aan goedkopere kaarten te komen dan via die officiele site? Is zoiets altijd vol of kun je op de dag zelf nog kaarten scoren voor diezelfde avond?
- Annie
- Amerika-expert
- Partner van: Rob
- Aantal x V.S. bezocht: 20
- Contacteer:
Op verschillende plaatsen op de strip kan je goedkope kaarten kopen, soms wel lang in de rij staan.
Ik zag op smartervegas.com tickets voor Ka met 50% korting hoop dat dit doorgaat tot mei, is nu alleen tot eind februari te boeken.
Vermoed dat ze niet iedere avond vol zitten.
Ik zag op smartervegas.com tickets voor Ka met 50% korting hoop dat dit doorgaat tot mei, is nu alleen tot eind februari te boeken.
Bedankt voor die site Annie!
Zie dat er ook aanbiedingen op staan met helicopter vluchten. Jammergenoeg ook niet t/m mei, maar hopelijk komen volgende maand weer nieuwe aanbiedingen. Zal 'm in elk geval bookmarken.
Zie dat er ook aanbiedingen op staan met helicopter vluchten. Jammergenoeg ook niet t/m mei, maar hopelijk komen volgende maand weer nieuwe aanbiedingen. Zal 'm in elk geval bookmarken.
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 7
Hoi Annie,Annie schreef:Ik zag op smartervegas.com tickets voor Ka met 50% korting hoop dat dit doorgaat tot mei, is nu alleen tot eind februari te boeken.
Weet jij of deze shows in het weekend vol zijn? Waarschijnlijk wel. Ik ben in nederland al meerdere keren naar Cirque du Soleil geweest en het is echt een droom om een van de shows in Las Vegas te zien. Ik let dus ook goed op Smartervegas!
Greetzzzzz
Els
Wij zorgen er in elk geval voor om buiten het weekend in Vegas te verblijven. De kamerprijzen zijn in de weekends dubbel zo duur.
- Harry
- Amerika-expert
- Partner van: jaha
- Aantal x V.S. bezocht: 26
- Contacteer:
elninjoo schreef:Mijn gevoel gaat uit naar 'O', maar ook 'KA' lijkt me mooi. Wie is naar beiden geweest en heeft 'n voorkeur voor 1 van de 2?
Wij zijn naar beide shows geweest, en onze voorkeur gaat zeker uit naar "O" ,de show die zich een groot deel in het water afspeelt is echt ongelofelijk mooi gemaakt en kon mijn aandacht van het begin tot eind vasthouden, ook "KA" is een mooie show hoor, maar net wat minder, dan vonden wij "Mystere" toch nog een mooiere show dan "KA".
Onze absolute favoriet in Las Vegas is nog steeds Le Reve in Wynn, dit is voor ons echt de beste show van de hele strip en zijn er inmiddels al 3 keer geweest.
- Annie
- Amerika-expert
- Partner van: Rob
- Contacteer:
Ik weet het niet, wij proberen altijd het weekend te mijden in LV.Dommel schreef:Hoi Annie,Annie schreef:Ik zag op smartervegas.com tickets voor Ka met 50% korting hoop dat dit doorgaat tot mei, is nu alleen tot eind februari te boeken.
Weet jij of deze shows in het weekend vol zijn? Waarschijnlijk wel. Ik ben in nederland al meerdere keren naar Cirque du Soleil geweest en het is echt een droom om een van de shows in Las Vegas te zien. Ik let dus ook goed op Smartervegas!
Greetzzzzz
Els
Vorig jaar wilden we al naar een show van Cirque du Soleil en toen was er die avond geen show.
Ik vermoed dat de langer lopende shows niet meer vol zitten en dat er daarom al die kortingen worden gegeven.
'O' gaat 'm zeker worden dus!
Kun je wat meer vertellen over Reve? Wat moet ik me daarbij voorstellen? Heb ook die show wel even aangeklikt maar het riep niet gelijk iets bij me op dat ik dacht dát moet ik zien.
Kun je wat meer vertellen over Reve? Wat moet ik me daarbij voorstellen? Heb ook die show wel even aangeklikt maar het riep niet gelijk iets bij me op dat ik dacht dát moet ik zien.
- Harry
- Amerika-expert
- Contacteer:
Hier http://www.wynnlasvegas.com/#entertainment/leReve/ vind je een paar foto's en een heel kort filmpje, het is een rond theater waar het podium dus in het midden zit, er zijn maar 14 rijen stoelen zodat je vanaf elke stoel een perfect zicht hebt op het podium. Het podium zelf is een gigantische bak water waaruit allerlei podiums tevoorschijn komen, ook uit de top van het theater komen de acrobaten tevoorschijn, en springen dus zelfs vanaf de top van het theater het water in, ik wil niet teveel verklappen, maar het is echt spectaculair.
- Jasmino
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Harry, bedankt voor de toelichting en de link. Dat ziet er inderdaad heel spectaculair uit. Alleen al bij het kijken naar het filmpje kreeg ik kippenvel. Ik houd heel erg van dit soort shows, dus deze gaat op mijn verlanglijstje. Ik weet nog niet zeker of wij dit jaar ook naar Las Vegas gaan, maar als we gaan is dit wel een mooie show om te bezoeken. O van Cirque de Soleil staat overigens ook nog op ons verlanglijstje. En acht, misschien is het juist een goede reden om Las Vegas in de tour op te nemen. Hoewel ik van Las Vegas zelf niet zo houd is er wel een heleboel te beleven.
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity; an optimist sees the opportunity in every difficulty"
Winston Churchill
Hier schrijf ik over wat mij bezighoudt in mijn leven. Lees mee en laat een berichtje achter, leuk!
Winston Churchill
Hier schrijf ik over wat mij bezighoudt in mijn leven. Lees mee en laat een berichtje achter, leuk!
Oh, dat klinkt idd ook wel errug gaaf zeg!Harry schreef:Hier http://www.wynnlasvegas.com/#entertainment/leReve/ vind je een paar foto's en een heel kort filmpje, het is een rond theater waar het podium dus in het midden zit, er zijn maar 14 rijen stoelen zodat je vanaf elke stoel een perfect zicht hebt op het podium. Het podium zelf is een gigantische bak water waaruit allerlei podiums tevoorschijn komen, ook uit de top van het theater komen de acrobaten tevoorschijn, en springen dus zelfs vanaf de top van het theater het water in, ik wil niet teveel verklappen, maar het is echt spectaculair.
Zag dat je er ook 'n fles champagne en aardbeien met chocola bij krijgt, dat spreekt me ook wel aan

- Harry
- Amerika-expert
- Contacteer:
Die aardbeien en champagne horen bij het VIP arrangement hoor, dat is wel een ietsje duurder. 

- Rob
- Amerika-expert
- Partner van: Annie
- Aantal x V.S. bezocht: 27
- Contacteer:
Kost je dan wel $ 179,- excl tax p/pZag dat je er ook 'n fles champagne en aardbeien met chocola bij krijgt, dat spreekt me ook wel aan

Als je 't doet moet je 't wel goed doen, is mijn motto.Harry schreef:Die aardbeien en champagne horen bij het VIP arrangement hoor, dat is wel een ietsje duurder.

- hekkie
- Amerika-expert
- Partner van: Jhek
- Contacteer:
Harry, kun je O vergelijken met Le Reve? Wij hebben O gezien in het Bellagio in 1999 en vonden het meer dan schitterend mede omdat het zich allemaal in het water afspeelt. Heel bijzonder.
Zelf zat ik nu te denken aan Ka. Van vrienden van ons hebben we op film al een groot gedeelte van de voorstelling gezien en ik moet zeggen dat mij dat zeer aansprak met dat hellende podium. Ook dat vond ik heel bijzonder.
Ik vraag me nu af waarom precies jij Le Reve bovenaan je lijstje hebt staan?
Marjan
Zelf zat ik nu te denken aan Ka. Van vrienden van ons hebben we op film al een groot gedeelte van de voorstelling gezien en ik moet zeggen dat mij dat zeer aansprak met dat hellende podium. Ook dat vond ik heel bijzonder.
Ik vraag me nu af waarom precies jij Le Reve bovenaan je lijstje hebt staan?
Marjan
Gr. Marjan
20 USA-reizen:
20 USA-reizen:
- Harry
- Amerika-expert
- Contacteer:
Jasmino schreef: Alleen al bij het kijken naar het filmpje kreeg ik kippenvel.
Deze opmerking van Jasmino zegt denk ik alles, ook ik krijg zelfs nu ik de show 3 keer gezien heb nog steeds kippenvel van alleen het filmpje, het is zo knap gemaakt, de show neemt je helemaal mee in een soort emotionele droom, dit maakt dat het voor mij de beste show is in Las Vegas, wat niet wegneemt dat er veel meer mooie shows zijn, ook 'KA' is een mooie show, maar die emotionele snaar wordt niet geraakt, bij "O" had ik trouwens ook een beetje dat gevoel, maar wel in mindere mate.
- hekkie
- Amerika-expert
- Partner van: Jhek
- Contacteer:
Ik had het filmpje ook al bekeken hoor....
Het is echt "wauw". Ik vroeg mij het alleen af omdat ik O al heb gezien en Ka weer heel wat anders is. Maar ik begrijp dat Le Reve wel zeer speciaal is. Ik vind het schitterend zulke shows!
Marjan

Het is echt "wauw". Ik vroeg mij het alleen af omdat ik O al heb gezien en Ka weer heel wat anders is. Maar ik begrijp dat Le Reve wel zeer speciaal is. Ik vind het schitterend zulke shows!
Marjan
Gr. Marjan
20 USA-reizen:
20 USA-reizen:
- Jasmino
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Ha, ik geloof dat Las Vegas echt in onze route komt nu, ik wil hem nu wel echt heel graag zien die show!
Mag ik vragen waar jullie de kaartjes hebben gekocht, Harry en Bianca? Kopen jullie die via de officiele website en betalen jullie er dus ook de hoofdprijs voor, of zijn er nog ingenieuze tips die ons geld kunnen besparen?
Mag ik vragen waar jullie de kaartjes hebben gekocht, Harry en Bianca? Kopen jullie die via de officiele website en betalen jullie er dus ook de hoofdprijs voor, of zijn er nog ingenieuze tips die ons geld kunnen besparen?

"A pessimist sees the difficulty in every opportunity; an optimist sees the opportunity in every difficulty"
Winston Churchill
Winston Churchill
- Harry
- Amerika-expert
- Contacteer:
Wij sliepen in Wynn en Encore vorig jaar, dus we hebben ze gewoon via de normale prijs via de concierge van het hotel gekocht, wij hebben altijd de goedkoopste plaatsen in de splashzone, je kunt een beetje nat worden, maar wij vinden het prima plaatsen.
Mocht je van lekker eten houden, dan is er net zoals vorig jaar nog steeds het "taste of Wynn" programma http://www.encorelasvegas.com/#/dining/taste_of_wynn/ dit zijn prima menu's in de mooie restaurants van Wynn en Encore voor relatief weinig geld, nu krijg je als je zo'n menu neemt ook nog eens $ 25 korting op "Le Reve", wij hebben vorig jaar bij Wing Lei een heerlijk Peking duck menu gegeten, en samen met Sonja (Mickey99) en Jan hebben we een heerlijke avond gehad bij de Daniël Boulud brasserie, dit jaar dus met $ 25 korting op de show.
Mocht je van lekker eten houden, dan is er net zoals vorig jaar nog steeds het "taste of Wynn" programma http://www.encorelasvegas.com/#/dining/taste_of_wynn/ dit zijn prima menu's in de mooie restaurants van Wynn en Encore voor relatief weinig geld, nu krijg je als je zo'n menu neemt ook nog eens $ 25 korting op "Le Reve", wij hebben vorig jaar bij Wing Lei een heerlijk Peking duck menu gegeten, en samen met Sonja (Mickey99) en Jan hebben we een heerlijke avond gehad bij de Daniël Boulud brasserie, dit jaar dus met $ 25 korting op de show.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 11 Reacties
- 2670 Weergaves
-
Laatste bericht door Anneke73
-
- 20 Reacties