Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Is deze route (kust SF) de moeite waard?

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
sammie56
Amerikafan

Re: Is deze route (kust SF) de moeite waard?

Bericht door sammie56 »

Wij hebben vorig jaar ook fietsen gehuurd.
Wij kwamen er achter dat op de heenweg veel voetgangers waren, en mocht er dus niet gefietst worden ( daar werd op gecontroleerd )
Wat is het trouwens hoog zo'n brug.
Dan kan je aan de overkant ( bij twin peaks ) onder de brug door en aan de andere kant met de fiets terug fietsen, daar mochten weer geen voetganger komen.
Ik vond het een belevenis op zich, en zeker de moeite waard, ook als je niet zo van fietsen houdt.
Trouwens, je krijgt bij de meeste verhuurbedrijven een routekaartje met verschillende fietsroute's.

Groeten
Sam
gleuknie
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 3
Contacteer:

Bericht door gleuknie »

Moo schreef:We overnachten in San Simeon ivm beschikbaarheid (niet op advies van René). Is dit een handige keuze?
San Simeon is ook een prima keuze. Het ligt niet zo heel ver van Cambria vandaan en is dus ook een ideale tussenstop tussen L.A. en San Francisco.

Waar hebben jullie gelezen over de Pink Jeep Tours trouwens? Die is niet aan de kustroute, maar in Sedona (en Las Vegas). http://www.pinkjeep.com/

Het allermooiste van de kustroute vonden wij persoonlijk Big Sur. Ik zou daar lekker de tijd nemen. Je blijft stoppen en foto's maken op dat deel. :wink:

Voor vele dingen die je aan de kustroute kunt doen, zal ik je even de link sturen naar een berichtje van SpaceAce en dan maar hopen dat je kunt kiezen haha.:

viewtopic.php?p=332294#p332294
Groetjes René

2009: Zuidwest-V.S. en Hawaii. Foto's: http://www.youtube.com/watch?v=x7AM-aOKxBM" onclick="window.open(this.href);return false;
2011: 4 weken V.S.: http://www.allesamerika.nl/forum/viewto ... 05#p554595" onclick="window.open(this.href);return false;
2014: Denver - S.F.?
Moo
Amerika-ontdekker

Bericht door Moo »

Ha René!

Dank weer voor je antwoord én de link!

Met die pink jeep tours was ik helemaal in de war. Sedona is het dus. Komt goed uit, want daar gaan we ook naar toe :wink: .

Maar wat is nu precies Big Sur? Ik dacht dat dat het gebied tussen San Simeon en Carmel was, maar dat klopt dus niet?
Krisjuh
Amerikafan

Bericht door Krisjuh »

Volgens Wikipedia is dit het (rode gedeelte):

Afbeelding
Afbeelding
Moo
Amerika-ontdekker

Bericht door Moo »

Ah, dank!
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer