nou...je wacht dan drie dagen en beslist dan om verder te gaan . Op de terugweg ga je nog eens bij dat hotel langs waar je de eerste nacht geslapen hebt, om te horen te krijgen dat je koffer daar is geweest maar omdat je er zelf niet meer was ( 2 weken nadat je was aangekomen ) hebben ze jou koffer naar je vakantie adres in nederland gestuurd
Je gaat vervolgens naar huis waar je een brief vind van b.a dat je koffers naar je huisadres in amerika zijn gestuurd ( het eerste hotel ) na zeker een keer of 10 bellen en mailen word de koffer teruggevonden ,en sturen ze hem naar jou op ...na een week of 2 word je wat ongerust en bel je maar weer eens een keer......je koffer staat nu in londen omdat niemand wist waar hij naar toe moest, maar hij komt er nu echt aan !
na weer 2 weken bel je nog maar eens....ze snappen er niets van , de koffer is naar jouw huisadres in amerika gestuurd en niemand wilde ervoor tekenen ! IK WOON NIET IN AMERIKA IK GA ERHEEN OP VAKANTIE !! goed ...de koffer staat inmiddels in londen , je geeft je huisadres nog maar eens door ...en je hoopt op het beste. Omdat het inmiddels herfstvakantie is ( dit geeft je door aan b.a ) komt je er na 3 weken achter dat je koffer er nog steeds niet is. Je belt weer met b.a en ook maar weer eens met je reisverzekering ( die helemaal gaar van je worden )
B.a antwoord dat de koffer bij je is afgeleverd en de reisverzekering antwoord dat het te lang geleden is en dat je direct aangifte had moeten doen bij de politie
m.a.w ....de clou van dit verhaal ...uhm...uhm..ik heb geen idee !