Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Welke NP's zou jij kiezen

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Re: Welke NP's zou jij kiezen

Bericht door Martin & Marianne »

Beslist een dag Yosemite erbij inderdaad. Nu heb je maar een halve dag, en daarin kun je eigenlijk helemaal niets, en zeker niet de drukte ontlopen. Ik ben een voorstander van overnachten in DV maar als je maar 1 tussenstop hebt tussen Yosemite en Las Vegas is het misschin beter om in Lone Pine te overnachten.
Ik zou ook een dag Santa Barbara minder doen, en misschien ook een dag SF minder, in elk geval de dagen SF achterelkaar zetten, dan kun je wat efficienter met je tijd daar omgaan. Als je alle dagen in SF in het begin doet, hoef je de laatste dag niet meer naar het centrum te rijden maar kun je bij een motel in de buurt van SFO overnachten. Je kunt dan ook nog overwegen om pas op de dag van vertrek uit SF de auto te huren, scheelt je autohuur en parkeerkosten.

Ik weet niet of Needles een goede tussenstop is. Ik zou niets boeken, kijk gewoon hoever je komt, neem de tijd voor de GC. Het kan zelfs in 1 dag, GC - LA. Dan kun je lekker 2 nachten in de GC zitten.

Marianne
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer