Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Spullen moeten weg
Re: Spullen moeten weg
Wij huren op de 16e juli een RV bij oad Bear. Zijn er mensen die hun RV dan inleveren in LA en 4 stoeltjes kwijt willen??
Groetjes,
Annaa
Groetjes,
Annaa
Zou het misschien een idee wezen om hier een sticky van te maken, of zelfs een apart topic?
- nieuwenoord
- Amerika-expert
- Partner van: Albert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Ik moet toch eerlijk zeggen dat het me een beetje verbaast dat iedereen nu ineens 'eigen stoeltjes' koopt. De huurstoeltjes van Road Bear zaten dit jaar prima voor 'normale mensen'. Albert en ik zijn heel zwaar, dus kopen wij vaak stevigere stoelen, maar die van Hans en Janny waren erg goed. En wat kost huren? Vijf dollar of zo?
Zelfs voor ons waren er trouwens bij Road Bear nu twee jaar op rij stevigere stoelen, achtergelaten door andere mensen en voor ons apart gezet (ze kennen ons inmiddels).
Zelfs voor ons waren er trouwens bij Road Bear nu twee jaar op rij stevigere stoelen, achtergelaten door andere mensen en voor ons apart gezet (ze kennen ons inmiddels).
- Annie
- Amerika-expert
- Partner van: Rob
- Aantal x V.S. bezocht: 20
- Contacteer:
Vorig jaar zaten de Road Bear stoeltjes niet echt lekker, als je een beetje brede schouders hebt, zat je met je schouders tegen de metalen buizen.
Die van de Walmart zijn wat breder van boven en zaten dan ook lekkerder.
Bij El-Monte zou ik sowieso geen stoeltjes bij huren die hebben van die regiseurstoeltjes, daarin zit je kaarsrecht.
Die van de Walmart zijn wat breder van boven en zaten dan ook lekkerder.
Bij El-Monte zou ik sowieso geen stoeltjes bij huren die hebben van die regiseurstoeltjes, daarin zit je kaarsrecht.
- nieuwenoord
- Amerika-expert
- Partner van: Albert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Grappig hoe smaken verschillen, want ik ben gek op die regisseurstoelen (wel de brede versie, liefst van Coleman), omdat ze zo lekker recht zitten
Heb er zo ooit een achter gelaten bij Dick en Elly, maar Elly beweert dat dat haar stoeltje is, ga ik maar niet over vechten verder. Dit jaar had Aldie zoiets voor me apart gehouden, ook prima dus.
Dit jaar hebben we van Road Bear stoeltjes van Bass Pro Shops mee gehad waarin zowel Hans en Janny als Bauke met de familie volgens mij wel heel lekker zaten.

Dit jaar hebben we van Road Bear stoeltjes van Bass Pro Shops mee gehad waarin zowel Hans en Janny als Bauke met de familie volgens mij wel heel lekker zaten.
- Inge
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 3
- Contacteer:
Wij hebben dinsdag een hele hoop spullen bij Road Bear SF achtergelaten. Van stoelen tot speelgoed, kruiden, boeken, waaronder de RandMcNally (ringband).
We hadden helaas geen tijd het uit te pakken en fatsoenlijk neer te zetten, anders hadden we de shuttle gemist. Dus wie rond deze tijd naar RB SF gaat, heeft aardig wat te kiezen
We hadden helaas geen tijd het uit te pakken en fatsoenlijk neer te zetten, anders hadden we de shuttle gemist. Dus wie rond deze tijd naar RB SF gaat, heeft aardig wat te kiezen

Groetjes Inge
Onze reisverslagen naar Amerika (en Zweden, Noorwegen en Schotland):
2009: Californië + Crater Lake - met dochter van 2 jaar en camper!
2005: Noord- en Zuidwest
2003: Zuidwest + Yellowstone
Onze reisverslagen naar Amerika (en Zweden, Noorwegen en Schotland):
2009: Californië + Crater Lake - met dochter van 2 jaar en camper!
2005: Noord- en Zuidwest
2003: Zuidwest + Yellowstone
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 4 Reacties
- 1013 Weergaves
-
Laatste bericht door blijebijtjes