Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

hoe om te gaan met kostbaarheden in een camper?

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Coyote
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 33
Contacteer:

Re: hoe om te gaan met kostbaarheden in een camper?

Bericht door Coyote »

greetje schreef:een vraagje van mijn man: Waar stoppen jullie mannen je paspoort en dergelijke?
Die laat ik achter in de auto of zit in mijn rugzak die ik altijd mee heb tijdens hikes. Heb ik 'm wel nodig maar wil ik de rugzak niet dragen dan stop ik 'm in mijn korte broek. Genoeg zakken in korte broeken die ik heb, daar gaat ook altijd mijn portemonnee in.

Roland
Since 1982: 33 visits to the United States!

Lees mijn reisverhalen op www.rschotanus.com en FB.
nieuwenoord
Amerika-expert
Partner van: Albert
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Bericht door nieuwenoord »

:offtopic: Toch even over die bruine beren .... niet die van Albert. Er liepen hier gisterenavond drie beren over de camping. De vuilnisbak hadden ze al open (of had iemand open laten staan) en er lag een hoop rommel omheen. Hans en Janny liepen bijna tegen een beer op toen ze gingen douchen. Gelukkig ging de beer voor hen op de vlucht en niet andersom. Er waren ook tentplekken bezet, dus is Hans even met de auto over de camping gereden en daar kwam hij er dus drie tegen bij elkaar!

Ik heb toen de campingbeheerder maar even gebeld, die niet opnam. Antwoordapparaat ingesproken en daar werd niet op gereageerd, maar waarschijnlijk wel gehoord, want heel snel daarna zagen we dat iemand de rommel rond de trashcan kwam opruimen en het deksel kwam sluiten.

Eigenlijk had ik dit in Durango zo niet verwacht ....
Mosselmaniac
Amerikafan

Bericht door Mosselmaniac »

Uhm, dat is toch gaaf?
nieuwenoord
Amerika-expert
Contacteer:

Is ook gaaf, maar wel eng als je alleen even wilt douchen. En wat nog erger is: ik heb ze wéér niet gezien. Hij komt voor het eerst in Amerika en ik heb na zes reizen alleen nog maar een vage vlek herkend als beer, ver weg in Yellowstone.

Weer on topic? :wink:
Texas Boy
Amerika-expert

Bericht door Texas Boy »

nieuwenoord schreef:Is ook gaaf, maar wel eng als je alleen even wilt douchen. En wat nog erger is: ik heb ze wéér niet gezien. Hij komt voor het eerst in Amerika en ik heb na zes reizen alleen nog maar een vage vlek herkend als beer, ver weg in Yellowstone.

Weer on topic? :wink:

Als je jezelf insmeert met honing en berengeluiden maakt moet het toch lukken?
nieuwenoord
Amerika-expert
Contacteer:

Vast wel, maar het ging over de kostbaarheden. Om even terug te komen op de reactie van Marjan over permanente bewoners op campgrounds: wij hebben er nog niks van gemerkt, maar dat ligt misschien ook aan het soort campings wat we kiezen?
Texas Boy
Amerika-expert

Bericht door Texas Boy »

Wij hebben diverse permanente bewoners de deur gewezen omdat men niet of te laat betaald en men een zooitje maakt, een vrouw was zo aardig van ons een tv en DVD speler mee te nemen met de verhuizing. Ook in kleine dorpjes gaan de deuren vaker op slot en word er geen gereedschap meer achter gelaten in de bak van de pickup. Amerika is een land van tijdelijke werknemers, mensen trekken van dorp naar dorp, van camping naar camping. Gewoon klein spul meenemen zoals paspoorten etc.en een rugzak met flinke zijvakken voor drinkwater is toch ontbeerlijk in Amerika.
nieuwenoord
Amerika-expert
Contacteer:

Er zijn toch ook veel campings die geen permanente bewoners aannemen? Ik moet eerlijk zeggen dat ik daar op RV Park Reviews best wel op selecteeer ...
Joycee
Amerikakenner

Bericht door Joycee »

Ik ben niet zo van de handtasjes dus wij hadden een klein rugzakje (10 liter) speciaal aangeschaft bij Perry sport. Ding weegt niets en is ideaal als rugzak tijdens wandeltochten etc. Namen hem altijd mee ook als we boodschappen gingen doen. Hier zaten altijd onze paspoorten en portemonee in. En het was geen truttig ding dus mijn man kon er ook prima mee lopen.
2008: Zuid-West: SF-Yosemite-Sequioa-DV-Zion-Bryce-Moab (Arches)-Mesa Verde-Monument Valley-Page-Grand Canyon NR-Grand Canyon SR-LV
2011: West: LV-GT-Yellowstone-Devils Tower-Badlands-Mount Rushmore-Custer SP-RMNP-Arches-Moab-Zion-LV
markus
Amerika-ontdekker

Bericht door markus »

greetje schreef:bedankt voor alle reacties!

een vraagje van mijn man: Waar stoppen jullie mannen je paspoort en dergelijke?
Hij draagt geen handtasje :lol: en wil ook niet alles in z' broekzak stoppen. de rugtas blijft natuurlijk over, maar onzelf kennende lopen we dan wel weer meer het gevaar om die per ongeluk ergens te laten staan..
gr. Greetje
ik gebruik altijd een money beld, dit is een heuptasje voor het liefst papiergeld maar reisdocumenten gaat natuurlijk ook prima, en het is zo plat dat je hem gewoon onder je t-shirt kan dragen zonder dat je er iets van ziet of voelt. ideaal
je haalt ze hier gewoon bij de betere camping winkels.
groeten mark
greetje
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 5

Bericht door greetje »

Heel erg bedankt voor alle reacties! We gaan denk ik maar een mooi klein rugtasje aanschaffen......En nu maar hopen dat de beren het niet meenemen....... :D
Groet,
Greetje
groetjes, Greetje

And that's the wonderful thing about family travel: it provides you with experiences that will remain locked forever in the scar tissue of your mind. ~Dave Barry
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer