Er zit inderdaad een telescoop bij Griffith. Ik heb het zelf nooit gezien, maar de mogelijkheid is er!Sing schreef:Ik las hier dat het Griffith Observatory veel dingen bevat over het heelal.
Heb je hier ook (zoals je ook wel eens in films ziet) mogelijkheden om sterren te kijken; als in door een telescoop oid??
Dat lijkt me echt heeeeel mooi!
Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
What to do in LA: Tips en Trucs
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 10
Re: What to do in LA: Tips en Trucs
- deh78
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Ik weet niet of deze er al tussen staat,maar wij hebben een leuke dag gehad met de Grand tour of LA.
http://www.starlinetours.com/
Dennis
http://www.starlinetours.com/
Dennis
- pollyblue
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 30
-voor allen die net als ik houden van rockmuziek, is de sunset strip 's avonds vanaf de viper room gewoon een must. je kan er bijvoorbeeld in the cat club leuke nieuwe bands ontdekken en de sfeer is echt goed! maar in de jaren '80 moet het beter geweest zijn natuurlijk
-melrose avenue met z'n alternatieve shops is ook de moeite
-het proberen te verkrijgen van tickets voor tv-shows te burbank aan mann's chinese theatre, en de show zelf natuurlijk ook

-melrose avenue met z'n alternatieve shops is ook de moeite
-het proberen te verkrijgen van tickets voor tv-shows te burbank aan mann's chinese theatre, en de show zelf natuurlijk ook
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 29 Reacties
- 4946 Weergaves
-
Laatste bericht door Berry
-
- 5 Reacties