Dat moet je niet zeggen. Geeft toch niet om het daar over te hebben.Tim1980 schreef:ps. Ik beloof het hierna niet meer over mijn hoogtevrees te hebben
Ik zit zelf ook regelmatig met dat dilemma van wel een route rijden/lopen, of niet. Ik zoek ook altijd wel een paar voor mij moeilijkere routes uit, maar heb het geluk, dat als het zweet mij op het voorhoofd staat en ik eigenlijk niet verder durf, dat ik het stuur kan overgeven aan mijn vrouw. En ook dan zit ik met dichtgeknepen billen ernaast.
En als ik een wandeling onderweg toch niet zie zitten, dan stop ik. Dan gaat mijn vrouw eventueel zonder mij verder en dan ontmoeten wij elkaar later wel weer ergens.
Ik heb hier op het forum ook wel eens een advies gekregen voor een autoroute/wandelroute van wel of niet doen. En dat is dan alleen maar prettig.
Ik weet uit ervaring, en dat schreef ik al eerder, dat de ene hoogtevrees de andere niet is.
Aan adviezen van mensen zonder hoogtevrees heb je soms niet veel, want die hebben die angst niet, zien geen moeilijkheden met diepten en weten ook niet hoe zoiets voelt. Jij bent de ervaringsdeskundige en weet zelf wat je wel of niet aankan.
Wat is er mooier, dan juist op dit forum, waar ook op dit gebied kennis aanwezig is, om het daar over te hebben. Dan kom je niet voor al te grote verrassingen te staan en des te beter kan jij straks van jouw Amerikareis genieten. :dance: