Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Tickets voor de Dodgers in L.A.
- RiverCola
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 4
Re: Tickets voor de Dodgers in L.A.
mmmmmmm...die Dodger-Dogs waren de lekkerste hotdogs die ik ooit gegeten heb!!!
Maar begrijp ik nou dat het $35 pp extra kost? Dan zou ik het niet doen, hoeveel hotdogs kun je eten? En veel culinairder dan de hotdogs en de popcorn vind je er niet.
Veel plezier bij de wedstrijd! Ohja....wij hadden toen kaartjes incl vip-parking (jaja, superluxe, gekregen van familie uit LA die een soort 'business-abonnement hebben) waardoor we niet in de rij hoefden te staan om te parkeren. Heel fijn, konden zo langs die lange rij wachtenden rijden!! Misschien kun je dat kopen?
Maar begrijp ik nou dat het $35 pp extra kost? Dan zou ik het niet doen, hoeveel hotdogs kun je eten? En veel culinairder dan de hotdogs en de popcorn vind je er niet.
Veel plezier bij de wedstrijd! Ohja....wij hadden toen kaartjes incl vip-parking (jaja, superluxe, gekregen van familie uit LA die een soort 'business-abonnement hebben) waardoor we niet in de rij hoefden te staan om te parkeren. Heel fijn, konden zo langs die lange rij wachtenden rijden!! Misschien kun je dat kopen?
Wiehieee wij hebben ook kaartjes
In New York wilde ik ook al naar een wedstrijd maar daar was alles al op 
Nu was ik er als de kippen bij
Wij zitten in het plaatje in sectie 141. De tijd is alleen nog niet bekend.. heb er idd nog niet bij stilgestaan dat je vol met je koppie in de zon kan komen te zitten
Naast een parkeerfile.. is het ook druk bij de will call booths? Of kun je het hier al een dag of twee eerder ophalen?
Leuk man!!!
Nu was ik er als de kippen bij
Wij zitten in het plaatje in sectie 141. De tijd is alleen nog niet bekend.. heb er idd nog niet bij stilgestaan dat je vol met je koppie in de zon kan komen te zitten
Naast een parkeerfile.. is het ook druk bij de will call booths? Of kun je het hier al een dag of twee eerder ophalen?
Leuk man!!!
Don't cry because it's over. Smile because it happened!
2008: NY | 2009: LV - LA - SF| 2010: Denver roundtrip
Het is helemaal niet druk bij de will call booths. Je bent direct aan de beurt.
Wij hadden via de site parkeerplaatsen gereserveerd, maar kregen later bericht dat dat voor buitenlanders niet mogelijk was/will call?
Het ging best snel met de rij voor de parkeerplaats, alleen moesten wij met de camper op een enorme grote busplaats staan en daar dus heel veel voor betalen, terwijl we makkelijk pasten op een normale parkeerplaats.
Wij hadden via de site parkeerplaatsen gereserveerd, maar kregen later bericht dat dat voor buitenlanders niet mogelijk was/will call?
Het ging best snel met de rij voor de parkeerplaats, alleen moesten wij met de camper op een enorme grote busplaats staan en daar dus heel veel voor betalen, terwijl we makkelijk pasten op een normale parkeerplaats.
-
Marlies
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 6
Mocht iemand nog twijfelen om kaartjes te kopen. Wij vonden het echt een geweldige belevenis! Alleen de immensheid van het stadion is al bijzonder, zie de onderstaande foto. Wij hadden zitplaatsen achter de slagplaat (in het blauwe gedeelte).
Eerdere rondreizen:
Rondje zuidwest USA in 2006
Zuidwest Canada in 2007
Grote ronde vanuit Denver in 2009
Rondreis CA - OR - WA - ID - WY - UT in 2017
Rondreis WA en OR in 2019
Rondje zuidwest USA in 2006
Zuidwest Canada in 2007
Grote ronde vanuit Denver in 2009
Rondreis CA - OR - WA - ID - WY - UT in 2017
Rondreis WA en OR in 2019
Oh ok super
Wij zitten op zich redelijk dichtbij met ons hotel..
Tijd is nog niet bekend.. hoop dat het of heel vroeg of heel laat is. Als het om 1 uur is, is onze hele dag hieraan besteed.. maarja. We gaan er iig naartoe!!!
Tijd is nog niet bekend.. hoop dat het of heel vroeg of heel laat is. Als het om 1 uur is, is onze hele dag hieraan besteed.. maarja. We gaan er iig naartoe!!!
Don't cry because it's over. Smile because it happened!
- Bennie
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 4
Wij hebben onze kaartjes in Section 101LG, Row V, recht achter de plaat. Ons hotel hebben we vlakbij het stadion gekozen. Super 8 Los Angeles Downtown. Parkeren bij het hotel en lopen naar het stadion.
Nismo schreef:Hoi Kim,
Kijk even hier; http://losangeles.dodgers.mlb.com/fan_f ... sp?c_id=la
"Perhaps the greatest deal at Dodger Stadium is the ampm All-You-Can-Eat Pavilion. This promotion, which is the first of its kind around the big leagues, is available at every Dodgers home game. For a mere $35, fans get a ticket in the right field bleachers and unlimited Dodgers Dogs, nachos, peanuts, popcorn, and Coca-Cola products. This extremely reasonable offer allows family and friends to exhibit their best Joey Chestnut or Kobayashi impressions, while still catching a game at a very affordable price."
heeft iemand hier wel eens gezeten??
ben benieuwd of het de moeite waar is... en kun je vanaf deze plekken de wedstrijd goed volgen??
groeten kim.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 18 Reacties
- 10886 Weergaves
-
Laatste bericht door Pieterjan99
-