joepie joepie!
cabin 9 is geboekt! voor 18 augustus (pff wat duurt dat nog lang!)
dit was voor deze datum dus nog de enige cabin aan het watertje dat
nog vrij was! cabin 2 en 3 dus ook al vol... nú al!
maar goed, cabin 9 it is!!
kimmy schreef:joepie joepie!
cabin 9 is geboekt! voor 18 augustus (pff wat duurt dat nog lang!)
dit was voor deze datum dus nog de enige cabin aan het watertje dat
nog vrij was! cabin 2 en 3 dus ook al vol... nú al!
maar goed, cabin 9 it is!!
Wow, dat is wel heel erg snel! 10 maanden van tevoren alle populaire cabins al vol...
Wij hadden nog de keuze uit alle cabins, maar we zitten natuurlijk ook in een minder gewilde periode.
ja, ik verbaasde me er ook al over!!
gelukkig heb ik maar even gebeld, want ik had dit weekend gemaild,
en ik maar wachten op een reactie, en die kreeg ik dus niet.
dus ik ben blij dat ik heb gebeld en dat ik nu mooi een cabin
heb kunnen reserveren....
Wát?? Zitten dit soort dingen nú al vol voor augustus?? Ik dacht dat ik al ver vooruit plande..
Jeetje, dan mag ik echt wel eens rap aanmaken.. !
Ik zat te denken om vanaf LA naar SF te rijden (langs de kust) met 2 overnachtingen in Big Sur. Die route is dan toch niet te lang of wel?
Don't cry because it's over. Smile because it happened!
2008: NY | 2009: LV - LA - SF| 2010: Denver roundtrip
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.