Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Afgewerkte route dude: update!

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Harold
Amerika-newbie

Re: Afgewerkte route dude: update!

Bericht door Harold »

Dude schreef: 15 sept. dag 11: Zion NP
VERJAARDAG DUDE!! in mss wel het mooiste park ? wandelen in zion, overnachting: desert pearl inn
Geloof het of niet, wij zijn dezelfde dag in Zion.

Mochten we je tegenkomen, dan :beerchug: we op je verjaardag!

Mooie plek heb je overigens uitgekozen voor die overnachting...
Dude
Moderator

Bericht door Dude »

Misschien krijg ik wel een mooie korting op men hotelkosten :lol:

Als we je zouden tegenkomen zal ik er eentje betalen, hopelijk ben je wel niet met een ganse bus op stap :p

Bart
Grts, Bart

You can't milk a cow with your hands in your pants
Harold
Amerika-newbie

Bericht door Harold »

:doublethumb:

Let maar op een zweeds-nederlands sprekend jong stel, dikke kans dat wij het zijn.
Jij bent natuurlijk te herkennen aan je Afbeelding.

Zal binnenkort ook eens een propere introductie en ons reisschema op het forum zetten..
Dude
Moderator

Bericht door Dude »

Ik ben alvast een prille dertiger maar die muts waar jij over spreekt zal ik niet ophebben, het zal eerder een vleesmuts zijn want ik heb een kort geschoren kopje, bijna kaal dus.

en we praten (belgisch) limburgs, dus traag :wink:

groetjes
Bart

Ik kijk uit naar jouw reisschema, we komen elkaar mss elders ook nog tegen
Grts, Bart

tukkertje
Amerikafan

Bericht door tukkertje »

Dude schreef:
@Yeehaw en marpat: Ik heb gisteren geboekt in het hotel yosemite gateway hotel in lee vining en pas nadien de tip gelezen van de reviews op tripadvisor :(
Er zaten enkele slechte reviews bij, maar helaas hebben we al geboekt en bevestiging gekregen, er hangt ook een fee aan vast als je wil annuleren. Er zaten ook wel goede bij en dat zal waarschijnlijk veel van uw eigen verwachtingen afhangen. Omdat we er nu niet zo veel van verwachten zal het misschien nog wel meevallen :)

Groetjes
Bart

Hoi Bart,

Wat grappig! Onze routes lijken inderdaad erg sterk op elkaar. Ik zet de onze er binnenkort ook nog even weer op, ik heb nog een paar vraagjes..
Vanaf Zion zitten we idd tegelijk, maar na Yosemite gaan we weer net iets anders.

Dat hotel in Lee Vining hebben wij trouwens ook geboekt. Ik moet me dus voorbereiden op een niet al te best hotel? Na ja, jammer dan. Ik heb de reviews niet gelezen, en dat ga ik ook maar niet meer doen, we zien het vanzelf, valt vast heel erg mee.
Ik ben sowieso maar gestopt op tripadvisor te lezen, want alle hotels waar ik naar keek hadden slechte reviews, dus ik wou het maar beter niet meer weten...
Yeehaw
Amerika-expert

Bericht door Yeehaw »

Ik heb het al eerder op het forum gezegd over die reviews op TA, er zijn veel te veel concurrenten die andere hotels het leven zuur maken en ik kan het als TA "senior" weten. Dat neemt niet weg dat er ook een hoop goede, onafhankelijke, beoordelingen zijn maar als men begint te zeuren over een "unfriendly staff" en vervolgens een 1* geeft, terwijl de kamers schoon zijn en het uitzicht geweldig dan zet ik bij die beoordeling een vraagteken. Laatst gaf iemand een vernietigende review over het hotel aan de north rim met als argument dat hij geen internet access had. Blijf dan thuis achter je computer. Wie eens mee wil genieten moet op het Arizona forum kijken bij Grand Canyon forums onder de kop: "Is this post for real?" by Dez.
Yeehaw
Dude
Moderator

Bericht door Dude »

Wat mezelf hier betreft ben ik nogal snel tevreden.
Ik slaap hier thuis in de zomer regelmatig gewoon buiten op mijn ligbed voor te zonnen, gewoon onder de blote sterrenhemel in een slaapzakje :) heeeeerlijk.

Dus zal ik zowiezo wel tevreden zijn met een dak boven mijn hoofd en een matras als ik op reis ben.
Dus die slechte reviews heb ik wel gelezen maar hou er weinig rekening mee.

@tukkertje: Als we dezelfde route van zion tot in yosemite wil dat zeggen dat we dezelfde avond in het zelfde hotel zitten in Lee Vining? Leuk :)
Het is een klein hotelletje dus we kunnen mekaar bijna niet mislopen :wink:

Grtz
Bart
Grts, Bart

MichelH
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 8
Contacteer:

Bericht door MichelH »

Wat betreft Las Vegas:
In de weekenden liggen de prijzen beduidend hoger, mocht je de pech hebben dat er een internationale conferentie is dan komt er ook weer wat bovenop qua prijs. In het weekend is het wel veel drukker, maar aan de andere kant ook wel veel gezelliger, maar dat is persoonlijk. $250 is toch nog aan de vrij hoge kant als je het mij vraagt. Ik ben er zelf 3x geweest en kan er geen genoeg van krijgen aangezien er altijd wel wat te doen is! Maar goed, ik zou adviseren om een hotel midden op de Strip te nemen, bv. New York, New York Hotel of Imperial Palace Hotel. Denk dat prijzen daar rond $120 liggen in weekenden. Stratosphere Tower heeft vaak aanbiedingen vanaf $39 per nacht, maar ligt helemaal vooraan de strip waardoor je zeker met de bus moet gaan om de grotere hotels te bezoeken. Wil je echt budget hotel dan zou ik gaan voor een Travel Lodge of even kijken via Priceline of Hotwire. Wees gerust: Het lukt niemand om alle Strip hotels in 2 dagen te bezoeken, Vegas miles zijn veel langer dan gewone miles, dus kijk vantevoren goed welke hotels je wilt bezichtigen. Ceasars Palace, Bellagio, MGM en Venetiana zijn een must see. :beerchug:
Dude
Moderator

Bericht door Dude »

Die prijzen die jij noemt kom ik voor de betere hotels niet tegen.
Wij zitten er in de week maar als ik via hun eigen sites kijk kom ik meestal aan prijzen tussen de 150 en 250 euro.
Maar mss is er wel net een conference in de week dat wij er zitten. Of boeken we beter via een andere site ?

Bart
Grts, Bart

tukkertje
Amerikafan

Bericht door tukkertje »

Hey Bart,

We zitten inderdaad tegelijk in hetzelfde hotel in Lee Vining, had ik nog geeneens gezien... overigens ook in stovepipe wells en curry village. Dus als je die dagen steeds tegen hetzelfde stel aanstuitert... dikke kans dat wij dat zijn.. :D
Dude
Moderator

Bericht door Dude »

leuk hé :)

Zal zowiezo vreemd zijn om daar ergens plots Nederlands te horen spreken, al doen wel veel Belgen en Nederlanders de oversteek door de lage dollarkoers.
Grts, Bart

vana
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 4
Contacteer:

Bericht door vana »

Dude schreef:leuk hé :)

Zal zowiezo vreemd zijn om daar ergens plots Nederlands te horen spreken, al doen wel veel Belgen en Nederlanders de oversteek door de lage dollarkoers.
Ik denk dat je heel veel Nederlands gaat horen tijdens je reis. De zuid west route is ontzettend populair bij Nederlanders.

Marjon
Dude
Moderator

Bericht door Dude »

vana schreef:
Dude schreef:leuk hé :)

Ik denk dat je heel veel Nederlands gaat horen tijdens je reis. De zuid west route is ontzettend populair bij Nederlanders.

Marjon
Daar 'vreesde' ik al voor :wink:
Tja noem me eens een plaats waar je geen Nederlanders tegen komt ? Zelfs in het kleinste uithoekjes van België kom je ze tegen :P
Maar geen erg hoor, 't zijn toffe mensen

Ik las trouwens op het zuidwest forum hier over badhandoeken in Las Vegas. Die zouden daar aanwezig zijn maar hoe zit het in de andere hotels op plaatsen als Page, Sedona en andere ... is dat daar ook voorhanden of nemen jullie eigen handoeken mee (= meer bagage)

groetjes
Bart
Grts, Bart

markro
Moderator
Aantal x V.S. bezocht: 13
Contacteer:

Bericht door markro »

Dude schreef:Ik las trouwens op het zuidwest forum hier over badhandoeken in Las Vegas. Die zouden daar aanwezig zijn maar hoe zit het in de andere hotels op plaatsen als Page, Sedona en andere ... is dat daar ook voorhanden of nemen jullie eigen handoeken mee (= meer bagage)
In de hotels en motels zijn altijd handdoeken op de kamer aanwezig. Heb je te kort, dan vraag je er bij aan de receptie.
Soms liggen er bij een zwembad schone handdoeken, maar dat is niet altijd standaard. Ook kan je voor het zwembad handdoeken vragen aan de receptie.
Ik neem op reis naar Amerika altijd 1 handdoek mee in mijn koffer. Eigenlijk voor reserve, voor als ik er eens om verlegen zou zitten, maar heb hem nog nooit hoeven gebruiken.
Marco.

Voor onze Amerikareisverslagen: klik hier.
Yeehaw
Amerika-expert

Bericht door Yeehaw »

Ben net terug uit Belgie Bart maar het viel mij op dat er zo veel Fransen waren...vooral in het Zuidoosten-lol-
Handdoeken (pooltowels) vraag je meestal bij de receptie. Ze hebben liever niet dat je de handdoeken uit je kamer meeneemt en anders koop je toch gewoon een handdoek voor een paar dollars......
Yeehaw
Dude
Moderator

Bericht door Dude »

markro schreef: In de hotels en motels zijn altijd handdoeken op de kamer aanwezig. Heb je te kort, dan vraag je er bij aan de receptie.
Soms liggen er bij een zwembad schone handdoeken, maar dat is niet altijd standaard. Ook kan je voor het zwembad handdoeken vragen aan de receptie.
Ik neem op reis naar Amerika altijd 1 handdoek mee in mijn koffer. Eigenlijk voor reserve, voor als ik er eens om verlegen zou zitten, maar heb hem nog nooit hoeven gebruiken.
Yeehaw schreef:Ben net terug uit Belgie Bart maar het viel mij op dat er zo veel Fransen waren...vooral in het Zuidoosten-lol-
Handdoeken (pooltowels) vraag je meestal bij de receptie. Ze hebben liever niet dat je de handdoeken uit je kamer meeneemt en anders koop je toch gewoon een handdoek voor een paar dollars......
Yeehaw
Dat is allebei duidelijk , bedankt.
Dat hebben we weer wat extra ruimte uitgespaard in de koffer en kunnen we weer meer mee terug brengen :lol:
Terug uit België Yeehaw? betekend dat dat je hier op vakantie bent geweest? :)

groetjes
Bart
Grts, Bart

Yeehaw
Amerika-expert

Bericht door Yeehaw »

Natuurlijk op vakantie Bart, wat is er mooier dan de Ardennen en de Eifel? Hebben in die omgeving al 35 jaar onze caravan staan.
Dude
Moderator

Bericht door Dude »

Eeh ... haspengouw ?? :P
Grts, Bart

Dude
Moderator

Bericht door Dude »

Een shoppingvraagje:

Ik ben nogal een o'neill fan.
In België wordt het steeds harder en harder zoeken om nog iets van dit merk te vinden.
Zijn er in de oulettstores ook kleren van dit merk verkrijgbaar? anders moet ik NOG minder in mijn valies steken.
:P

Welke andere 'bekende' merken zijn er nog verkrijgbaar voor dames en heren ?

Bart
Grts, Bart

Dude
Moderator

Bericht door Dude »

Helemaal geen shoppers op dit forum ? :shock: :wink:
dat kan ik moeilijk geloven tussen zoveel vrouwen :p

Nog een bijkomende vraag:
Ik zou graag te paard een prive tour doen in Monument valley , maar ik heb nog maar één keer op een paard gezeten in mijn leven.
Mijn vriendin nog nooit en heeft zelfs wat schrik van paarden omdat ze zo groot zijn :roll:
Maar ze zou het toch wel eens graag proberen, dus MV lijkt een mooie gelegenheid lijkt me.
Is het mogelijk om zonder enige ervaring zo'n tour te doen ?
En hoe lang duren zo'n touren en wat kosten ze ongeveer?
Dient dit op voorhand geboekt te worden of kan men als men daar aankomt gewoon aanmelden en vertrekken ?

Alvast bedankt
Bart
Grts, Bart

Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer