Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

afgelopen zo tv-tip RTL4 20:00: Jouw vakantie, mijn vakantie

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Inge
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 3
Contacteer:

Bericht door Inge »

MotorGuy76 schreef:Had even nagevraagd van die helicoptervluchten, ze hebben nu een aanbieding, voor iets van $110 per persoon een vlucht boven de Grand Canyon en dan kun je voor met 2 personen voor de prijs van 1 ($52) een helicoptervlucht maken boven Las Vegas Strip...

dus die 2 vluchten gaan we maar eens boeken :D :D
Toen wij in 2003 de rondvlucht boven de canyon hadden gemaakt, kregen we ook meteen een bon voor zo'n vlucht in Las vegas;
Wij hebben toen overigens ter plekke de vlucht geboekt (telefonisch de avond ervoor); er was toen nog zat plek (half september).
anice van den Boer
Amerikafan

Bericht door anice van den Boer »

Hoi,

wij hebben afgelopen zomer een helicoptervlucht bij nacht boven Las Vegas gemaakt, GEWELDIG!!!! :lol:
Wij hadden coupons gevonden bij een motel waar je twee ticket voor de prijs van een kreeg, met campagne. :wink:
Mijn man gebeld en een afspraak gemaakt, wij moesten om 22.00 uur voor ons hotel staan daar werden wij opgehaald met een busje van papillon ,daarna rijden wij nog langs 2 hotels en daarna richting de helicoptertour. De champagne vloeide rijkelijk en bleef vloeien........... :roll:
Daarna werden wij weer netjes voor ons hotel afgezet.
Het was een onvergetelijke ervaring

Groetjes Anice
Ronn3man
Amerikafan
Contacteer:

Bericht door Ronn3man »

EEN ABSOLUTE LAS VEGAS TIP : De statosfere tower, ik ben er in geweest om 12 uur middernacht en het is egt werkelijk prachtig. Je hebt geen helikoptergeluid en je kunt heel vegas zien, en op die toren ( hoe gek kan het ook ? ) kun je een rit in een achtbaan nemen en zon grote vierkante rij met stoelen dat je heel snel helemaal omhoog vliegt. Zoiets zul je nooit in je leven vergeten. en de prijzen zijn volgens mij 10 $ voor alleen de toren, 12,50 $ voor toren en achtbaan en 15 $ voor achtbaan, toren en dat omhoogschietding.
Coyote
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 32
Contacteer:

Bericht door Coyote »

En Ronn3man, heb je ook een van de attracties gedaan op de Stratosphere Tower? :D

Afgelopen zomer heb ik zelf de Big Shot gedaan. Wat een geweldige ervaring was dat! Vooral het moment waarop je het hoogste punt bereikt en terugvalt...

Hier zijn de attracties te bekijken: Stratosphere Thrill Rides

Roland 8)
Since 1982: 32 visits to the United States!

Lees mijn reisverhalen op www.rschotanus.com en FB.
Njit
Amerika-expert
Partner van: SpaceAce
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Bericht door Njit »

Ronn3man schreef:de prijzen zijn volgens mij 10 $ voor alleen de toren, 12,50 $ voor toren en achtbaan en 15 $ voor achtbaan, toren en dat omhoogschietding.
en als je de hele dag op die toren wilt rondhangen heb je ook nog een dag-pas:

Xtreme All-day Unlimited Package $24.95
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
Ronn3man
Amerikafan
Contacteer:

Bericht door Ronn3man »

in ieder geval is het niet duur en zkr weten de moeite waard. Onvergetelijke ervaring.
lelie
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 6

Bericht door lelie »

Jammer dat dat omhoogschietding zo snel gaat, ik durf daar niet in. Maar qua uitzicht lijkt me het prachtig.
Misschien is die achtbaan wel wat. Is die erg hoog, zodat je een mooi uitzicht hebt?
Is wel wat goedkoper dan een helicoptervlucht.
:idea:
MotorGuy76
Amerikafan

Bericht door MotorGuy76 »

lelie schreef:Jammer dat dat omhoogschietding zo snel gaat, ik durf daar niet in. Maar qua uitzicht lijkt me het prachtig.
Misschien is die achtbaan wel wat. Is die erg hoog, zodat je een mooi uitzicht hebt?
Is wel wat goedkoper dan een helicoptervlucht.
:idea:
Helicoptervlucht hoeft niet duur te zijn hoor, bij papillon hebben ze wel eens aanbiedingen van 2-voor-de-prijs-van-1, is dan $52 voor 2 personen!
There are 10 types of people in the world:
Those who understand binary, and those who don't...

** 2005/2008/2012/2018/2023 USA **
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer