Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Welke camperverhuurder?
Re: Welke camperverhuurder?
Ook wij gaan dit jaar met Road Bear onze eerst amerika trip maken! met 4 pers. een 29-31 ft! wouden eerst via cruise amerika boeken, maar als ik hier alle super reacties lees over Road Bear de service en kwaliteit ben ik blij dat we niet met cruise amerika geboekt hebben!!! ben alleen wel benieuwd hoe het rijden met zo'n bakbeest me gaat bevallen!! haha!! maar komt wel goed!!
groetjes Smitske
groetjes Smitske
Wij hebben dit jaar ook een 21-23 ft road bear gehuurd. Wij zijn met z'n viertjes, maar vinden het groot genoeg. Er zijn bedden voor 6 personen. Zo klein is deze trouwens niet. Wij hebben een jaar in zo'n ding in Australië rondgetrokken en dit was ruim genoeg. Daar was het zelfs één van de grotere motorhomes die je kon huren. In de USA hebben ze alles graag groot. Vergis je niet, ook zo'n kleintje is een kleine vrachtwagen. In Nederland mag je met zo'n kar met een gewoon rijbewijs niet eens rijden.
-
- Amerika-newbie
Oeps
Nou wij gaan ook voor het eerst naar het westen.
Via tioga een kamper gehuurd bij cruise amerika
Als we terug zijn laat ik jullie het weten hoe het was.
Mvg
Peter
Via tioga een kamper gehuurd bij cruise amerika

Mvg
Peter
- Rob
- Amerika-expert
- Partner van: Annie
- Aantal x V.S. bezocht: 27
- Contacteer:
Er wordt wel aangegeven voor zes personen maar op de site van R-B wordt wel het volgende aangegeven.usa2008 schreef:Wij hebben dit jaar ook een 21-23 ft road bear gehuurd. Wij zijn met z'n viertjes, maar vinden het groot genoeg. Er zijn bedden voor 6 personen. Zo klein is deze trouwens niet. Wij hebben een jaar in zo'n ding in Australië rondgetrokken en dit was ruim genoeg. Daar was het zelfs één van de grotere motorhomes die je kon huren. In de USA hebben ze alles graag groot. Vergis je niet, ook zo'n kleintje is een kleine vrachtwagen. In Nederland mag je met zo'n kar met een gewoon rijbewijs niet eens rijden.
Sleeps 6 Comfortably: 2 Adults + 4 Children
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 7
Goede morgenPeter/Anita schreef:Oeps
Via tioga een kamper gehuurd bij cruise amerika![]()
Mvg
Peter
Wanneer gaan jullie naar Amerika ?
Wij gaan vanaf 4 juni 4 weken vanuit San Francisco rondtrekken.
gr
Peter
2025- Seattle - Denver
2023 - Chicago - San Francisco
2022 - San Francisco - Las Vegas
2021 - San Francisco - Las Vegas
2013 - Vancouver - Vancouver
2012 - Vancouver via Amerika naar Toronto
2009 - Chicago - Salt Lake City
2008 - San Fransisco - San Fransisco
onze website
2023 - Chicago - San Francisco
2022 - San Francisco - Las Vegas
2021 - San Francisco - Las Vegas
2013 - Vancouver - Vancouver
2012 - Vancouver via Amerika naar Toronto
2009 - Chicago - Salt Lake City
2008 - San Fransisco - San Fransisco
onze website
[usa2008 schreef:Wij hebben dit jaar ook een 21-23 ft road bear gehuurd. Wij zijn met z'n viertjes, maar vinden het groot genoeg. Er zijn bedden voor 6 personen. Zo klein is deze trouwens niet. Wij hebben een jaar in zo'n ding in Australië rondgetrokken en dit was ruim genoeg. Daar was het zelfs één van de grotere motorhomes die je kon huren. In de USA hebben ze alles graag groot. Vergis je niet, ook zo'n kleintje is een kleine vrachtwagen. In Nederland mag je met zo'n kar met een gewoon rijbewijs niet eens rijden.
Er wordt wel aangegeven voor zes personen maar op de site van R-B wordt wel het volgende aangegeven.
Sleeps 6 Comfortably: 2 Adults + 4 Childrenquote][quote]
IK heb het nog eens nagekeken.
Bij Tioga tours staat dat het voor 4 volwassenen en 1 kind is
Afmetingen bedden Road Bear 21-23 ft:
Lengte camper 6,70
Hoogslaper 145 x 241
Dinette 107 x 178
2-persoonsbed 140 X 203
Een Cruise America (een maatje groter motorhome, CA25) :
Hoogslaper 137 x 193
Dinette 102 x 183
2 -persoons bed 132 x 188
De kleinste road bear heeft grotere bedden dan een maat grotere Cruise America.
Er wordt wel aangegeven voor zes personen maar op de site van R-B wordt wel het volgende aangegeven.
Sleeps 6 Comfortably: 2 Adults + 4 Childrenquote][quote]
IK heb het nog eens nagekeken.
Bij Tioga tours staat dat het voor 4 volwassenen en 1 kind is
Afmetingen bedden Road Bear 21-23 ft:
Lengte camper 6,70
Hoogslaper 145 x 241
Dinette 107 x 178
2-persoonsbed 140 X 203
Een Cruise America (een maatje groter motorhome, CA25) :
Hoogslaper 137 x 193
Dinette 102 x 183
2 -persoons bed 132 x 188
De kleinste road bear heeft grotere bedden dan een maat grotere Cruise America.
-
- Amerika-ontdekker
De vraag om positieve reactie over CruiseAmerica (CA) is voor reden om ook eens in de virtuele pen te klimmen. Op dit forum wordt CA vrijwel categorisch bekritiseerd terwijl ik mij afvraag of de forumleden zelf ervaring op hebben gedaan met CA. Ik hun reisverslagen lees ik namelijk niet dat zij ooit een camper bij CA hebben gehuurd.
Ik heb met ons gezin (2+2) drie maal een Camper (ft) van CA gehuurd en alle keren was dit prima in orde. Alle keren kregen we een vrijwel nieuwe camper mee. Voor ons vieren is een 25ft camper groot genoeg, de campers waren schoon en alles functioneerde. Inventaris huur ik niet, dit wordt meegenomen of ter plaatse gekocht. Ja, onderweg schoot wel eens een kastje open maar dat was het dan ook. Ik heb onderweg geen problemen gehad en heb dus geen beroep gedaan op de "service" van CA, daar wil ik dan ook niet over oordelen. Afgelopen jaar hadden we steenslag op de voorruit opgelopen. Het zou makkelijk zijn geweest hier een slaatje uit te slaan maar we betaalden 35 dollar voor het uit laten poetsen van de sterretjes.
De stickers, tja, smaken verschillen maar ik houd er ook niet van. Daar staat tegenover dat CA een gunstiger prijsstelling dan andere verhuurders hanteert. Ik ben gedwongen in het hoogseizoen te reizen en voor komende zomer was CA 800 euro voordeliger dan de volgende voordeligste aanbieder. Budgetten zijn voor ieder individu anders maar voor dit bedrag wil ik wel een aantal weken met een paar stickers rondrijden. Argumenten die ik wel eens op dit forum heb gelezen dat deze campers aantrekkelijk zijn voor het dievengilde kan ik niet plaatsen. Als je ziet wat Amerikanen meenemen in hun RVs lijken mij dit interessantere objecten.
Het afhalen van een camper in het hoogseizoen bij CA vraagt geduld. Wie dit niet heeft raad ik aan een earlybird te boeken. Afgelopen jaar heb ik in Las Vegas beschamend toegekeken hoe meerdere landgenoten te keer gingen tegen het vriendelijke personeel. Dit omdat zij moeite hadden op hun beurt te wachten. Verder heb ik Nederlanders op een onbeschofte manier zien klagen over een in hun ogen slecht functionerende airco. De realiteit onder ogen zien dat een airco een bepaalde capaciteit heeft en dat het bij een buitentemperatuur van 45 graden niet mogelijk is om te koelen tot 20 graden was erg moeilijk. Ik ben er van overtuigd dat vriendelijkheid met vriendelijkheid wordt betaald.
Samenvattend, alles heeft een prijs-kwaliteit verhouding. Heb je een onbeperkt budget of ga je in de voordelige seizoenen dan is CA wellicht niet de eerste optie. Echter een hetze tegen CA is niet terecht. Gezien het aantal campers dat zij rond hebben rijden moeten er meer positieve dan negatieve verhalen zijn, maar zoals altijd, de positieve verhalen hoor/lees je minder. En bij alle verhuurders geldt, een vieze, slechte camper moet je niet accepteren. Komende zomer gaan wij opnieuw naar Amerika, en weer met een camper van CA.
m.vr.gr Patrick
Ik heb met ons gezin (2+2) drie maal een Camper (ft) van CA gehuurd en alle keren was dit prima in orde. Alle keren kregen we een vrijwel nieuwe camper mee. Voor ons vieren is een 25ft camper groot genoeg, de campers waren schoon en alles functioneerde. Inventaris huur ik niet, dit wordt meegenomen of ter plaatse gekocht. Ja, onderweg schoot wel eens een kastje open maar dat was het dan ook. Ik heb onderweg geen problemen gehad en heb dus geen beroep gedaan op de "service" van CA, daar wil ik dan ook niet over oordelen. Afgelopen jaar hadden we steenslag op de voorruit opgelopen. Het zou makkelijk zijn geweest hier een slaatje uit te slaan maar we betaalden 35 dollar voor het uit laten poetsen van de sterretjes.
De stickers, tja, smaken verschillen maar ik houd er ook niet van. Daar staat tegenover dat CA een gunstiger prijsstelling dan andere verhuurders hanteert. Ik ben gedwongen in het hoogseizoen te reizen en voor komende zomer was CA 800 euro voordeliger dan de volgende voordeligste aanbieder. Budgetten zijn voor ieder individu anders maar voor dit bedrag wil ik wel een aantal weken met een paar stickers rondrijden. Argumenten die ik wel eens op dit forum heb gelezen dat deze campers aantrekkelijk zijn voor het dievengilde kan ik niet plaatsen. Als je ziet wat Amerikanen meenemen in hun RVs lijken mij dit interessantere objecten.
Het afhalen van een camper in het hoogseizoen bij CA vraagt geduld. Wie dit niet heeft raad ik aan een earlybird te boeken. Afgelopen jaar heb ik in Las Vegas beschamend toegekeken hoe meerdere landgenoten te keer gingen tegen het vriendelijke personeel. Dit omdat zij moeite hadden op hun beurt te wachten. Verder heb ik Nederlanders op een onbeschofte manier zien klagen over een in hun ogen slecht functionerende airco. De realiteit onder ogen zien dat een airco een bepaalde capaciteit heeft en dat het bij een buitentemperatuur van 45 graden niet mogelijk is om te koelen tot 20 graden was erg moeilijk. Ik ben er van overtuigd dat vriendelijkheid met vriendelijkheid wordt betaald.
Samenvattend, alles heeft een prijs-kwaliteit verhouding. Heb je een onbeperkt budget of ga je in de voordelige seizoenen dan is CA wellicht niet de eerste optie. Echter een hetze tegen CA is niet terecht. Gezien het aantal campers dat zij rond hebben rijden moeten er meer positieve dan negatieve verhalen zijn, maar zoals altijd, de positieve verhalen hoor/lees je minder. En bij alle verhuurders geldt, een vieze, slechte camper moet je niet accepteren. Komende zomer gaan wij opnieuw naar Amerika, en weer met een camper van CA.
m.vr.gr Patrick
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 8
Wij hebben 3 jaar geleden met een camper van Cruise America door Canada gereisd. Geen enkel probleem gehad.
Early Bird service was goed en na inlevering werden we netjes naar de luchthaven gebracht. Personeel vriendelijk.
De grote stickers vonden wij eigenlijk wel leuk. Fleurt de boel een beetje op.
Dit jaar een camper voor Californië e.o. gehuurd van Road Bear (via firma Arvy.nl in Rotterdam). De keus voor Road Bear is gekomen door de (gunstige) prijs, dus eigenlijk min of meer per ongeluk. Niet vanwege de naam.
't Is inderdaad jammer, dat hier nogal wat negatieve ervaringen staan. Daarom dit bericht.
Anna
Early Bird service was goed en na inlevering werden we netjes naar de luchthaven gebracht. Personeel vriendelijk.
De grote stickers vonden wij eigenlijk wel leuk. Fleurt de boel een beetje op.
Dit jaar een camper voor Californië e.o. gehuurd van Road Bear (via firma Arvy.nl in Rotterdam). De keus voor Road Bear is gekomen door de (gunstige) prijs, dus eigenlijk min of meer per ongeluk. Niet vanwege de naam.
't Is inderdaad jammer, dat hier nogal wat negatieve ervaringen staan. Daarom dit bericht.
Anna

Ik vind niet leuk om te horen dat ik geen ervaringen zou hebben met CA. Dat heb ik namelijk wel! Anders zou ik geen ervaring met CA opschrijven. Onze ervaring is niet goed te noemen, zeker als je weet dat het wel goed kan gaan. Wij huren in Vancouver een Truckcamper die eigenlijk ver overdatum was. Als je weet dat er verhuurders zijn die wel altijd de nieuwste modelen verhuren. Dan is dat een terleurstelling, want je betaald wel de volle pond. De auto daar was niets mis mee 6000km op de teller, maar de unit die er bovenop zat daar mankeerde nogal wat aan. Van de Diner daarvan was de bank kapot. De bedden van schuimrubber waren overtrokken met een soort van vinyl en waren keihard. De beddengoed en de campinguitrusting waren zwaar verouderd en vies.Patrick E. schreef:De vraag om positieve reactie over CruiseAmerica (CA) is voor reden om ook eens in de virtuele pen te klimmen. Op dit forum wordt CA vrijwel categorisch bekritiseerd terwijl ik mij afvraag of de forumleden zelf ervaring op hebben gedaan met CA. Ik hun reisverslagen lees ik namelijk niet dat zij ooit een camper bij CA hebben gehuurd.
Daarvoor hebben een camper gehuurd bij Fraserway en bij Unicorn mooie nieuwe campers met goede campeeruitrusting.
CA verhuurd ook campers met 80000 km. op de teller. Ik heb een camper gezien (stond naast ons op de camping) waar alles aan rammelde. Deze mensen moesten 2 dagen missen van de 14 dagen van hun vakantie, omdat ze pech hadden met de camper, ze moesten naar Calgary om de camper daar te laten repareren. Terwijl in Banff ook een garage was die het ook kon. 2 dagen vakantie missen is niet mis daar kan vergoeding tegenop.
Ik ben zeker blij voor je dat jou ervaringen goed te noemen zijn en dat je weer naar CA gaat. Ik doe het namelijk niet en betaald liever iets teveel voor een geslaagde vakantie zonder problemen dan eentje met problemen.
Go T@bbing!!!!
Laatste reisverslag canada:
http://www.rwndbr.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
- nieuwenoord
- Amerika-expert
- Partner van: Albert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Ik heb inderdaad nooit zelf een camper gehuurd bij Cruise America. Gelukkig, durf ik daar achteraan te zeggen. Want hoewel het vast ook weleens goed gaat, heb ik wel degelijk gezien hoe het ook anders kan. Na vier camperreizen (zo'n 17 weken totaal) heb ik heel wat campers gezien en mensen gesproken. Afgelopen najaar nog stonden we in Boston op de KOA waar werkelijk de hel los brak bij de hele groep mensen voor ons die gezamenlijk met Cruise-campers op pad waren. Er waren behoorlijk wat campers met stukken en problemen.
Vorig jaar in Moab hebben we Erik met zijn kinderen ontmoet. Hun cruisecamper had 75000 mijl op de teller en er mankeerde van alles aan (zie filmpje op zijn site). Op dit forum zijn verhalen bekend van iemand die vier dagen heeft moeten wachten op een wegsleepdienst voor reparatie.
Deze ervaringen zijn voor mij al genoeg om niet voor Cruise America te kiezen. Als ik dan ook nog lees dat Anna (Covri) hier schrijft dat Road Bear dus echt niet altijd duurder is .... Budget reizen mag van mij, dat is ieders keus. Maar Road Bear garandeert elk jaar nieuwe campers. De oudste die wij meekregen was een half jaar oud (oktober, dus bijna aan het eind van het seizoen) en had 16.000 mijl op de teller. Road Bear heeft op elke campers slide-outs en zonneschermen én in de grotere types standaard een TV. Voor wie dat allemaal niet belangrijk vindt, is Cruise prima.
Als mensen echter aangeven welke camperverhuurder je zou kiezen, vind ik het wel zo eerlijk om het verschil hier aan te geven en dat lijkt me anders dan een hetze voeren. Ik vind dat een rare uitspraak.
Dat je een vieze, smerige of oude camper niet moet accepteren, akkoord. Maar gelukkig weet ik na vier Road Bear-reizen dat ze daar geen echt smerige campers hebben. Afgelopen seizoen vond ik de koelkast niet 100 procent schoon. Daar heb ik inderdaad wat van gezegd en direct is er iemand aan de slag gegaan om deze wel perfect schoon te maken. Overal kan men een steekje laten vallen, maar over het algemeen heb ik met Road Bear super ervaringen en ik vind dat dat gewoon hier gezegd mag worden.
Vorig jaar in Moab hebben we Erik met zijn kinderen ontmoet. Hun cruisecamper had 75000 mijl op de teller en er mankeerde van alles aan (zie filmpje op zijn site). Op dit forum zijn verhalen bekend van iemand die vier dagen heeft moeten wachten op een wegsleepdienst voor reparatie.
Deze ervaringen zijn voor mij al genoeg om niet voor Cruise America te kiezen. Als ik dan ook nog lees dat Anna (Covri) hier schrijft dat Road Bear dus echt niet altijd duurder is .... Budget reizen mag van mij, dat is ieders keus. Maar Road Bear garandeert elk jaar nieuwe campers. De oudste die wij meekregen was een half jaar oud (oktober, dus bijna aan het eind van het seizoen) en had 16.000 mijl op de teller. Road Bear heeft op elke campers slide-outs en zonneschermen én in de grotere types standaard een TV. Voor wie dat allemaal niet belangrijk vindt, is Cruise prima.
Als mensen echter aangeven welke camperverhuurder je zou kiezen, vind ik het wel zo eerlijk om het verschil hier aan te geven en dat lijkt me anders dan een hetze voeren. Ik vind dat een rare uitspraak.
Dat je een vieze, smerige of oude camper niet moet accepteren, akkoord. Maar gelukkig weet ik na vier Road Bear-reizen dat ze daar geen echt smerige campers hebben. Afgelopen seizoen vond ik de koelkast niet 100 procent schoon. Daar heb ik inderdaad wat van gezegd en direct is er iemand aan de slag gegaan om deze wel perfect schoon te maken. Overal kan men een steekje laten vallen, maar over het algemeen heb ik met Road Bear super ervaringen en ik vind dat dat gewoon hier gezegd mag worden.
-
- Amerika-newbie
Goede morgen
gr
Peter
Wij gaan een maandje later en dan ook uit San francisco
gr
Peter
-
- Amerikakenner
- Contacteer:
Met je 1e bericht op dit forum gooi je wel gelijk de knuppel in het hoenderhok met zo´n conclusie, die volgens mij volstrekt onjuist is. Een beetje surfen op het forum en je had gezien dat de leden veelal uit eigen; nogmaals eigen ervaring spreken. Er zijn leden die al meermaals via CA gehuurd hebben en die nooit hebben geklaagd. Wij hebben 2,5 jaar geleden 2 x 30ft bij CA gehuurd en het is één grote ramp geworden met beide campers. Uiteindelijk hebben wij er zelfs één bij Mono Lake moeten laten staan. Dat is mijn ervaring en ik spreek ook alleen over mijn ervaring. Dit laat onverlet dat velen op dit forum minder goede ervaringen hebben gemaakt. Het is aan een ieder om zelf keuzes te maken.Patrick E. schreef:De vraag om positieve reactie over CruiseAmerica (CA) is voor reden om ook eens in de virtuele pen te klimmen. Op dit forum wordt CA vrijwel categorisch bekritiseerd terwijl ik mij afvraag of de forumleden zelf ervaring op hebben gedaan met CA. Ik hun reisverslagen lees ik namelijk niet dat zij ooit een camper bij CA hebben gehuurd.
m.vr.gr Patrick
Misschien eerst lezen voordat je gelijk met dit soort berichten komt.
Jan Gijs
-
- Amerika-ontdekker
- Contacteer:
2001 had ik een camper van ca en het is me zeer goed bevallen er zat nog geen 4000 miles op de teller
maar er kan in 7 jaar een hoop veranderen
dit jaar is mijn keuz gevallen op r b omdat er een luivel op zit is toch lekker als je in de hitte van las vegas of moab bent
grtjes fer
maar er kan in 7 jaar een hoop veranderen
dit jaar is mijn keuz gevallen op r b omdat er een luivel op zit is toch lekker als je in de hitte van las vegas of moab bent
grtjes fer
amerika mijn vacantieland
KIJK NAAR MIJN SITE http://www.ferlammertsma.nl voor mijn planning 2008.
KIJK NAAR MIJN SITE http://www.ferlammertsma.nl voor mijn planning 2008.
Peter/Anita schreef:Goede morgen
gr
Peter
Wij hebben ook onze (huwelijks)reis geboekt om in de maand Juni van san fransisco naar san fransisco met een roadbear waarbij we alleen de route en campings nog moeten plannen.
ben nu nog zoveel mogelijk informatie aan het zoeken over het wel of niet reserveren van campings.
hebben jullie alles al geregeld ?
Groetjes Ronald
Na een aantal offertes hebben wij óók in juni hetzelfde geboekt bij Tiogawe hebben alleen de reis nog niet exact bepaald.Joycee schreef:Hoi, Wij gaan in juni voor het eerst met z'n 2en met een camper op stap. Wij huren een Road Bear 21-23 ft. Het bed achterin schijnt bij deze net zo groot te zijn als bij de andere en de motor is ook nog iets zuiniger dan bij de grote modellen.
Ook heeft deze een zonneluifel.
Kan je helaas nog niet vertellen hoe deze bevalt maar van andere reacties op dit forum en bij Tioga Tours hebben wij begrepen dat het een prima camper is voor 2 personen.
groetjes, Joycee
het is voor ons ook de eerste keer met een camper.
Hebben jullie de verdere rondreis ook al geboekt ?
Groetjes, Ronald
Nee, wij regelen niets. Ten eerste vinden we de public campgrounds veel mooier dan de particulieren.donRONson schreef: Wij hebben ook onze (huwelijks)reis geboekt om in de maand Juni van san fransisco naar san fransisco met een roadbear waarbij we alleen de route en campings nog moeten plannen.
ben nu nog zoveel mogelijk informatie aan het zoeken over het wel of niet reserveren van campings.
hebben jullie alles al geregeld ?
Groetjes Ronald
Door alles vast te leggen kun je niet meer uitwijken naar een andere route of andere camping.
vrolijke groetjes,
Go T@bbing!!!!
- nieuwenoord
- Amerika-expert
- Partner van: Albert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
En wij regelen alles
Zo zie je wat een verschil dat kan maken. Wij zijn wel graag op publieke campings met een zwembad, winkeltje, internet e.d. Ik zoek alle campings van tevoren op op Internet, vergelijk bij reviewsites ( http://www.rvparkreviews.com en http://www.tldirectory.com ) en reserveer. Ter plekke cancellen we nog weleens wat of schuiven we met dagen, maar dat is meestal met een mailtje of telefoontje makkelijk te regelen. Wij vinden het gewoon lekker om niet te hoeven zoeken en te weten dat je 's avonds een plekje hebt.
Zoveel mensen, zoveel smaken!

Zoveel mensen, zoveel smaken!
- Gypsygirl1
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 9
- Contacteer:
Hier sluit ik me bij aan, wij denken er net zo over, leve de vrijheid en als er een keer (is ons haast nooit gebeurd) een camping vol is dan rijden we gewoon door naar de volgende.yarrah schreef:
Nee, wij regelen niets. Ten eerste vinden we de public campgrounds veel mooier dan de particulieren.
Door alles vast te leggen kun je niet meer uitwijken naar een andere route of andere camping.
vrolijke groetjes,
Can-Alaska2013:http://revoreis.wordpress.com/
USA2009:http://www.coreningrid2009.wordpress.com
USA2008:http://www.ewiontour2008.wordpress.com
USACan2007:http://www.coreningrid2007.wordpress.com
USACan2005:http://www.coreningrid2005.wordpress.com
USA2009:http://www.coreningrid2009.wordpress.com
USA2008:http://www.ewiontour2008.wordpress.com
USACan2007:http://www.coreningrid2007.wordpress.com
USACan2005:http://www.coreningrid2005.wordpress.com
- Annie
- Amerika-expert
- Partner van: Rob
- Aantal x V.S. bezocht: 20
- Contacteer:
Het enige wat wij regelen is een route samen stellen die we willen rijden, daar zijn wel de campings in opgenomen, maar niks vast gelegd.
We hebben het wel eens gehad dat de camping vol was, maar meestal zijn er zoveel in de buurt dat je altijd wel een andere vind.
Ook zij de mensen erg behulpzaam met het zoeken van een andere camping.
We hadden het vorig jaar dat in Colorado Springs de camping vol was en de volgende 3 ook, er was een truckers conventie. We kregen de tip om het eens verder op de berg te proberen, de eerste camping die we tegen kwamen geprobeerd, plek zat en een mooie plek, veel mooier dan die we hadden gepland.
We hebben het wel eens gehad dat de camping vol was, maar meestal zijn er zoveel in de buurt dat je altijd wel een andere vind.
Ook zij de mensen erg behulpzaam met het zoeken van een andere camping.
We hadden het vorig jaar dat in Colorado Springs de camping vol was en de volgende 3 ook, er was een truckers conventie. We kregen de tip om het eens verder op de berg te proberen, de eerste camping die we tegen kwamen geprobeerd, plek zat en een mooie plek, veel mooier dan die we hadden gepland.
-
- Amerikafan
Wij wilden ook graag een camper huren via Road Bear maar dat was helaas niet meer mogelijk op die datum. Huren nu via Moturis. Hoop dat deze ook goed zijn. volgens Tioga in ieder geval wel.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht