Ik vind met 2 gezinnen ook niet echt een grote groep .
Wij gaan in mei ook met 2 gezinnen en ik heb alle hotels ook op voorhand geboekt. In Moab hebben we geen hotel maar een huis gehuurd voor 3 nachten met alles erop en eraan. Omdat de kosten toch verdeeld worden over 2 gezinnen is dat nog niet eens zo gek veel duurder dan een hotel.
jerbia schreef:Ik vind met 2 gezinnen ook niet echt een grote groep .
l.
Nee ind 2 gezinnen zijn geen grote groep. Maar je moet toch telkens met elkaar rekening houden.en persoon x wil iets anders dan persoon y,op vakantie. Dat kan nogal tot frustraties lijden voor vaak heel kleine futiliteiten,vandaar. Ik zou het niet kunnen om op zulke rondreizen steeds rekening te moeten houden met een ander gezin,ook al zijn het men beste vrienden,familie.
Daarom is het in dit geval ook handig zoveel mogelijk van te voren vast te leggen.
Dan kun je hier in Nederland al rustig hotels zoeken die bij iedereen in de smaak vallen en hoef je daar niet ter plaatse over te discussiëren.
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.