Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Op de bonnefooi of vooraf boeken

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
jerbia
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 12

Bericht door jerbia »

Ik vind met 2 gezinnen ook niet echt een grote groep :lol: .

Wij gaan in mei ook met 2 gezinnen en ik heb alle hotels ook op voorhand geboekt. In Moab hebben we geen hotel maar een huis gehuurd voor 3 nachten met alles erop en eraan. Omdat de kosten toch verdeeld worden over 2 gezinnen is dat nog niet eens zo gek veel duurder dan een hotel.
Groetjes Bianca

USA: 1995, 1997, 1999, 2001, 2006, 2007, 2008, 2009, 2011, 2012, 2014, 2018, 2020
els70
Amerikafan
Contacteer:

Bericht door els70 »

jerbia schreef:Ik vind met 2 gezinnen ook niet echt een grote groep :lol: .

l.
Nee ind 2 gezinnen zijn geen grote groep. Maar je moet toch telkens met elkaar rekening houden.en persoon x wil iets anders dan persoon y,op vakantie. Dat kan nogal tot frustraties lijden voor vaak heel kleine futiliteiten,vandaar. :wink: Ik zou het niet kunnen om op zulke rondreizen steeds rekening te moeten houden met een ander gezin,ook al zijn het men beste vrienden,familie.

Ieder zijn mening natuurlijk :)
vana
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 4
Contacteer:

Bericht door vana »

Daarom is het in dit geval ook handig zoveel mogelijk van te voren vast te leggen.
Dan kun je hier in Nederland al rustig hotels zoeken die bij iedereen in de smaak vallen en hoef je daar niet ter plaatse over te discussiëren.

Marjon
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer