Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Hotel boeken in Vegas?
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Re: Hotel boeken in Vegas?
Ik weet niet wanneer je gaat in mei, in het weekend is het altijd veel duurder, maar ik zie bij bv Excalibur al prijzen vanaf 80 dollar. Ik ken het hotel niet, maar je zit er heel centraal.Jeroen80 schreef:Wat is het beste: zo lang mogelijk wachten met een hotel vast te leggen in Las Vegas of nu al boeken.
Wij (met z'n drieën) hebben volgend jaar in mei 2 nachten (maandag en dinsdag) gepland in Las Vegas maar ik geraak er niet aan uit. Als je op de sites van de hotels zelf gaat kijken is alles meestal super duur.
Ik heb ondertussen ook al gezocht naar promoties op fatwallet.com maar daar zijn de meeste tot november-december-januari. Zijn er nog andere sites als fatwallet?
Kan iemand mij zeggen wat ik het beste doe? Hoe hebben jullie je hotel(s) geboekt en wanneer?
Alvast bedankt.
Jeroen
En zoals al gezegd: gewoon boeken, annuleren kan altijd nog als je iets goedkopers tegenkomt.
Paula,
In juli en augustus zie ik bij Excalibur al prijzen van 71 dollar. Het is voor meer dan 2 personen wel duurder.
Marianne
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
- Ruud2004
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 16
Het klopt dat de prijzen in Las vegas zijn berekend op bezetting van 2 personen, maar ik zou niet weten hoe men dit daar wil controleren. Dat is niet te doen. Gewoon een kamer met 2 dubbele bedden bestellen (double Queen) en je bent klaar. Afgelopen jaar hebben wij in het Sahara gezeten (nooit meer trouwens) en 3 kids (1 op luchtbed) op deze manier meegenomen. (overdag netjes opgeruimd)Martin & Marianne schreef:
Paula,
In juli en augustus zie ik bij Excalibur al prijzen van 71 dollar. Het is voor meer dan 2 personen wel duurder.
Marianne
Bij aankomst hadden ze ons een kamer met één tweepersoonsbed toebedeeld, dit kon gewoon worden omgezet in een double queen. Onze ervaring is, dat dit alleen in Las Vegas speelt. Alle andere hotels rekenen gewoon per kamer.
Ps. Kamer was geboekt februari 2007 voor eind juli 2007 via hun eigen site voor 42 USD. Maarrr.... zoals eerder aangegeven, nooit meer. Alleen de bedden waren echt schoon. Verder één en al vergane glorie. Bij het zwembad hoef je je niet in te smeren. De zonnebrandolie drijft daar gewoon op het water. Ligging is zeker niet ideaal, maar was op te lossen met die dubbeldekkerbus waar ik de naam even van kwijt ben.
En dat alles voor 42 USD, wat klaag ik eigenlijk ???
2004 Chicago/Great Lakes
2005 Chicago/Florida
2007 Chicago/ LV-LA
2009 Chicago-NYC
2011/14/16/22 Florida
2012 ZW USA/Hawaii
2013 Canada/NO USA
2015 ZW/USA
2017 en 2019 ZW Canada/USA
2018 NO Canada/USA
Onze reisverslagen via http://ruud2004.com
2005 Chicago/Florida
2007 Chicago/ LV-LA
2009 Chicago-NYC
2011/14/16/22 Florida
2012 ZW USA/Hawaii
2013 Canada/NO USA
2015 ZW/USA
2018 NO Canada/USA
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 4
Hallo iedereen, bedankt voor jullie reacties.
We zijn volgend jaar op maandag 12 en dinsdag 13 mei in Las Vegas.
Groeten
Jeroen
We zijn volgend jaar op maandag 12 en dinsdag 13 mei in Las Vegas.
Groeten
Jeroen
Groeten en bedankt, Jeroen.
Zuidwesten 2008
NY 2009
West-Canada 2010
CO-UT-ID-WY-MT-SD-NE-CO 2014
Florida 2015
The Deep South 2017
Zuidwesten 2008
NY 2009
West-Canada 2010
CO-UT-ID-WY-MT-SD-NE-CO 2014
Florida 2015
The Deep South 2017
- lelie
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 6
Wij zitten in het weekend (helaas, maar niks aan te doen) in het Luxor.
Wij betalen voor de zaterdag $179,99 en zondag $99,99. Erg veel geld
, maar we willen 2 nachten van onze vakantie lekker luxe overnachten.
Roland heeft er eerder geslapen en is hier erg positief over.
Hopelijk kunnen we wat besparen op een paar andere overnachtingen
Wij betalen voor de zaterdag $179,99 en zondag $99,99. Erg veel geld

- Rob
- Amerika-expert
- Partner van: Annie
- Aantal x V.S. bezocht: 27
- Contacteer:
Tentje meenemen :whistling:lelie schreef:Wij zitten in het weekend (helaas, maar niks aan te doen) in het Luxor.
Wij betalen voor de zaterdag $179,99 en zondag $99,99. Erg veel geld, maar we willen 2 nachten van onze vakantie lekker luxe overnachten.
- Annie
- Amerika-expert
- Partner van: Rob
- Aantal x V.S. bezocht: 20
- Contacteer:
Pas op dat je dan je voordeel niet kwijt bent.Marloes schreef:ik zie voor onze datum op priceline de goedkoopste aanbiedingen.
Maar nog is Circus Circus veruit de goedkoopste.
Dus maar eens over nadenken, of we er echt meer geld voor neer gaan leggen. Het is maar voor 1 avond.
Of nemen we gewoon een taxi en laten we ons wat centraler afzetten....

- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Je kunt ook met de auto naar een ander hotel rijden, hebben wij ook wel gedaan vanuit Circus Circus. Onze kinderen vonden CC geweldig en hoewel het inderdaad wat vergane glorie is, merk je dat in de kamers niet zo. Wij hebben daar altijd prima, ruime kamers gehad.Marloes schreef:ik zie voor onze datum op priceline de goedkoopste aanbiedingen.
Maar nog is Circus Circus veruit de goedkoopste.
Dus maar eens over nadenken, of we er echt meer geld voor neer gaan leggen. Het is maar voor 1 avond.
Of nemen we gewoon een taxi en laten we ons wat centraler afzetten....
Marianne
-
- Amerikakenner
- Contacteer:
Je kan ook nog overwegen om in Downtown Vegas te gaan zitten. Met de auto ben je dan maar 10 minuten van de strip verwijderd en daar zijn de rates pas echt spotgoedkoop.
Dan heb je het over $35 to $40/nacht, uiteraard is de kwaliteit van het hotel hier wel aan verbonden. Maar je zit in ieder geval wel in de buurt van wat actie in tegenstelling van veel off strip hotels/motels.
Dan heb je het over $35 to $40/nacht, uiteraard is de kwaliteit van het hotel hier wel aan verbonden. Maar je zit in ieder geval wel in de buurt van wat actie in tegenstelling van veel off strip hotels/motels.
- Shadow$
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 7
- Contacteer:
We sliepen afgelopen Woensdagnacht en Donderdagnacht in het Exalibur. De nacht van Woensdag op Donderdag waren we 100 dollar kwijt en de nacht van Donderdag op Vrijdag waren we 110 dollar kwijt. We sliepen in toren 2 en ze hebben daar net alles gerenorveerd. De kamer zag er heel goed uit en we waren er erg tevreden over.
De week ervoor hebben we een nacht in het Luxor geslapen. We hadden geen kamer gereserveerd en ze hadden alleen nog rokerskamers over en die hebben we gepakt. het was in het weekend en we waren boven de 150 dollar kwijt (presies weet ik het niet meer) De kamers zagen er niet zo goed uit als in Exalibur.
Door de week ben je een stuk goedkoper uit dan als je in het weekend een kamer boekt. Een rokerskamer is in het Exalibur goedkoper dan een niet rokerskamer. (wij hadden een niet-rokerskamer)
De week ervoor hebben we een nacht in het Luxor geslapen. We hadden geen kamer gereserveerd en ze hadden alleen nog rokerskamers over en die hebben we gepakt. het was in het weekend en we waren boven de 150 dollar kwijt (presies weet ik het niet meer) De kamers zagen er niet zo goed uit als in Exalibur.
Door de week ben je een stuk goedkoper uit dan als je in het weekend een kamer boekt. Een rokerskamer is in het Exalibur goedkoper dan een niet rokerskamer. (wij hadden een niet-rokerskamer)
Maar als ze geen double queen meer hebben, zit je dus wel met een probleem.Ruud2004 schreef: Bij aankomst hadden ze ons een kamer met één tweepersoonsbed toebedeeld, dit kon gewoon worden omgezet in een double queen.

Vind het toch wel eng om voor twee personen te boeken terwijl je met z'n drieën bent.
groeten Paula
Thailand 2011 / Oostenrijk 2011 / Zuid-Afrika 2012/ Texas en NM 2014 / Rondje Phoenix 2016
Thailand 2011 / Oostenrijk 2011 / Zuid-Afrika 2012/ Texas en NM 2014 / Rondje Phoenix 2016
-
- Amerikakenner
- Contacteer:
Heel vaak kan je gewoon in je reservering aangeven dat je 1 kamer voor 4 personen wilt, ook in Vegas geen problemen mee gehad (iig niet de hotels waar wij hadden gekeken). Dan krijg je dus automatisch een double queen.paula58 schreef:Maar als ze geen double queen meer hebben, zit je dus wel met een probleem.Ruud2004 schreef: Bij aankomst hadden ze ons een kamer met één tweepersoonsbed toebedeeld, dit kon gewoon worden omgezet in een double queen.![]()
Vind het toch wel eng om voor twee personen te boeken terwijl je met z'n drieën bent.
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 22
- Contacteer:
Gewoon nu al een hoeveelheid dollars wisselen en ter plekke cash betalen, dan weet je precies wat je kwijt bent en dan vallen die prijzen toch wel meelelie schreef:Wij zitten in het weekend (helaas, maar niks aan te doen) in het Luxor.
Wij betalen voor de zaterdag $179,99 en zondag $99,99. Erg veel geld, maar we willen 2 nachten van onze vakantie lekker luxe overnachten.

Reny
- Ruud2004
- Amerika-expert
Klopt wat "Vegasgirl" zegt. Ik had een Duoble Twin/Queen geboekt voor 2 personen en gebruikte de kamer met 2 volw. en 3 kids. En wat is eng, in het ergste geval moet je bijbetalen.Vegasgirl schreef:Heel vaak kan je gewoon in je reservering aangeven dat je 1 kamer voor 4 personen wilt, ook in Vegas geen problemen mee gehad (iig niet de hotels waar wij hadden gekeken). Dan krijg je dus automatisch een double queen.paula58 schreef: Maar als ze geen double queen meer hebben, zit je dus wel met een probleem.![]()
2004 Chicago/Great Lakes
2005 Chicago/Florida
2007 Chicago/ LV-LA
2009 Chicago-NYC
2011/14/16/22 Florida
2012 ZW USA/Hawaii
2013 Canada/NO USA
2015 ZW/USA
2018 NO Canada/USA
2005 Chicago/Florida
2007 Chicago/ LV-LA
2009 Chicago-NYC
2011/14/16/22 Florida
2012 ZW USA/Hawaii
2013 Canada/NO USA
2015 ZW/USA
2018 NO Canada/USA
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Als je 2 queens of 2 doubles boekt, zit je wel goed. Ik vind het ook wel verleidelijk om gewoon een kamer met 2 queens te reserveren en 2 personen op te geven ipv 4. Toch gek dat je met meer mensen meer betaalt voor dezelfde kamer.paula58 schreef:Maar als ze geen double queen meer hebben, zit je dus wel met een probleem.Ruud2004 schreef: Bij aankomst hadden ze ons een kamer met één tweepersoonsbed toebedeeld, dit kon gewoon worden omgezet in een double queen.![]()
Marianne
-
- Amerikakenner
- Contacteer:
Dat heb ik zelf nog niet eerder meegemaakt, maar ja het blijft goedkoper dan 2 losse kamers dus vaak wel aantrekkelijk.Martin & Marianne schreef:Als je 2 queens of 2 doubles boekt, zit je wel goed. Ik vind het ook wel verleidelijk om gewoon een kamer met 2 queens te reserveren en 2 personen op te geven ipv 4. Toch gek dat je met meer mensen meer betaalt voor dezelfde kamer.paula58 schreef: Maar als ze geen double queen meer hebben, zit je dus wel met een probleem.![]()
Marianne
- Ruud2004
- Amerika-expert
Heb ik ook alleen in Las Vegas meegemaakt. Vaak werd nog een "Rollbed" aangeboden, maar dat maakt de kamer zo vol !
2004 Chicago/Great Lakes
2005 Chicago/Florida
2007 Chicago/ LV-LA
2009 Chicago-NYC
2011/14/16/22 Florida
2012 ZW USA/Hawaii
2013 Canada/NO USA
2015 ZW/USA
2018 NO Canada/USA
2005 Chicago/Florida