Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Las Vegas: Welk hotel kiezen?

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Miriam en Martin
Amerika-ontdekker
Contacteer:

Re: Las Vegas: Welk hotel kiezen?

Bericht door Miriam en Martin »

@ Ina!

Idd als je naar Juli of Augustus gaat is de aanbieding voor een gewone kamer 49 dollar.....10 dollar duurder dan de andere!
Succes met boeken!!
En een fijn vakantie!
ina
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 16
Contacteer:

Bericht door ina »

Waar heb je die promo vandaan dan, die ik zag daar waren alleen data's t/m mei, volgens mij was dat bij smartvaegas?
Annie
Amerika-expert
Partner van: Rob
Aantal x V.S. bezocht: 20
Contacteer:

Bericht door Annie »

Ik heb hem van fatwallet, zal hem nog een keer posten het gaat tenslotte om de promocode.
Promocode is IFNF8.
Lukt dit niet dan is het deze link
melle18
Amerikafan

Bericht door melle18 »

Wij zitten ook een beetje te wachten op een verlenging van de promo naar juli/agustus. Er staat bij dat hij maar tot eind juni is en als je op de directe link augustus als datum kiest, krijg je ook de melding dat de promo dan niet geldt, helaas...
Afbeelding
jaap01
Amerika-ontdekker
Contacteer:

Bericht door jaap01 »

Waarom lees ik bijna geen reacties over het hotel Luxor? Wij hebben in de planning om dit te reserveren. Af- of aanrader.

We zijn er trouwens vanaf donderdag t/m zaterdag (3 nachten) Dus we zitten in ieder geval 2 nachten voor weekend tarief
MichelH
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 8
Contacteer:

Bericht door MichelH »

Luxor is inderdaad best een mooi hotel en een landmark op de Strip, maar persoonlijk vind ik de ligging niet ideaal. Het ligt net te ver aan het begin van de Strip als je het mij vraagt. Maar goed, verder is er weinig mis met het Luxor lijkt me. Alleen zijn er momenteel wel veel betere aanbiedingen met value for money deals en zou ik in Las Vegas net iets meer uitgeven voor wat meer luxe. Wij hebben vorig jaar in het MGM Grand bv. de Marquee Suite geboekt voor 279.00 USD per nacht terwijl deze kamer normaal nu 839.00 USD per nacht kost.
Geert1976
Amerikafan

Bericht door Geert1976 »

$ 279!! :o :o :o

Kreeg je daar ook een prive butler, chauffeur en kok bij dan? :thumbup:
MichelH
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 8
Contacteer:

Bericht door MichelH »

Dat nog net niet, maar het was het geld meer dan waard. We waren met 4 personen, dat scheelt natuurlijk wel wat. Het leuke was dat deze kamers zich echt aan het einde van de hal bevonden en je door zo'n dubbele deur moest, dus we voelden ons echt celebrities en hadden een prachtig uitzicht. Omgerekend waren we 70 USD per persoon per nacht kwijt, omgerekend destijds zo'n 55 euro per persoon. Enkele weken daarvoor waren we 3 dagen in Scheveningen geweest en waren we 39 euro per persoon per nacht kwijt voor een matig 2-sterren hotel, dus we hadden het er graag voor over om in stijl in Las Vegas te verblijven voor dat beetje extra. Via mijn blog kun je zien hoe het geweest is.
Harry
Amerika-expert
Partner van: jaha
Aantal x V.S. bezocht: 26
Contacteer:

Bericht door Harry »

jaap01 schreef:Waarom lees ik bijna geen reacties over het hotel Luxor? Wij hebben in de planning om dit te reserveren. Af- of aanrader.

We zijn er trouwens vanaf donderdag t/m zaterdag (3 nachten) Dus we zitten in ieder geval 2 nachten voor weekend tarief

Ik zou in het Luxor alleen de torenkamers reserveren en niet de kamers in de pyramide, de kamers in de pyramide zijn nog niet gerenoveerd en daar wel hard aan toe, de kamers in de torens zijn al wel gerenoveerd.
Tjaco
Amerika-ontdekker

Bericht door Tjaco »

Annie schreef:Ik heb hem van fatwallet, zal hem nog een keer posten het gaat tenslotte om de promocode.
Promocode is IFNF8.
Lukt dit niet dan is het deze link
Wanneer ik deze promo probeer voor een kamer met 4 personen wordt het ipv 39$ ineens 99$ per nacht :shock: voor dezelfde kamer. Kan iemand me vertellen waar dit prijsverschil door wordt veroorzaakt? Voor die 99$ per nacht heb ik ook wel andere aanbiedingen gezien die denk ik beter zijn.
Groetjes, Tjaco

Zie ook: Onze weblog

Afbeelding
melle18
Amerikafan

Bericht door melle18 »

Bij bijna elk hotel op de Strip moet je zo'n 30 $ betalen voor de 3e en 4e persoon. Als de kamer zelf zo goedkoop is, kan je dus soms goedkoper 2 kamers boeken
Afbeelding
ina
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 16
Contacteer:

Bericht door ina »

Ik had hetzelfde probleem, voor 3 nachten kwam er 180 dollar bij voor de extra personen dus 30 dollar per nacht p.p.(Flamingo), 2 kamers is goedkoper, ik weet niet of je dan ook altijd 2 kamers naast elkaar krijgt dat zou ik wel willen niet de kids op bijv. een andere verdieping. Bij Circus circus kwam er trouwens bij onze eerste reis niets bij.
Mel79
Amerikakenner

Bericht door Mel79 »

Wij willen graag in het Bellagio of het Wynn/Encore gaan slapen.

Zie dat de goedkoopste kamer in Bellagio (de Deluxe kamer) nu 159 dollar kost. Is het verstandig om nog ff te wachten met boeken in LV of is dit al een goede deal?

Ligt het Wynn/Encore hotel eigenlijk idealer op de Strip tov het Bellagio? En kun je bij beide hotels ook parkeren?
markro
Moderator
Aantal x V.S. bezocht: 13
Contacteer:

Bericht door markro »

Klik hier voor een plattegrond met de belangrijkste hotels in Las Vegas.
Marco.

Voor onze Amerikareisverslagen: klik hier.
Mel79
Amerikakenner

Bericht door Mel79 »

Dankjewel!
rrrick
Amerikafan

Bericht door rrrick »

Ik overweeg om voor ons (2 volwassenen, 2 tienerdochters) Signature at MGM Grand te boeken. Dan mag je in principe ook van de faciliteiten van het MGM Grand gebruik maken, maar ik zie nu staan dat het (enorme) MGM Grand zwembad alleen toegankelijk is voor volwassenen. Weet iemand of dat ook geldt als er volwassen begeleiding bij is?
Harry
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Harry »

Het gewone zwembad van MGM-Grand is voor alle gasten toegankelijk ook de tieners, onderdeel van het zwembad is de Wet Republic ultra pool, en die is alleen maar voor boven de 21, het is niet een "European" (topless) pool zoals bij Wynn en Mirage maar er wordt alcohol geschonken waardoor het dus niet voor onder de 21 is.
foxtrotc
Amerikafan

Bericht door foxtrotc »

Uit interesse check ik even hoe duur een kamer in Planet Hollywood is voor 4 5 6 september. Blijkt dat het al volgeboekt is?? Kan dit kloppen??
Ik weet dat het de 6de labour day is, maar nu al volgeboekt? Doe ik misschien iets fout?
Harry
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Harry »

Er zijn wel kamers beschikbaar, maar je kunt niet op deze zaterdag aankomen, als de hotels vol beginnen te raken (zoals dus bv. het laborday weekend) moet je op vrijdag aankomen, dit zul je bij meerdere hotels tegenkomen en hoe dichter de datum van vertrek hoe meer dit van toepassing zal zijn, mijn advies is probeer snel wat te boeken voor dit weekend, en blijf vervolgens kijken of er eventueel nog aanbiedingen komen.
foxtrotc
Amerikafan

Bericht door foxtrotc »

That makes sense. Bedankt voor de tip. We gaan vanavond eentje boeken denk ik.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer