Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Iwan & Evelien in de USA - deel 1 t/m 5 + conclusies

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Valerie
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 4

Re: Iwan & Evelien in de USA - deel 1 t/m 5 + conclusies

Bericht door Valerie »

Shit man, die foto's zijn ECHT KNAP!
Had ongeveer beslist toch geen spiegelreflex te kopen (ik heb nu een goeie compact Sony DSC-H50) maar ik begin toch weer SERIEUS te twijfelen!!!
2006 - Zuidwesten
2008 - San Francisco --> New York
2009/2010 - New York
2011- Zuidwesten + Yellowstone
2012 - Zuidelijk Afrika
2014 - Tanzania & Zanzibar
2015 - Thailand
Iwan & Evelien
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 15

Bericht door Iwan & Evelien »

sander-joyce schreef:We hebben jullie verslag gelezen en waren onder de indruk van jullie mooie foto's. Volgend jaar als we naar amerika gaan zullen wij (leden van de boom-clan) een verslag posten van onze Amerika reis.
Groeten Sander en Joyce Rensink. :P

Hi guys,

Leuk dat jullie ons verslag gevonden hebben. Bedankt voor de complimenten!

Hebben jullie ook de samenvatting van alle tips op pagina 3 gelezen, en het TomTom-verhaal op pagina 4 ? Hopelijk hebben jullie er wat aan. Jullie (schoon)ouders vertelden van de plannen om komend jaar naar de States te gaan, en toen kon een verwijzing naar dit geweldige forum niet achterblijven. Ben benieuwd naar jullie verhaal, en hopelijk komen we elkaar nog tegen in de USA..........want wij hebben ook weer plannen ! :-)

Laat maar weten als jullie vragen hebben, of dat we jullie met iets kunnen helpen. Dat geldt natuurlijk ook voor andere lezers, want we zijn hier om elkaar te helpen niet waar ?!

Groetjes,
Iwan & Evelien

PS: Grappig dat ons topic zo weer nieuw leven ingeblazen wordt.....
ina
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 16
Contacteer:

Bericht door ina »

Wat een m ooie foto's, ik ga binnenkort eens de tijd nemen jullie verslag helemaal te lezen, we zouden volgend jaar niet naar Amerika gaan, maar ik begin nu alweer te twijfelen!!
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer