wat fijn om te horen dat het jullie ook gelukt is !! :doublethumb:Coyote schreef:Zojuist hebben we onze overnachting in San Francisco geboekt via Hotwire.com (met dank aan usa2008 en jokaluma).
Het is de Holiday Inn at Fisherman's Warf geworden, een 3*-hotel volgens Hotwire.com. We hebben het hotel gekregen voor USD 66 per nacht (USD 77,32 incl. tax + fees). Gistermiddag heb ik het ook geprobeerd maar toen kwam er geen aanbod voor een 3*-hotel. Vanochtend dus wel en heb ik het geboekt. Wij zijn er heel gelukkig mee. We verblijven 3 nachten (vr/za/zo) in San Francisco en zitten nu voor weinig heel dicht bij Fisherman's Warf. :dance:
Oh ja, rechtstreeks boeken bij de Holiday Inn was een stuk duurder geweest. Dan zouden we USD 195 per nacht (excl. tax) kwijt zijn geweest.![]()
Roland
Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Coyote en Lelie gaan op reis naar Amerika (2008)
-
jokaluma
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Re: Coyote en Lelie gaan op reis naar Amerika (2008)
http://www.maudluuk.wordpress.com" onclick="window.open(this.href);return false; onze juni-juli 2012 reis AZ-NM-CO-UT-NV
http://www.devanhaveretjesusa2008.weblog.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.newyork2010karinenjohn.weblog.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.devanhaveretjesusa2008.weblog.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.newyork2010karinenjohn.weblog.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Fijn om te horen dat het het hotel dat jullie wilden is geworden. Dat is altijd wel weer spannend.
- lelie
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 6
We hebben vandaag weer een flink aantal motels/hotels geboekt en de route toch nog een beetje aangepast.
In Tucson verblijven we nu 2 nachten. We hebben anders heel weinig tijd om bepaalde dingen, zoals Saguaro NP en het vliegtuigkerkhof + tour te zien. Dat betekent wel dat we de volgende dag een heel stuk moeten rijden. Maar dat moeten we er maar voor over hebben.
Omdat Roland heel veel punten heeft gespaard via Triprewards konden we een gratis hotel uitkiezen. Dat hebben we gedaan in Pacific Grove, bij Monterey. Dit lijkt ons een prachtig hotel en normaal zouden we $186 moeten betalen (we hebben het duurste hotel uitgekozen, een king bed suite met openhaard
) en nu kunnen we er gratis overnachten
We slaan nu wel Morro Bay over (als slaapplaats) en rijden rechtstreeks door naar Santa Barbara.
We hebben er ook voor gekozen toch 2 nachten in Santa Barbara te blijven, omdat we daar een supermooi hotel hebben gevonden. Het hotel heeft uitzicht op het strand en de haven van Santa Barbara.
In Tucson verblijven we nu 2 nachten. We hebben anders heel weinig tijd om bepaalde dingen, zoals Saguaro NP en het vliegtuigkerkhof + tour te zien. Dat betekent wel dat we de volgende dag een heel stuk moeten rijden. Maar dat moeten we er maar voor over hebben.
Omdat Roland heel veel punten heeft gespaard via Triprewards konden we een gratis hotel uitkiezen. Dat hebben we gedaan in Pacific Grove, bij Monterey. Dit lijkt ons een prachtig hotel en normaal zouden we $186 moeten betalen (we hebben het duurste hotel uitgekozen, een king bed suite met openhaard
We slaan nu wel Morro Bay over (als slaapplaats) en rijden rechtstreeks door naar Santa Barbara.
We hebben er ook voor gekozen toch 2 nachten in Santa Barbara te blijven, omdat we daar een supermooi hotel hebben gevonden. Het hotel heeft uitzicht op het strand en de haven van Santa Barbara.
- lelie
- Amerika-expert
Wie weet er nog een goed hotel/motel in Tucson? Het liefst onder de $70 per nacht. We verblijven hier 2 nachten.
Tucson, ruim onder de $70 zie: http://www.motel6.com (meerdere)
Johan
Johan
- markro
- Moderator
- Aantal x V.S. bezocht: 13
- Contacteer:
Marloes, in het topic over de Sabino Canyon heb ik een bericht geplaatst over het hotel waar wij verbleven september vorig jaar.lelie schreef:Wie weet er nog een goed hotel/motel in Tucson? Het liefst onder de $70 per nacht. We verblijven hier 2 nachten.
Het was de Comfort Inn & Suites at Sabino Canyon. Ik denk, dat deze iets duurder is, dan dat jij aangeeft, maar dat kan je wel zien op hun website.
Misschien ook een gokje wagen via hotwire of priceline?lelie schreef:Wie weet er nog een goed hotel/motel in Tucson? Het liefst onder de $70 per nacht. We verblijven hier 2 nachten.
Ben zelf ook bezig voor Tucson, nog niet geslaagd met Priceline, ik ga het vanavond weer proberen, dan is de 24 uur om
- lelie
- Amerika-expert
Bedankt weer voor de tips. We wilden hier niet té goedkoop (Motel 6), maar iets meer comfort, omdat we hier 2 nachten verblijven en we vonden dat hotel ook iets te duur voor 2 nachten, Marco. Ik heb via Hotwire gekeken en toen zag ik dit hotel ertusen staan. Het is een te grote gok om via hotwire te boeken (vind ik), het kan immers ook een ander hotel zijn.
Na wat speurwerk hebben we weer een erg mooi hotel gevonden (maar $67 per nacht!) :dance:
Country Inn & Suites in Tucson:

Na wat speurwerk hebben we weer een erg mooi hotel gevonden (maar $67 per nacht!) :dance:
Country Inn & Suites in Tucson:

Laatst gewijzigd door lelie op 18 feb 2008, 20:15, 1 keer totaal gewijzigd.
- theborgh
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Heb je ook huurauto bij? parkeren is daar DUUR reken op min. 30/40 USD per dag!!!!Coyote schreef:Zojuist hebben we onze overnachting in San Francisco geboekt via Hotwire.com (met dank aan usa2008 en jokaluma).
Het is de Holiday Inn at Fisherman's Warf geworden, een 3*-hotel volgens Hotwire.com. We hebben het hotel gekregen voor USD 66 per nacht (USD 77,32 incl. tax + fees). Gistermiddag heb ik het ook geprobeerd maar toen kwam er geen aanbod voor een 3*-hotel. Vanochtend dus wel en heb ik het geboekt. Wij zijn er heel gelukkig mee. We verblijven 3 nachten (vr/za/zo) in San Francisco en zitten nu voor weinig heel dicht bij Fisherman's Warf. :dance:
Oh ja, rechtstreeks boeken bij de Holiday Inn was een stuk duurder geweest. Dan zouden we USD 195 per nacht (excl. tax) kwijt zijn geweest.![]()
Roland
- Coyote
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 33
- Contacteer:
Ja, we hebben dan ook een huurauto bij ons. Het was ons echter vooraf bekend dat we per nacht USD 35 betalen voor de auto bij het hotel. Toch hebben we hiervoor gekozen omdat we nu dichtbij Fisherman's Warf zitten in het weekend. We hadden van te voren al ingecalculeerd dat we minimaal rond de USD 100 per nacht kwijt zouden zijn in San Francisco en dat is nu aardig gelukt.theborgh schreef:Heb je ook huurauto bij? parkeren is daar DUUR reken op min. 30/40 USD per dag!!!!
Overigens hebben we nu alle hotels/motels/cabins vastgelegd. Zojuist ook Alamogordo en Albuquerque geboekt. In Alamogordo konden we alweer gratis terecht via Triprewards. Drie jaar sparen bij Triprewards heeft toch nog iets opgeleverd, 1x een kamer van USD 185 en 1x een kamer van USD 62 en dat helemaal voor niets.
Roland
-
jokaluma
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
als je een hotel buiten san francisco hebt , moet je ook rekenen met parkeerkosten als je sf in wilt gaan en benzinekosten en weer meer rijtijd( +reistijd). Dit wordt vaak vergeten bij de kosten berekeningen.......theborgh schreef:Heb je ook huurauto bij? parkeren is daar DUUR reken op min. 30/40 USD per dag!!!!Coyote schreef:Zojuist hebben we onze overnachting in San Francisco geboekt via Hotwire.com (met dank aan usa2008 en jokaluma).
Roland
karin
http://www.maudluuk.wordpress.com" onclick="window.open(this.href);return false; onze juni-juli 2012 reis AZ-NM-CO-UT-NV
- lelie
- Amerika-expert
En hier heb ik een overzichtje gemaakt van de motels/hotels/tenten en cabins waar we verblijven.
Best wel afwisselend al zeg ik het zelf
Days Inn, Scottsdale (1 nacht)

Country Inn & Suites, Tucson (2 nachten)

Days Inn, Alamogordo (1 nacht)

Days Inn, Albequerque (1 nacht)

Wigwam motel, Holbrook (1 nacht)

Goudings Lodge, Monument Valley (1 nacht)

Bumbleberry Inn, Zion (2 nachten)

Luxor, Las Vegas (2 nachten)

Furnace Creek Ranch, Death Valley (1 nacht)

Motel 6, Mammoth Lakes (1 nacht)

Cabin Curry Village, Yosemite (2 nachten)

Holliday Inn, Fishermans Warf, San Francisco (3 nachten)

Howard Johnson Inn & Suites, Pacific Grove (1 nacht)

Best Western Beachside Inn, Santa Barbara (2 nachten)

Travelodge Hollywood, Los Angeles (2 nachten)

Best wel afwisselend al zeg ik het zelf
Days Inn, Scottsdale (1 nacht)

Country Inn & Suites, Tucson (2 nachten)

Days Inn, Alamogordo (1 nacht)

Days Inn, Albequerque (1 nacht)

Wigwam motel, Holbrook (1 nacht)

Goudings Lodge, Monument Valley (1 nacht)

Bumbleberry Inn, Zion (2 nachten)

Luxor, Las Vegas (2 nachten)

Furnace Creek Ranch, Death Valley (1 nacht)

Motel 6, Mammoth Lakes (1 nacht)

Cabin Curry Village, Yosemite (2 nachten)

Holliday Inn, Fishermans Warf, San Francisco (3 nachten)

Howard Johnson Inn & Suites, Pacific Grove (1 nacht)

Best Western Beachside Inn, Santa Barbara (2 nachten)

Travelodge Hollywood, Los Angeles (2 nachten)

Laatst gewijzigd door lelie op 19 feb 2008, 21:09, 1 keer totaal gewijzigd.
- phillybilly
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 9
Ja, inderdaad! Maar wel erg netjes allemaal hoor. Vooral die wigwam vind ik leuk!!!lelie schreef: Best wel afwisselend al zeg ik het zelf![]()
-
Reny
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 22
- Contacteer:
Ziet er goed uit, leuk gedaan met al die foto's
Hebben jullie veel via Hotwire.com geboekt of vooral rechtstreeks bij de hotels?
Groetjes,
Reny
Hebben jullie veel via Hotwire.com geboekt of vooral rechtstreeks bij de hotels?
Groetjes,
Reny
Onze verslagen:
http://erikenrenyopvakantie.blogspot.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://justcolorado2016.blogspot.nl/201 ... ingen.html
http://erikenrenyopvakantie.blogspot.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://justcolorado2016.blogspot.nl/201 ... ingen.html
En dan die auto erbij, past goed bij elkaar.phillybilly schreef: Vooral die wigwam vind ik leuk!!!
groeten Paula
Thailand 2011 / Oostenrijk 2011 / Zuid-Afrika 2012/ Texas en NM 2014 / Rondje Phoenix 2016
Thailand 2011 / Oostenrijk 2011 / Zuid-Afrika 2012/ Texas en NM 2014 / Rondje Phoenix 2016
- Coyote
- Amerika-expert
- Contacteer:
Wij hebben uiteindelijk alleen San Francisco via Hotwire.com geboekt. We hadden al enkele motels rechtstreeks geboekt voordat we met Hotwire.com aan de slag gingen. Bovendien konden we ook zonder Hotwire.com motels voor een leuke prijs vinden. Ik had verder flink wat punten gespaard met Triprewards.com waardoor we bovendien nog 2 gratis overnachtingen konden krijgen.Reny schreef:Ziet er goed uit, leuk gedaan met al die foto's![]()
Roland
- Coyote
- Amerika-expert
- Contacteer:
Een kleine update:
Vandaag kregen we eindelijk de bevestiging van het Wigwam motel in Holbrook. Begin februari hadden we al een mail gestuurd met de vraag of er een Wigwam vrij was. De volgende dag kregen we een mail terug dat er plek voor ons was en of we onze creditcard-gegevens nog even wilden faxen of doorbellen voor een "firm reservation". Zo gezegd, zo gedaan. Een fax was snel verstuurd maar de definitieve bevestiging bleef uit. Begin maart en gisteravond per mail nog eens verzocht om een definitieve bevestiging en afgelopen zondag nog proberen te bellen. Gelukkig werd er vannacht wel gereageerd via email. De bevestiging is rond met een passende 'native american' bevestiging, nl. "Running Bear".
Past goed bij de Wigwams.
Met de aanschaf gisteravond van 2 baseballtickets voor de wedstrijd LA Dodgers vs. Anaheim Angels op de laatste avond zijn we nu zo goed als rond met onze reserveringen. Wellicht dat we ook nog Front Of Line tickets voor Universal Studios bestellen. Het lijkt ons toch wel prettig dat we straks zo de attracties in kunnen.
Roland
Vandaag kregen we eindelijk de bevestiging van het Wigwam motel in Holbrook. Begin februari hadden we al een mail gestuurd met de vraag of er een Wigwam vrij was. De volgende dag kregen we een mail terug dat er plek voor ons was en of we onze creditcard-gegevens nog even wilden faxen of doorbellen voor een "firm reservation". Zo gezegd, zo gedaan. Een fax was snel verstuurd maar de definitieve bevestiging bleef uit. Begin maart en gisteravond per mail nog eens verzocht om een definitieve bevestiging en afgelopen zondag nog proberen te bellen. Gelukkig werd er vannacht wel gereageerd via email. De bevestiging is rond met een passende 'native american' bevestiging, nl. "Running Bear".
Met de aanschaf gisteravond van 2 baseballtickets voor de wedstrijd LA Dodgers vs. Anaheim Angels op de laatste avond zijn we nu zo goed als rond met onze reserveringen. Wellicht dat we ook nog Front Of Line tickets voor Universal Studios bestellen. Het lijkt ons toch wel prettig dat we straks zo de attracties in kunnen.
Roland
- phillybilly
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 9
Mooie weblog hebben jullie !!!!!
- lelie
- Amerika-expert
Dank je, Philly. Ik ben er ook heel trots op.
Uiteindelijk komt mijn reisverslag daarop te staan. Het reisverslag van Roland komt op zijn website.
Wij hebben net Front Of Line tickets gekocht via internet voor de Universal Studio's.
Nu zijn we rond met alles. Alles wat we konden boeken en reserveren hebben we gedaan :dance:
Dat geeft wel een lekker gevoel.
Uiteindelijk komt mijn reisverslag daarop te staan. Het reisverslag van Roland komt op zijn website.
Wij hebben net Front Of Line tickets gekocht via internet voor de Universal Studio's.
Nu zijn we rond met alles. Alles wat we konden boeken en reserveren hebben we gedaan :dance:
Dat geeft wel een lekker gevoel.
Waarom wil jij graag naar hotel Luxor in Las Vegas,ben jij daar al eerder geweest?
Dit is een vraagje i v m mijn eigen boeking
groetjes Anna
Dit is een vraagje i v m mijn eigen boeking
groetjes Anna
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 38 Reacties
- 21259 Weergaves