Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

All about Las Vegas (LV)

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
martijn76
Amerika-expert

Re: All about Las Vegas

Bericht door martijn76 »

Ik denk dat je gewoon niet zo ver vooruit kan boeken. Op de officiële site kan je drie maanden van te voren boeken. Even geduld dus. Waarom zou je sowieso zo ver vooruit willen boeken? Er zijn regelmatig aanbiedingen te vinden met kortingen of zelfs 2-voor-1. Of als je zes maanden de tijd hebt en het leuk vindt kan je via Myvegas meer dan 1 show bij elkaar sparen.
sabrinabuisset
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 2

Bericht door sabrinabuisset »

dit weekend is er een flash sale op de helikoptervlucht in Vegas. 40 euro korting waardoor je nog maar 55 euro betaalt.

Ik ga deze zelf ook boeken voor eind aug
http://www.partner.viator.com/nl/10952/ ... -5847NIGHT" onclick="window.open(this.href);return false;
2012 Mexico
2013 new york en Thailand
2014 rondreis door Florida
2015 rondreis door west Amerika
motje82
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 1

Bericht door motje82 »

Mannen,

Na anderhalf jaar keer ik terug naar Las Vegas. Ik heb de laatste paar weken alles gepland voor onze rondrit van 2 weken, maar naar Las Vegas heb ik nog niet gekeken.

Mijn vraag:
Wat is er nieuw sinds oktober 2013?

Ik weet van het reuzenrad, staat zeker op programma. We zouden ook graag naar lekker steakhouse willen gaan (aanraders voor min of meer schappelijke prijs?)
Ik denk niet dat ik nog eens naar Freemont Street gaat, of zijn er opvallende nieuwigheden? Hetzelfde geldt voor Stratosphere tower.
Zijn er nog nieuwe hotels die de moeite zijn?
martijn76
Amerika-expert

Bericht door martijn76 »

En waarom mogen er geen vrouwen antwoorden? :lol:

Vernieuwd sinds 2013 (uit mijn hoofd, ik zal vast wel een en ander vergeten, er verandert zo veel daar):
- The Cromwell is opgeleverd (was voorheen Bills Gambling Hall). Is een hip en trendy boutique hotel geworden. Hun grote trekpleisters zijn de nightclub en het restaurant Giada's, dat zeer populair is door het goede eten en de mooie uitzichten op de fonteinen.
- SLS is open gegaan (was voorheen de Sahara). Compleet verbouwd en mooi geworden. Heeft het zwaar omdat de locatie gewoon niet goed is (noorden van de Strip) maar ik ga het zeker bezoeken als ik weer in Vegas ben.
- The Linq is open gegaan, een shopping / restaurant district van Caesars in het midden van de Strip (omgeving Flamingo/Harrahs/Linq hotel). Tot nu toe er succesvol. Aan het einde van de het gebied is de High Roller, het grote reuzenrad.
- Bij Ballys is er een groot winkel gebied / marktkraam achtige constructie voor het hotel geopend. Net open en nog niet volledig af en bezet. Geen idee of dit wat wordt. Ziet er wel absoluut spuuglelijk uit helaas. Alsof een regenboog met een overdosis lsd gekotst heeft op het dak.
- Downtown is de Downtown Grand geopend. Prima hotel in een leuk gebied van Downtown. Een aanwinst, al hebben ze het wel wat zwaar qua business, helaas.
PSVwally
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Bericht door PSVwally »

Alsof een regenboog met een overdosis lsd gekotst heeft op het dak.
Hahahaha

Afbeelding
Kurt10
Amerikakenner
Partner van: Elskey
Aantal x V.S. bezocht: 7

Bericht door Kurt10 »

:D :D :D :D
http://usa2014kurtels.tumblr.com
https://www.youtube.com/watch?v=6ZhIrfaUi20
https://westcoastusa2016.wordpress.com/
2011: NY
2012: Zuidwesten
2013: NY+Noordwesten-zuidwesten
2014: NY+Florida
2015: Florida
2016: Zuidwesten
2017: Florida
Sassya
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 4

Bericht door Sassya »

martijn76 schreef:En waarom mogen er geen vrouwen antwoorden? :lol:
Gelukkig heb jij al een aantal punten opgesomd die ik wel wilde noemen, maar ja, ikke vrouw :lol: .
replay35
Amerikafan

Bericht door replay35 »

Iemand ervaringen met de gym van Encore at the Wynn? Willen Encore boeken, we horen er zoveel goede verhalen over!

Thanks!
Afbeelding
RCRD
Amerikakenner

Bericht door RCRD »

lsl schreef:
Er stond dat je moest betalen voor de bedjes aan het zwembad, wat ik ernstig betwijfel, want dit zal toch gewoon in de resort fee zitten??
Wij zijn al enkele keren in de Trump geweest, je moet er niet betalen voor de stoelen.
Dranken en hapjes daarentegen zijn er wel heel duur.

Kijk voor de Trump zeker ook op Bookit.com, voor bvb 17 juni kost een kamer er 103 $ + tax = 118 $
MAAR als je voor de "5 star mystery extraordinary elegance" kiest betaal je slechts 102 $ voor een kamer inclusief tax!
Je zit dan ook in de Trump, zie maar in de beschrijving:
"The single king bed is topped with a luxurious, Trump Serta Mattress with fine linens and plush bedding."

Wij hebben dit zo al enkele keren geboekt.
Via Hotwire kost het dan maar 87 euro inclusief tax.

En als je via retailmenot een code scoort kan het nóg goedkoper. :wink:
08 FL
11 LA / LA
12 SF - LV
13 DV - LV
14 NY - CND - NY
15 LA - LV
16 SF - LV
17 LV
18 VC - ST - LV
18/19 LV - SD
19 LV
19/20 LV - PHO
20 FL FR
21 Cruise
22 LV
22 LV
22/23 LV
23 LV
23 NV / LV
24 Cruise FL / LV
25 LV / LV
25 TX / LV
Erik88
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 3

Bericht door Erik88 »

Via welke site zijn het beste shows (zoals Cirque du Soleil) te boeken (lees: beste prijs)??
Ik ken LasVegas.com al...
2019 Grand Tour Noordwest-Amerika CA MT NV OR UT WA WY
2018 Zuidwest-Canada AL BC
2015 Grand Tour West-Amerika AZ CA CO ID NV UT WY
2012 Chicago IL
RCRD
Amerikakenner

Bericht door RCRD »

08 FL
11 LA / LA
12 SF - LV
13 DV - LV
14 NY - CND - NY
15 LA - LV
16 SF - LV
17 LV
18 VC - ST - LV
18/19 LV - SD
19 LV
19/20 LV - PHO
20 FL FR
21 Cruise
22 LV
22 LV
22/23 LV
23 LV
23 NV / LV
24 Cruise FL / LV
25 LV / LV
25 TX / LV
VinMor
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 8

Bericht door VinMor »

Erik88 schreef:Via welke site zijn het beste shows (zoals Cirque du Soleil) te boeken (lees: beste prijs)??
Ik ken LasVegas.com al...

Je kan ook altijd wachten tot je in Vegas bent, daar heb je http://www.tix4tonight.com/ daar kan je goedkoop tickets vinden voor de avond :)
Wat spannender, maar zeker als je een rustigere periode gaat de moeite waard :)
2007: Miami/Orlando • 2009: West Coast(SFO, LA, LAS)
2009: New York • 2010: New York, Philadelphia, Washington
2011: Miami • 2011: Las Vegas • 2013: Orlando
2015: New Yok • 2015: Las Vegas
Ron Notenboom
Amerikakenner
Partner van: Sjaan
Aantal x V.S. bezocht: 6
Contacteer:

Bericht door Ron Notenboom »

Heeft iemand ervaring met het boeken van een secret hotel in Las Vegas via Hotwire ?
Verder ben ik benieuwd wat jullie vinden van de hotels Tropicana, Monte Carlo of Luxor.
Reisverslag 2018: https://www.pindat.com/reis/dagboek/not ... s-usa-2018
2010: New York + California
2011: Florida
2014: Florida
2015: Zuid West USA
2018: Utah-Nevada-Wyoming-Colorado
2020: Oregon + Washington
martijn76
Amerika-expert

Bericht door martijn76 »

Alledrie redelijk tot goede hotels, zeg maar een beetje de onderkant van de goede middenklasse (naar Las Vegas maatstaven).

Qua locatie zijn Monte Carlo en Tropicana het beste. Qua luxe is denk ik Monte Carlo het beste. Luxor en Tropicana zijn vergelijkbaar in luxe en faciliteiten. Luxor heeft wel meer restaurants en shows, waaronder een regelrechte aanrader: de hi-la-ri-sche Carrot Top en een zeer slechte Cirque show: Believe (van Chris Angel, de illusionist)

Dus van het lijstje zou ik eerst kiezen voor Monte Carlo, daarna Tropicana en als laatste de Luxor. Maar ik zou wel de show van Carrot Top bezoeken. Gegarandeerd buikpijn van het lachen.
Ron Notenboom
Amerikakenner
Partner van: Sjaan
Aantal x V.S. bezocht: 6
Contacteer:

Bericht door Ron Notenboom »

Ron Notenboom schreef:Heeft iemand ervaring met het boeken van een secret hotel in Las Vegas via Hotwire ?
Verder ben ik benieuwd wat jullie vinden van de hotels Tropicana, Monte Carlo of Luxor.
Ook ben ik benieuwd naar eventuele ervaringen met Flamingo hotel.
Reisverslag 2018: https://www.pindat.com/reis/dagboek/not ... s-usa-2018
2010: New York + California
2011: Florida
2014: Florida
2015: Zuid West USA
2018: Utah-Nevada-Wyoming-Colorado
2020: Oregon + Washington
martijn76
Amerika-expert

Bericht door martijn76 »

Die staat onderaan het lijstje van vier. Locatie perfect, maar verder in alle opzichten een stuk minder dan de andere drie. Mocht je toch voor de Flamingo kiezen, ga dan wel voor een Go room. Deze zijn veruit de mooiste kamers in de Flamingo.
Sproedie
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 3

Bericht door Sproedie »

VinMor schreef:Mag je eten laten bezorgen in een hotel op de strip?
Stel, we hebben een lekker jacuzzi in onze kamer OF we willen van het uitzicht genieten op het balkon, en willen gewoon een dagje wat meer relaxen, en dus Pizza of Sushi laten bezorgen, zal dit worden geaccepteerd door het hotel?

Ben vast niet de enige die dit zou willen of al heeft gedaan? :lol:
Hebben wij in NY wel gedaan. Gewoon met twee pizzadozen naar binnen gelopen. Bezorgen weet ik niet. Denk dat ze daar in de States wat makkelijker in zijn dan hier in NL.
September 2012: New York
Juli 2013: Mexico
December 2013: New York
Juli 2014: Westkust
Januari 2015: Jamaica
September 2015: Florida
Januari 2016: Zuid Afrika
martijn76
Amerika-expert

Bericht door martijn76 »

Ik denk niet dat veel bezorgdiensten hierop zitten te wachten. Door de traffic van de strip, dan nog parkeren, dan nog naar de lobby en dan wachten totdat je naar beneden komt (zelf naar boven zal niet mogen). Ze zijn een uur kwijt voordat ze bij je zijn. Is het ze allemaal niet waard, denk ik zo. Misschien dat er een paar zo om business verlegen zitten dat ze het wel doen, maar dat zou voor mij ook een teken aan de wand zijn.
Precarious
Amerika-ontdekker

Bericht door Precarious »

Wij hebben momenteel woensdag 12 aug, donderdag en vrijdag gepland. In Hard Rock Hotel, Vdara en Stratosphere. Kan dit beter? Kunnen wij voor het inchecken al onze bagage veilig wegbergen? Vorige keer hebben ze ingebroken in onze wagen...
Precarious
Amerika-ontdekker

Bericht door Precarious »

Begrijp ik het goed dat Vdara aan het einde van de strip ligt en Stratosphere aan het begin? Is on strip verblijven een must of kan het interessant zijn om naar een hotel zoals Hard Rock te kijken? Vorige keer zaten we in Flamingo. Vonden we niet zo goed (3 jaar geleden)
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer