Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

MyVegas (computerspel) - deel VI

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
nien1!
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 5

Re: MyVegas (computerspel) - deel VI

Bericht door nien1! »

In het spel naar het rewards menu. Daar rechtsboven bij my purchases de reward cancelen. Let op: dit mag maar 3x in 30 achtereenvolgende dagen.
2001 SF - SLC
2011 SF - Denver
2014 LV-Great Basin-Craters o/t Moon-Yellowstone-Grand Teton-Arches-Canyonlands-Capitol Reef-Zion-LV
2016 LA - LV
2017 SEA - SF
ina
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 16
Contacteer:

Bericht door ina »

Misschien al eerder gevraagd? Ik had een update van iOS op mijn iPad, nu staat er dat ik Myvegas moet updaten als ik naar Myvegas ga op mijn iPad, als ik dan naar de update ga staat er dat deze app niet in Nederland beschikbaar is, anderen hier ook problemen mee? Ik kom dus niet op Myvegas op mijn iPad .
georgesken
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 15

Bericht door georgesken »

nien1! schreef:In het spel naar het rewards menu. Daar rechtsboven bij my purchases de reward cancelen. Let op: dit mag maar 3x in 30 achtereenvolgende dagen.
Het mag 5x in 30 dagen en onbeperkt voor de comp room rewards als jouw data niet beschikbaar zijn.
1992: Florida, 2004: LA-LA, 2007:10d Vegas, 2008: DEN-LAS, 2010: 10d LA-LAS, 2011: florida+cruise, 2012: florida+cruise ,2013: florida + cruise, 2015: 6d Vegas + 5d NY, 2016+2017+2018+2019:7d Vegas, 2022 6d Vegas+3D Boston, 2024: 9d Vegas, 2024: WAS+NY
Purk87
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 2

Bericht door Purk87 »

ina schreef:Misschien al eerder gevraagd? Ik had een update van iOS op mijn iPad, nu staat er dat ik Myvegas moet updaten als ik naar Myvegas ga op mijn iPad, als ik dan naar de update ga staat er dat deze app niet in Nederland beschikbaar is, anderen hier ook problemen mee? Ik kom dus niet op Myvegas op mijn iPad .
Klopt, is verwijderd uit de Appstore. Konami werkt nog wel.
[2016] Zuidwest Amerika
[2017] Philadelphia, Washington DC, Boston & New York
[2018] Deep South
ina
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door ina »

Oké :? Dank je, zou het dan wel mogelijk zijn om het te updaten als je in Amerika bent of maakt dat niet uit? We gaan in november weer...
Purk87
Amerikafan

Bericht door Purk87 »

Ik denk het niet want je download uit de Nederlandse app store.
[2016] Zuidwest Amerika
[2018] Deep South
ina
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door ina »

Ik heb konami geinstalleerd :thumbup:
ina
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door ina »

Ik heb een kamer award geredeemed, nu wil ik proberen te boeken, ik ben ingechecked op Mlife, nu staat er op mijn reward, click the redemption code link provided, ik zie de code niet en zou ook niet weten waar op Mlife ik moet klikken, kan iemand mij helpen, heb ook al de link bij zoekfunctie ingevuld maar ook daar herkent hij hem niet????
Purk87
Amerikafan

Bericht door Purk87 »

Ik kreeg de reward in mijn mail en daar stond een link waarop ik kon klikken. Als je dan ingelogd bent, kan je meteen boeken.
[2016] Zuidwest Amerika
[2018] Deep South
ina
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door ina »

Dat heb ik inmiddels ontdekt :oops: alleen probeer ik hem op de goede datum te zetten bij select dates, 17 nov. maar dan gebeurt er verder niets, hij blijft hierop staan of betekend dit dat deze dan niet beschikbaar is?? Ik ben nog van het beltijdperk, dus dit is nieuw voor mij :roll:
ina
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door ina »

Pfff, gelukt :thumbup: :D Ging nog iets mis omdat ik in het begin een foutje had gemaakt met mijn meisjes/mans naam op het Myvegas account, dat matcht niet helemaal met mijn Mlife account , met bellen nooit problemen mee gehad nu met online boeken dus wel :? Ik heb gebeld met Mline en deze hebben mijn naam bij mijn Myvegas account aangepast en nu kon ik wel boeken, beiden 1 nacht Mandalay bay :D :D .
Ik ben nu aan het zoeken waar mijn gegevens van Myvegas staan maar kan het niet zo gauw vinden, weet iemand waar je je persoonsgegevens kan zien bij het Myvegas account???
Division
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 11

Bericht door Division »

Nog een update over de Cirque du Soleil kaarten. Als je via MyVegas een Cirque du Soleil reward via internet verzilvert, dan krijg je een ticket van Ticketmaster. De indruk wordt gewekt in de mail dat je nog iets meer dan $12 moet betalen, maar dat Ticketmaster kaartje is alles dat je nodig hebt. Ik heb het zo voor Ka gedaan en dat ging prima.

Verder nog een gratis nacht in Mandalay Bay, dinerbuffet in Bellagio, 2 potjes bowlen bij Red Rock en een ontbijtbuffet bij Sunset Station. Mijn totale voordeel is $393 dus ik ben dik tevreden.

Ka vond ik ontzettend indrukwekkend. Ik had niet verwacht via MyVegas zo'n waanzinnig goede plek te kunnen kiezen op rij 2 aan het gangpad. Hier gebeurde precies alle actie, je zit er bovenop. Sowieso was ik verrast door alle actie in de zaal voor/tijdens de show en de manier waarop duidelijk gemaakt werd dat fotograferen en geluid-aan-je-telefoon niet de bedoeling waren. De show is prachtig, de muziek uit de speakers in je eigen stoel is een toffe vondst, de techniek die gebruikt wordt voor het grote wendbare platform is indrukwekkend.
Afbeelding
Sassya
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 4

Bericht door Sassya »

Wij waren ook erg onder de indruk, hele gave show. Wij zaten helemaal vooraan via Myvegas, daardoor soms iets minder overzicht, maar de actie was vaak direct voor ons dat het soms een privé show leek. Konden de acrobaten recht in hun ogen kijken bij de staande ovatie en bedanken voor de gave show.
ONYX666
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 25

Bericht door ONYX666 »

Ik heb 2 kaartjes voor live bemactigd, 1 op naam van mijn vrouw en 1 op de mijne. Maar nu wil 1 van ons met onze dochter gaan. Kan dit? We kunnen beide aanwezig zijn bij het afhalen van de tickets. als ik het me goed herinner krijg je dan gewoon een papieren ticket waarop een ander naar binnen kan?

Zelfde vraag voor mirage buffet. Als er 2 in de show zouden ik en andrere dochter kunnen gaan bufetten. Maar dit gaat volgens mij niet omdat je dat echt op het pasje doet?
Marjolijne
Amerikafan

Bericht door Marjolijne »

Je moet bij het buffet in ieder geval je ID laten zien.
Dus dat zal niet gaan.
Show gaat denk wel, maar daar heb ik geen ervaring mee.
Sassya
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 4

Bericht door Sassya »

Bij net afhalen moesten we onze ID's laten zien, bij het naar binnen gaan niet. Volgens mij stond überhaupt er geen namen op de kaartjes.
georgesken
Amerikakenner

Bericht door georgesken »

Eens je tickets voor een show hebt opgehaald maakt het niet uit wie naar de show gaat, als je wil zou je ze zelfs kunnen verkopen :wink:
1992: Florida, 2004: LA-LA, 2007:10d Vegas, 2008: DEN-LAS, 2010: 10d LA-LAS, 2011: florida+cruise, 2012: florida+cruise ,2013: florida + cruise, 2015: 6d Vegas + 5d NY, 2016+2017+2018+2019:7d Vegas, 2022 6d Vegas+3D Boston, 2024: 9d Vegas, 2024: WAS+NY
ONYX666
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 25

Bericht door ONYX666 »

Ik heb tickets voor live nu besproken , maar ik hebze gemaild gekregen. Dan hoefik toch nergens meer langs?
Division
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 11

Bericht door Division »

Live? Is dat een nieuwe show? Of bedoel je Love?
Afbeelding
PSVwally
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Bericht door PSVwally »

Aangezien we alweer over het maximum pagina's zitten voor dit topic is er een deel 7 aangemaakt.
Je kan deze hier vinden.

Dit topic is inmiddels sticky-af. De laatste paar berichten zijn verplaatst naar het nieuwe topic
Gesloten
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer