Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Las Vegas: vragen en discussietopic deel II
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 2
Re: Las Vegas: vragen en discussietopic deel II
Bedankt voor je reactie over Circus Circus. Las Vegas is de plek waar we landen en de eerste dagen blijven. We hebben niet zo veel trek om tussentijds van hotel te switchen. Dat het op het eind van de strip ligt is wel jammer qua lopen, maar we hebben een auto en kunnen eventueel een stukje rijden en van daar uit gaan lopen. Dan hebben we wel wat parkeerkosten maar dat is dan maar zo. Of we pakken een keer een taxi en stappen 2 kilometer verder weer uit.
De reis is wel vermoeiend dus als we de eerste dagen wat kunnen zwemmen en er leuke dingen zijn voor de kids is dat wel fijn.
Daarna gaan we plekken bezoeken waar dat niet zo makkelijk zal gaan.
We keren ook terug via Las Vegas dus die laatste 2 overnachtingen kunnen dan in Excalibur, dan zitten we lekker aan de andere kant van de strip. Dan is het geen weekend en gewoon goed betaalbaar. Misschien pakken we dan een wat luxer hotel.
De reis is wel vermoeiend dus als we de eerste dagen wat kunnen zwemmen en er leuke dingen zijn voor de kids is dat wel fijn.
Daarna gaan we plekken bezoeken waar dat niet zo makkelijk zal gaan.
We keren ook terug via Las Vegas dus die laatste 2 overnachtingen kunnen dan in Excalibur, dan zitten we lekker aan de andere kant van de strip. Dan is het geen weekend en gewoon goed betaalbaar. Misschien pakken we dan een wat luxer hotel.
Het is niet "aan het eind van de strip", maar 2 km verderop 
Elk strip-hotel heeft een leuk zwembad. Als je echt een leuk zwembad voor de kids wil, ga dan naar Mandalay Bay (strand + kunstmatig meer met golfslag en een lazy river) of het MGM Grand (meerdere normale baden + lazy river). Of het Monte Carlo, want dan mag je op dit moment, tijdens de verbouwing, gebruik maken van zowel het zwembad van het MGM Grand als van Mandalay Bay. Maar dat is dus alleen van toepassing tijdens de verbouwing, en die zal binnenkort wel afgerond zijn vermoed ik.

Elk strip-hotel heeft een leuk zwembad. Als je echt een leuk zwembad voor de kids wil, ga dan naar Mandalay Bay (strand + kunstmatig meer met golfslag en een lazy river) of het MGM Grand (meerdere normale baden + lazy river). Of het Monte Carlo, want dan mag je op dit moment, tijdens de verbouwing, gebruik maken van zowel het zwembad van het MGM Grand als van Mandalay Bay. Maar dat is dus alleen van toepassing tijdens de verbouwing, en die zal binnenkort wel afgerond zijn vermoed ik.
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 2
Natuurlijk vind je op andere plaatsen ook leuke zwembaden. Maar tenzij ik de staatsloterij win heb ik te maken met een budget voor de hele vakantie. We willen buiten Las Vegas ook nog leuke dingen doen.
Mandalay Bay en MGM Grand, dan heb je het toch wel over een andere prijsklasse, vind ik. Een snelle blik via mijn Mlife account laat zien dat die 2 tot 3 keer zo duur zijn, vergeleken met Circus Circus of Excalibur. Dan doe ik van dat geld liever andere dingen.
Tenzij er manieren zijn om de prijs flink te drukken, maar dat zal denk ik niet meevallen.
Ik zit voor circus Circus nu op €230,- voor 3 nachten van 20-23 april. En daar komt de resort fee en taxes nog bij. Met parkeergeld erbij zit je al snel op een gemiddelde van €100,- per nacht.
Mandalay Bay en MGM Grand, dan heb je het toch wel over een andere prijsklasse, vind ik. Een snelle blik via mijn Mlife account laat zien dat die 2 tot 3 keer zo duur zijn, vergeleken met Circus Circus of Excalibur. Dan doe ik van dat geld liever andere dingen.
Tenzij er manieren zijn om de prijs flink te drukken, maar dat zal denk ik niet meevallen.
Ik zit voor circus Circus nu op €230,- voor 3 nachten van 20-23 april. En daar komt de resort fee en taxes nog bij. Met parkeergeld erbij zit je al snel op een gemiddelde van €100,- per nacht.
Er zijn manieren: boeken via smartervegas, wachten op een aanbieding of myvegas spelen.
Wat taxi`s betreft, lyfy en uber werken prima en zijn niet super duur.
Ik persoonlijk vind de strip te ver om alles te belopen en dan maakt het niet uit waar ik zit.
Als je al 2 km eraf zit is lopen mijn inziens echt niet haalbaar.
Als wij volgend jaar van en naar Las Vegas vliegen neem ik waarschijnlijk voor de eerste nacht helemaal geen strip hotel. We zijn nu al twee keer in Las Vegas geweest en als we "meteen gaan rijden" is het echt niet nodig. Ik ga dan op het eind wel weer op of in de buurt van de strip zitten.
Wat taxi`s betreft, lyfy en uber werken prima en zijn niet super duur.
Ik persoonlijk vind de strip te ver om alles te belopen en dan maakt het niet uit waar ik zit.
Als je al 2 km eraf zit is lopen mijn inziens echt niet haalbaar.
Als wij volgend jaar van en naar Las Vegas vliegen neem ik waarschijnlijk voor de eerste nacht helemaal geen strip hotel. We zijn nu al twee keer in Las Vegas geweest en als we "meteen gaan rijden" is het echt niet nodig. Ik ga dan op het eind wel weer op of in de buurt van de strip zitten.
Suzie
2023- Alaska cruise & Oregon
2020- Oregon & Washington *Geannuleerd *
2019- Noord-Zuidwesten
2018- Florida
2017- Zuidwesten
2016- Zuidwesten
2019- Noord-Zuidwesten
2018- Florida
2017- Zuidwesten
2016- Zuidwesten
Ik heb de strip van zuid naar noord in en andere kant terug in 3uur gelopen inclusief fotos maken en wat drinken, vond het weo meevallen.
Dan heb je niet de hotels van binnen bezocht.
Misschien hangt het ook van het klimaat af maar in hartje zomer nee dankjewel.
Misschien hangt het ook van het klimaat af maar in hartje zomer nee dankjewel.
Suzie
2019- Noord-Zuidwesten
2018- Florida
2017- Zuidwesten
2016- Zuidwesten
2019- Noord-Zuidwesten
2018- Florida
2017- Zuidwesten
2016- Zuidwesten
51 pagina's, we gaan daarom door in deel 3.
viewtopic.php?f=7&t=68949
viewtopic.php?f=7&t=68949
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 16 Reacties
- 20550 Weergaves
-
Laatste bericht door Martin & Marianne