Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
What to do in Vegas: Tips en Trucs
- lsl
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 12
Re: What to do in Vegas: Tips en Trucs
In Paris Paris is het buffet als je uit de Self Park komt links (rechts kom je naar Bally's).
Vanaf de Strip gezien is het rechtdoor en dan naar links, tussen de winkeltjes, de pannenkoeken en andere.
Je ziet het inderdaad niet zo goed, je loopt eerst voorbij enkele "huisjes" en raampjes, nagemaakt in hout en enkele met tralies en dan kom je aan de ingang/uitgang, op de linkerzijde.
Vanaf de Strip gezien is het rechtdoor en dan naar links, tussen de winkeltjes, de pannenkoeken en andere.
Je ziet het inderdaad niet zo goed, je loopt eerst voorbij enkele "huisjes" en raampjes, nagemaakt in hout en enkele met tralies en dan kom je aan de ingang/uitgang, op de linkerzijde.
1987 NY-Florida; 1989 CA-Hawai; 2008 WA DC-Florida; 2009 NY-CA-NV-UT-AZ; 2010 NV-AZ-UT-WY-MT;
2011 CO-UT-AZ-NV; 2012 CO-UT-AZ-NV-CA; 2013 WA-Canada-NV; 2014 CO-UT-AZ-NV; 2015 AZ-UT-CO-NM;
2016 CA-NV-UT-AZ; 2017 CO-UT-AZ
2011 CO-UT-AZ-NV; 2012 CO-UT-AZ-NV-CA; 2013 WA-Canada-NV; 2014 CO-UT-AZ-NV; 2015 AZ-UT-CO-NM;
- Harry
- Amerika-expert
- Partner van: jaha
- Aantal x V.S. bezocht: 26
- Contacteer:
Smedts schreef:Dan maar croissants genomen in een klein barretje in Paris.
Waar is het buffet in Paris juist?
Hmmmm, het buffet zit daar schuin tegenover.

martijn76 schreef:Leuke topic!
Dit zijn de dingen die wij graag doen als wij in Las Vegas zijn:
1. De strip verkennen. Gewoon lekker gaan wandelen en genieten van de hotels, het mensenkijken en de "vibe".
2. In ieder geval 1 x naar een goed buffet, het liefst Wynn of Planet Hollywood
3. In het lekkerste kleine italiaanse restaurantje van Las Vegas eten, Chicago Joe's (ligt tussen 4th street en Gass Avenue dowtown). echt een heel goed en knus familierestaurant met heerlijk eten.
4. Lekker in een luxe hotel overnachten, nergens er wereld kan je zo luxe overnachten voor zo weinig geld. Dus geen Circus Circus, Luxor of Stratosphere en zeker geen Best Western of Quality Inn. Wij zijn in Vegas en dus gaan wij lekker duur! Het liefst Wynn, The Hotel of Belaggio. Ik ben erg benieuwd hoe City Center gaat worden als het klaar is.
5. In ieder geval een avond naar Downtown, lekker een lichtshow bekijken. Die met "Freebird" van Lynyrd Skynyrd (de show met de vliegtuigen en de space shuttle) is wat mij betreft het allerbeste, zowel qua muziek als qua lichtshow. Wat over Fremont street lopen, af en toe wat gokken en ter afsluiting een van de beste cheeseburgers in Las Vegas: de grill-snackbar van Binions.
6. Flink shoppen in de Fashion Show Mall of in de outlet shops aan West Charleston Blvd. Soms rijden wij ook naar Primm om te shoppen.
7. 's ochtends om 11.00 uur jezelf achter een gokkast plempen en aan de Margharita's, gewoon omdat het kan en niemand raar opkijkt.
8. In ieder geval 1 x helemaal los gaan in een chique restaurant, zoals Alize, SW Steakhouse of Craftsteak. Wel even netjes omkleden om het net wat meer bijzonder te maken. Afrekenen op de creditcard, zodat we de schok van de rekening pas later krijgen!
9. Een show bezoeken, meestal standup comedy of Mac King. Volgende keer is Vinnie Favorito aan de beurt.
10. Een bezoek aan de Pinball Hall of Fame (of-strip aan Tropicana Avenue): een soortement van museum met honderden perfect gerestaureerde flipperkasten, van zeer oude tot zeer nieuwe. Alle zijn speelbaar voor slechts 1 of 2 quarters. Een flipperkastliefhebber kan hier uren zoet zijn. Alle kasten werken goed, geen lamme flippers of lampjes die kapot zijn. Pinball-heaven!
11. Laat naar bed en lekker lang uitslapen! Genieten van de mooie kamer en het hotel.
Lekker rondstruinen met een cocktail in je hand en precies dat doen waar je zin in hebt. Dat is voor mij het Vegas-gevoel!
Oh ja, en veel gokken!![]()
Luxor goedkoop???? Wij betaalde $ 350 per nacht!!!!
Ik ben twee keer in Vegas geweest. Twee keer een nacht, ik hoed niet langer te blijven daar.
Lekker naar Hard Rock daarna MGM black jack spelen en dan door naar de fontijn. Daarna ja, het is en blijft Vegas.... lol
Dat is mijn Vegas... Ik vind het trouwens knap dat mensen er 10 dagen kunnen blijven... Er zijn mooiere dingen te zien. Maar dat is natuurlijk persoonlijk.
http://katieaxelinthestates.blogspot.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Lexington, Kentucky
Lexington, Kentucky
- sachasenne
- Amerika-expert
- Partner van: syce
- Aantal x V.S. bezocht: 10
- Contacteer:
350 dollar per nacht voor het luxor?? Luxor is bij de goedkopere hotels in Vegas.
Wanneer heb je zoveel betaald?
Wanneer heb je zoveel betaald?
Groetjes,
Carine
Carine
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 15
Dat zijn jullie toch goed in 't zak gezet of je moest een weekend geweest zijn waar er echt nergens in vegas nog plaats was...Aquell schreef:[
Ik ben twee keer in Vegas geweest. Twee keer een nacht, ik hoed niet langer te blijven daar.
Lekker naar Hard Rock daarna MGM black jack spelen en dan door naar de fontijn. Daarna ja, het is en blijft Vegas.... lol
Dat is mijn Vegas... Ik vind het trouwens knap dat mensen er 10 dagen kunnen blijven... Er zijn mooiere dingen te zien. Maar dat is natuurlijk persoonlijk.
voor 350$ logeer je bijna een volle week in het Luxor...
bv:
Arriving: Sun Aug 21, 2011 2 Guests
Departing: Sat Aug 27, 2011
1 Pyramid Deluxe Queen Room 6 nights $367.00
1992: Florida, 2004: LA-LA, 2007:10d Vegas, 2008: DEN-LAS, 2010: 10d LA-LAS, 2011: florida+cruise, 2012: florida+cruise ,2013: florida + cruise, 2015: 6d Vegas + 5d NY, 2016+2017+2018+2019:7d Vegas, 2022 6d Vegas+3D Boston, 2024: 9d Vegas, 2024: WAS+NY
Volgens mij was het in het weekend en voor een kamer met jacuzzi voor het raam een extra huiskamer met zicht op de strip.georgesken schreef:Dat zijn jullie toch goed in 't zak gezet of je moest een weekend geweest zijn waar er echt nergens in vegas nog plaats was...Aquell schreef:[
voor 350$ logeer je bijna een volle week in het Luxor...
http://katieaxelinthestates.blogspot.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Lexington, Kentucky
Lexington, Kentucky
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 15
Hehe, heb ooit (7 jaar geleden) tijdens onze eerste keer Vegas ook 3 nachten in diezelfde kamer geslapen. Maar toen ook bijlange na geen 350$ per nacht betaald. (als ik me niet vergis was het 110$ per nacht toen)Aquell schreef: Volgens mij was het in het weekend en voor een kamer met jacuzzi voor het raam een extra huiskamer met zicht op de strip.
1992: Florida, 2004: LA-LA, 2007:10d Vegas, 2008: DEN-LAS, 2010: 10d LA-LAS, 2011: florida+cruise, 2012: florida+cruise ,2013: florida + cruise, 2015: 6d Vegas + 5d NY, 2016+2017+2018+2019:7d Vegas, 2022 6d Vegas+3D Boston, 2024: 9d Vegas, 2024: WAS+NY
Dan ben ik denk ik goed gelicht!!!! Wellicht heeft het er mee te maken dat wij ze pas om vier uur belde. We hadden namelijk niets gereserveerd. Ach ja ik heb me er toen prima vermaakt voor zover ik me kan herinneren. Het verbaasd me dat ik de kamerprijs onthouden heb. Ach daar ben je Nederland voor.
Lexington, Kentucky
Lexington, Kentucky
- Bushmaster
- Amerika-expert
volgens mij wordt je in Vegas inderdaad "getilt" als je gewoon bij een hotel naar binnen loopt (of belt) en om een kamer vraagt.Wellicht heeft het er mee te maken dat wij ze pas om vier uur belde
Soms kunnen ze bij de check inn ook gewoon niet aan de internet prijzen komen.
Ik heb zel eens bij "the Orleans" in de lobby (free wifi) via de laptop een kamer gereserveerd (via lasvegas.com),
rechtreeks bij de balie konden ze echt niet aan die prijs komen.
ging toen ook om een verschil van $85,00 aan de balie tegen $35,00 via lasvegas.com
Daarom altijd, altijd, altijd vooraf reserveren in Las Vegas. Er is geen stad ter wereld waar hotelprijzen zo kunnen omhoog (en omlaag) schieten als daar. Als je zonder reservering een kamer zoekt terwijl de stad uitverkocht is (door een conventie of een groot evenement oid), dan kan het inderdaad voorkomen dat je de hoofdprijs betaalt voor een middelmatig kamer. Heeft niet zozeer met "tillen" te maken, maar meer gewoon met vraag en aanbod. Is de vraag groot, dan stijgen de prijzen. Is de vraag laag, dan dalen ze. Ik hoor nooit iemand klagen als men een kamer voor een spotprijs heeft weten te krijgen?
Ik heb wel eens een Parlour Suite van Wynn voor 179 dollar gescoord (wil nog wel eens meer dan 500 dollar kosten). Ik heb ook wel eens voor 150 dollar een armzalige, vuile kamer noodgedwongen in Arizona Charlie's Boulder (is net zo slecht als het klinkt) moeten nemen omdat wij na 4 uur zoeken en rondrijden geen enkele kamer konden vinden. Sindsdien heb ik mijn lesje geleerd: nooit op de bonnefooi naar Las Vegas, maar altijd zorgen voor een gereserveerde kamer!
Ik heb wel eens een Parlour Suite van Wynn voor 179 dollar gescoord (wil nog wel eens meer dan 500 dollar kosten). Ik heb ook wel eens voor 150 dollar een armzalige, vuile kamer noodgedwongen in Arizona Charlie's Boulder (is net zo slecht als het klinkt) moeten nemen omdat wij na 4 uur zoeken en rondrijden geen enkele kamer konden vinden. Sindsdien heb ik mijn lesje geleerd: nooit op de bonnefooi naar Las Vegas, maar altijd zorgen voor een gereserveerde kamer!
De derde partij sites zoals ebookers, lasvegas.com en expedia kopen blokken kamers vooraf op en verkopen die door aan de consument. Als zij een overschot dreigen te krijgen, dan dalen ze uiteraard flink in de prijs om niet met onverkochte kamers te blijven zitten. Daarom kan het voorkomen dat een kamer bij zo'n partij goedkoper is dan bij het hotel zelf. Met zo'n groot prijsverschil zullen ze op dat moment wel met een groot aantal kamers in de maag hebben gezeten. Zo zie je maar dat rondshoppen erg kan lonen!Bushmaster schreef:volgens mij wordt je in Vegas inderdaad "getilt" als je gewoon bij een hotel naar binnen loopt (of belt) en om een kamer vraagt.Wellicht heeft het er mee te maken dat wij ze pas om vier uur belde
Soms kunnen ze bij de check inn ook gewoon niet aan de internet prijzen komen.
Ik heb zel eens bij "the Orleans" in de lobby (free wifi) via de laptop een kamer gereserveerd (via lasvegas.com),
rechtreeks bij de balie konden ze echt niet aan die prijs komen.
ging toen ook om een verschil van $85,00 aan de balie tegen $35,00 via lasvegas.com
Goede tip! Ga zeker kijken!martijn76 schreef:Is echt onwijs gaaf, goed voor een paar uur flipperplezier!
Kijk wel even goed eerst de routebeschrijving na, zelfs als je voor de deur staat is het nog moeilijk te vinden. Als je vanuit de strip komt, ligt de pinball hall of fame 1 in zo'n typisch amerikaanse winkelkwadrant bij een kruispunt.
Het ligt dan voorbij de stoplichten aan de linkerkant. Goed kijken, het ligt tegenover het movie theatre.
http://www.pinballmuseum.org/
Ja, moet je echt doen! Wat daar ook zo heerlijk is, is dat alle flipperkasten 100% werken. Geen lamme flippers, kapotte lampjes of slecht afgestelde tafels. Het is een project van echte liefhebbers die met zorg en liefde met hun kasten omgaan. Controleer via hun website wel hun actuele adres, want sinds mijn vorige bericht zijn ze volgens mij 1 keer verhuisd.
- Bushmaster
- Amerika-expert
ja zitten nu een stuk dichter bij de strip, op tropicana nog steeds, net voor de kruizing met Spencer st.want sinds mijn vorige bericht zijn ze volgens mij 1 keer verhuisd
de grootste "liefhebber" haal je er zo uit

Ik weet na een bezoek ook, dat je flipper-vingers kan krijgen

Hallo allemaal,
We zitten nu in vegas en willen morgen die grote outlet store bezoeken!
Nu kan ik niet meer terug vinden waar die ook al weer zat, als ik het me goed kan herinneren zat die vlakbij het vliegveld.
Als jullie de naam van die outlet weten kom ik ook al heel ver mee!
Thnx alvast!
We zitten nu in vegas en willen morgen die grote outlet store bezoeken!
Nu kan ik niet meer terug vinden waar die ook al weer zat, als ik het me goed kan herinneren zat die vlakbij het vliegveld.
Thnx alvast!
3,5 week klassieke rondje zuidwesten 2011
Las Vegas Premium Outlets - Northmasterm81 schreef:We zitten nu in vegas en willen morgen die grote outlet store bezoeken!
875 South Grand Central Parkway
Las Vegas, NV 89106
Las Vegas Premium Outlets - South
7400 Las Vegas Boulevard South
Las Vegas, NV 89123
Dit zijn de twee outlet 's die ik ken in las Vegas.
- MattRob
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 65
- Contacteer:
En die South zit vlakbij het vliegveld. Wel beetje oude; die op North is een stuk mooier !
Blog over aankoop villa Florida nov 2017: http://www.mattrob.nl/CaRo/VillaOrlandoNov2017
Al onze USA reizen: http://www.mattrob.nl
Al onze USA reizen: http://www.mattrob.nl
- lsl
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 12
De South is de de voorbije 2 jaar sterk uitgebreid en trekt meer en meer shoppers.En die South zit vlakbij het vliegveld. Wel beetje oude; die op North is een stuk mooier !
2 Jaar terug zat er aan de visitor balie 1 persoon, vorig jaar 2, dit jaar 3, m.i. evenredig met het bezoekersaantal en het aantal winkels
OK, het is binnen en de North is buiten maar bij zeer warm weer verkies ik de south.
1987 NY-Florida; 1989 CA-Hawai; 2008 WA DC-Florida; 2009 NY-CA-NV-UT-AZ; 2010 NV-AZ-UT-WY-MT;
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 7
Als ik dat eerder had geweten... Wij naar de outlet (North) om even de warmte te ontvluchten en toen bleek dus dat alles buiten was.lsl schreef:OK, het is binnen en de North is buiten maar bij zeer warm weer verkies ik de south.

- IngeRene
- Amerikakenner
- Contacteer:
Wij -lees: de meiden- willen heel graag AC&F kleding. Iemand tips waar die in Vegas voordelig te koop is?
Lees alles over onze fantastische vakantie naar ZW-USA op Belderbos naar Amerika '11 blog. Andere reizen vind je op IngeRene.nl
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 19 Reacties
- 2683 Weergaves
-
Laatste bericht door RogierS
-
- 10 Reacties