Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Marjan en Jan (hekkie en Jhek)'s trip 2009

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Dude
Moderator

Re: Marjan en Jan (hekkie en Jhek)'s trip 2009

Bericht door Dude »

Uiteraard ook van ons een heerlijke vakantie gewenst en wij zullen jullie ook zeker volgen !!

Bart
Grts, Bart

You can't milk a cow with your hands in your pants
Marenko
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 13
Contacteer:

Bericht door Marenko »

Heel veel plezier :dance: , en ook wij zijn volgers van het weblog :wink:
Jasmino
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Bericht door Jasmino »

Afbeelding

Heeeel fijne vakantie gewenst! Geniet ervan!
Laatst gewijzigd door Jasmino op 12 apr 2009, 19:07, 1 keer totaal gewijzigd.
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity; an optimist sees the opportunity in every difficulty"
Winston Churchill

Hier schrijf ik over wat mij bezighoudt in mijn leven. Lees mee en laat een berichtje achter, leuk!
sachasenne
Amerika-expert
Partner van: syce
Aantal x V.S. bezocht: 10
Contacteer:

Bericht door sachasenne »

Een heel boeiende en ontspannende vakantie gewenst !

Carine
Groetjes,
Carine
Carlala
Amerikafan
Contacteer:

Bericht door Carlala »

Een topvakantie!!!!! :D :!: :!: :dance: :dance:
Geniet ervan!!
Doeg Carla
http://usahawaii2009.web-log.nl/marcencarla/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://marcencarla.web-log.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
hekkie
Amerika-expert
Partner van: Jhek
Aantal x V.S. bezocht: 20
Contacteer:

Bericht door hekkie »

Allemaal heel hartelijk bedankt voor alle goede (en originele..... :wink: ) vakantiewensen. Erg leuk dat er zo meegeleefd wordt door forumleden. Ik zal niet dagelijks mijn weblog kunnen uploaden omdat we ook veel in de wat minder geciviliseerde wereld zitten waar we geen bereik hebben met telefoon en/of internet. Maar ik ga m'n best doen jullie op de hoogte houden van onze avonturen.

We zijn er inmiddels helemaal klaar voor. De reistassen zijn ingepakt, alle apparatuur is opgeladen en niet onbelangrijk: ik heb gisteren mijn laatste sigaret gerookt. Dat moest wel want anders ging Jan niet mee! En wie hem beter kent, weet ook dat hij dat meent. Dat was onze afspraak en tevens mijn stok achter de deur. Ik heb het heel moeilijk nu, maar dat is mijn eigen schuld...... :banghead:

Ik wens iederen die binnenkort ook die kant opgaat ook een hele mooie en fijne vakantie toe. Ik heb even geteld in"Op een rijtje naar Amerika in 2009", maar er staan maar liefst 48 genoemd die de komende 4 weken ook naar Amerika gaan en/of er al zijn. Dan moeten we toch haast wel ergens iemand tegenkomen zou ik zeggen...... :D

Wij zullen herkenbaar zijn aan de AllesAmerika-stickers op de auto. Ik had er nog twee over gelukkig, want de nieuwe bestelling komt voor ons te laat.

Nogmaals iedereen bedankt en tot ziens!

Jan en Marjan
Gr. Marjan

20 USA-reizen:
vana
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 4
Contacteer:

Bericht door vana »

hekkie schreef: We zijn er inmiddels helemaal klaar voor. De reistassen zijn ingepakt, alle apparatuur is opgeladen en niet onbelangrijk: ik heb gisteren mijn laatste sigaret gerookt. Dat moest wel want anders ging Jan niet mee! En wie hem beter kent, weet ook dat hij dat meent. Dat was onze afspraak en tevens mijn stok achter de deur. Ik heb het heel moeilijk nu, maar dat is mijn eigen schuld...... :banghead:
Ik durfde het niet te vragen aan je woensdag maar je gaat dus echt stoppen!
Goed van je Marjan (hoewel...ik ken Jan ook een beetje :wink: )
Probeer evengoed te genieten van je vakantie Marjan en laat het gebrek aan sigaretten niet je humeur beínvloeden. Je kan het meid, je hebt die sigaret echt niet nodig!!!!!

Marjon
Jasmino
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Bericht door Jasmino »

Dat gaat helemaal goed komen, Marjan! Als je straks in je geliefde land bent, ben je die sigaretten zo vergeten!
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity; an optimist sees the opportunity in every difficulty"
Winston Churchill

Hier schrijf ik over wat mij bezighoudt in mijn leven. Lees mee en laat een berichtje achter, leuk!
lelie
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 6

Bericht door lelie »

Ik wens jullie ook een hele fijne vakantie!!!

Groetjes van Marloes
Reny
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 22
Contacteer:

Bericht door Reny »

We gaan zelf over een week of 6 die kant uit en vind het dus super leuk om jullie verslag te lezen.

Have fun :!: :!:

Reny
Onze verslagen:
http://erikenrenyopvakantie.blogspot.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://justcolorado2016.blogspot.nl/201 ... ingen.html
kiyu
Amerikafan

Bericht door kiyu »

veel plezier daar, nog net op tijd....!!!!! wie weet komen we elkaar nog tegen!

Have fun!!! :dance: en Marjan sterkte met het niet-roken! Juist op vakantie is het extra moeilijk, ik denk aan je! Als je echt wilt stoppen gaat het lukken! Is mij ook gelukt na 22 jaar ketting roken!

greetzzzz Kiyu
marpat5957
Amerikafan

Bericht door marpat5957 »

Heel heel veel plezier tijdens jullie reis. We kijken er naar uit jullie verlag te lezen.
Wijzelf moeten nog een heel tijdje wachten voor onze reis n.l. op 30 augustus pas. :cry:

Marina en Patrick
hekkie
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door hekkie »

Hier een kleine update van ons uit Cottonwood, in de buurt van Sedona.

We hebben het reuze naar de zin, zij het dat de temperaturen wel wat hoger mogen zijn. Maar.... het lijkt eraan te komen. We zijn net opgestaan en de lucht is blauw, het zonnetje schijnt en het voelt al wat warmer. De planning is om vannacht in ons tentje te gaan slapen als het weer zo blijft. We gaan daarvoor naar het Dead Horse SP. We zullen dan de komende dagen waarschijnlijk geen wifi hebben en voor een verslag zullen jullie dan even moeten wachten.

We hebben de afgelopen dagen al het e.e.a. gezien zoals het Papago Park in Phoenix, Taliesin West, Granite Dells bij Watson Lake en het Tuzigoot NM. Via mijn liveverslag (met foto's) kunnen jullie onze belevenissen van de eerste dagen Amerika nalezen.

We willen iedereen graag bedanken voor de vele en leuke reacties tot nu toe in ons Gastenboek. Het motiveert toch elke dag weer om wel te schrijven en tijd aan de weblog te besteden, ook al ben je soms moe of heb je er soms geen zin in..... :wink:

Vandaag hebben we Montezuma Castle en Well op het programma evenals Sedona. We hopen op een mooie zonsondergang bij Red Rock Crossing. Ik wil net zo'n mooie foto als Bianca....... :lol:

Groetjes van Jan en Marjan
Gr. Marjan

20 USA-reizen:
jerbia
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 12

Bericht door jerbia »

Heerlijk hoor, om jullie via de weblog 'live' te kunnen volgen. Ik duim voor jullie dat de temperaturen de komende dagen wat zullen stijgen. Geniet maar lekker van Red Rock Crossing bij zonsondergang, ik heb daar vorig jaar zo zitten genieten. Ik ben benieuwd naar je foto's ;)
Groetjes Bianca

USA: 1995, 1997, 1999, 2001, 2006, 2007, 2008, 2009, 2011, 2012, 2014, 2018, 2020
Marenko
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Marenko »

Ik volg jullie blog dagelijks, maar ben nooit zo "goed" in reageren :)

Waar ik wel benieuwd naar ben is hoe het gaat met het niet meer roken?
hekkie
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door hekkie »

Ko-Mar schreef: Waar ik wel benieuwd naar ben is hoe het gaat met het niet meer roken?
Ha, ha, ha, nou het gaat goed hoor! Ik ben nu een week rookvrij....... :wink:
Soms is het best wel even moeilijk als ik er aan denk, maar gelukkig heb ik hier in Amerika genoeg afleiding!

Ervaring met nieuwe ING-betaalpas/creditcard

Wij hebben 2 rekeningen (voorheen dus Postbank) bij de ING en bij elke rekening 2 betaalpassen, eentje voor Jan en eentje voor mezelf. Zowel Jan als ik hebben een nieuwe pas (de oranje) gekregen, Jan van de ene rekening en ik van de andere rekening. Beiden hebben we dus ook nog een blauwe (oude PB-pas). De logica van de volgorde van verspreiding van nieuwe passen ontgaat mij volledig, maar dat terzijde.

Vandaag heb ik met de nieuwe oranje pas mijn boodschappen bij de Safeway betaald (gepind) en dat ging prima. Jan heeft met zijn nieuwe oranje pas geld uit de automaat gehaald en ook dat ging zonder problemen. Het werkt dus wel op de een of andere manier.

Vlak voor ons vertrek naar Amerika hebben wij allebei onze nieuwe creditcard gekregen met een activeringscode. De bijbehorende pincodes waren er nog niet. Dat was voor ons de reden de nieuwe CC's nog niet te activeren en deze thuis te laten en gewoon de oude CC's te blijven gebruiken nu we in Amerika zijn. Ook dit heeft nog geen problemen opgeleverd.

Misschien dat ik hiermee wat ongerustheid weg kan nemen bij mensen met een ING-rekening.

Gr. Marjan
Gr. Marjan

20 USA-reizen:
bigroc
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 16

Bericht door bigroc »

Heerlijk om zo'n liveverslag mee te lezen. Wij moeten nog 12 weken wachten, en overnachten dan ook in Cottonwood. Fijn om wat info over de omgeving te krijgen.
Nog een hele fijne vakantie toegewenst en maar hopen dat het weer zo blijft.

Groetjes Mirjam
Laatst gewijzigd door bigroc op 19 apr 2009, 17:27, 2 keer totaal gewijzigd.
http://usadegroot.wordpress.com

1990/1991/1994,NY&Florida/Westkust/muziekrondje
1999/2005/2007:Florida
2009:westkust
2011:west & YNP
2013:NY-Orlando
2014:Florida
2016:Denver eo
2017:NO
2018:NW
2019:NW&Canada
2022:Muziek&Texas
2023:Texmex
Pete.Z
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Pete.Z »

De weersvoorspelling voor de komende dagen is trouwens prima!
Ik zit zelf ook al te kijken natuurlijk,aangezien ik ongeveer in hetzelfde gebied zit over 2 weken.
Marenko
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Marenko »

Ha, ha, ha, nou het gaat goed hoor! Ik ben nu een week rookvrij.......
Soms is het best wel even moeilijk als ik er aan denk, maar gelukkig heb ik hier in Amerika genoeg afleiding!
Knap hoor, ik denk dat ik het ook maar op deze manier ga proberen straks :)

Heel veel plezier nog verder met de rest van de reis. Ik volg jullie dagelijks :mrgreen:
hekkie
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door hekkie »

Even een update vanuit Moab, onze vakantieverblijfplaats op dit moment. We zijn nu drie weken hier (Arizona en Utah) en hebben tot nu toe een fantastische reis en voor ons veel nieuwe en verrassende dingen gezien. We hebben nog precies één week te gaan...... :D

We hebben deze reis bewust gekozen wat langer op één en dezelfde plek te blijven en wat meer de diepte in te gaan. In de plaatsen waar we verblijven waren we al meerdere malen en hadden alle bekende dingen al vaker gezien. Maar er is zoveel meer te zien, vandaar onze keuze. Ik moet zeggen dat ons dat uitermate goed bevalt. Heel relaxed allemaal en je hebt de tijd en gelegenheid wat meer te zien van de omgeving dan alleen maar de overbekende toeristische highlights.

Plaatsen die heel geschikt zijn voor een wat langer verblijf zijn Sedona, Page en Moab. Wellicht is dit een tip voor mensen die ook graag wat langer op één plek willen blijven en van daaruit de omgeving willen verkennen of dagtochtjes willen maken.

Je kunt ons nog steeds volgen via ons liveverslag en wellicht ideeën opdoen voor een komende vakantie.

Verder willen we de grote hoeveelheid lezers bedanken voor hun belangstelling voor ons liveverslag en de vele en leuke reacties daarop in ons gastenboek. Ik kan niet anders zeggen dan dat we dat heel erg waarderen en fijn vinden.

Groetjes vanuit Moab van

Marjan en Jan

P.S. Er wordt op het forum veel gepraat over het huren van de Equinox. Wij hebben de afgelopen drie weken nog niet één Equinox gezien, niet zien rijden en ook niet ergens geparkeerd zien staan o.i.d. Jan let er speciaal op. De kans dat je deze wagen hier in het zuidwesten meekrijgt, lijkt ons dus heel erg klein (of nihil).
Gr. Marjan

20 USA-reizen:
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer