Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Universal Studios LA tijdens Labor Day Weekend.

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
Nelliej
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 4

Universal Studios LA tijdens Labor Day Weekend.

Bericht door Nelliej »

Allen,

Op 5 & 6 September zijn wij in LA te vinden en we willen op de 6e graag Universal Studios bezoeken.
We twijfelen heel erg om de Front of line tickets te kopen vanwege het Labor Day Weekend.
Is het raadzaam dit te doen of zouden jullie gewoon voor de normale tickets gaan?

Verder lees ik op internet dat er veel sites zijn die tickets met hoge kortingen aanbieden.
Misschien kijk ik niet goed genoeg maar ik kan niks vinden onder de 180$ (dit zijn dan wel Front of line tickets)

Hebben jullie misschien tips of advies?

Alvast vriendelijk bedankt,

Paul
stijntje113
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 0

Re: Universal Studios LA tijdens Labor Day Weekend.

Bericht door stijntje113 »

Wij zijn zelf in Januari geweest. En ik vond Universel "wel leuk" maar ik zou er zeker geen 180 dollar voor over hebben.
Ik heb zelf ergens in de 80 betaald (geen FOL) en toen ging dat prima. We hebben iedere attractie gezien zonder er lang te hoeven wachten.

Wij hebben de tickets via de Premium outlets gekocht. We hadden 3 dagen ipv 1 en dan nog korting.
De 2 overage dagen hebben wij nooit gebruikt. (ik denk dat ik ze niet kan verkopen omdat het op naam staat)

Succes!
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer