Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Alcatraz VOL - Mogelijkheden ?

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
iluvatoq
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 4
Contacteer:

Alcatraz VOL - Mogelijkheden ?

Bericht door iluvatoq »

Ik wou net tickets vastleggen voor 24juli ( ja ik moest die vroeger hebben geregeld )en ja vol.
We zijn alleen 24 en 25 Juli in SF.

Heb je soms ook kans om ginder aan het loket tickets te kopen?
Of zou de kans voor dit gering zijn?

We zouden nog kunnen gaan de dag voor we vertrekken want dan gaan we terug naar SF maar die dag had ik liever rustig gehouden daar we van Pismo Beach komen en dat al een rit word.

EDIT:

Naast Alcatraz gingen we zoiezo even de brug over en mss vanuit Battery Spencer of Vista Point voor een kleine fotoshoot :)
Een onbijtje meepikken bij Loris Dinner wat mijn vrouw en retro da is echt iets voor haar. Maar als we bv niet naar alcatraz kunnen is dat toch een stukje uit mijn planning omdat we er ook 2 volle dagen zullen zijn.
Ook mss eens naar Baker Beach.

Zijn er nog dingen die we anders zouden kunnen dan dan ?
Arends1989
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 7

Re: Alcatraz VOL - Mogelijkheden ?

Bericht door Arends1989 »

Mijn ervaring is dat bij Alcatraz vol ook echt vol is. Toen ik de vorige keer met mijn gereserveerde kaartjes in de rij stond, hing er op het loket een A3'tje met daarop de melding dat de tickets voor de volgende twee weken al uitverkocht waren.

Je kunt het altijd proberen, maar ik acht de kans helaas klein..
Hinko
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 11

Bericht door Hinko »

actuele informatie op het blog van Martin&Marianne.
Om half vijf pakken we de rugzak weer in. Een gezonde wandeling (!) brengt ons bij pier 33, waar vandaan de cruiseboot naar Alcatraz Island vertrekt. We hebben een aantal maanden geleden al online kaartjes voor de avondtoer gekocht en dat van tevoren kaartjes kopen was een heel goed idee. We zien namelijk een bord staan, waarop staat dat 22 juli pas de eerste datum is waarvoor kaartjes beschikbaar zijn. Dat is pas over een maand!
http://martinenmarianne2015.blogspot.nl ... -juni.html
Division
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 11

Bericht door Division »

Er wordt niet voor niets hier heel vaak gewaarschuwd dat zodra je kaartjes online KAN kopen, je dat ook moet doen. En dat is dus 90 dagen van tevoren. Vol is inderdaad vol.
Afbeelding
Ems2012
Amerikakenner

Bericht door Ems2012 »

Je zou nog kunnen kijken of je een combinatie tour kan boeken via bv. Viator.com. Zij boeken city tours aan i.c.m. Alcatraz toegang. Je bent dan wel meer geld kwijt, maar ik weet niet wat je ervoor over hebt.

As we speak zie ik nog tours voor 25 juli beschikbaar i.cm.m een stadstour: http://www.viatorcom.nl/nl/7381/tours/S ... 660SFODLX3

(EDIT Even ter verduidelijking: Ik heb geen ervaring met Alcatraz tickets via Viator, wel diverse andere tours geboekt daar.)
Keessaarloos
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 0

Bericht door Keessaarloos »

Hallo,
Ik weet niet of ik hier goed zit, maar ik had de volgende vraag:
Wij zitten 21 tm 24 september in SF, nu had ik in mn Agenda gezet dat we dus deze week kaartjes voor Alcatraz konden kopen.
Nu ga ik vandaag kijken om een night tour te boeken (want we willen graag savonds) maar nu staat er bij de night tours niks. Overdag staan er wel tijden.

Zal het dan al uitverkocht zijn? Of weet iemand of er dan geen night tours zijn?
Op de 21e kunnen we wel boeken, maar die dag komen we aan in SF. We zouden dus liever de 22e of 23e gaan.

Alvast bedankt!
Afbeelding
Arends1989
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 7

Bericht door Arends1989 »

De Night Tour is er enkel van donderdag tot en met maandag. De door jou genoemde dagen zijn een dinsdag en woensdag.

Je zult op maandag 21 of eventueel donderdag 24 moeten gaan! :wink:

Bron van deze informatie: https://www.alcatrazcruises.com/website ... rison.aspx
Keessaarloos
Amerika-ontdekker

Ohja :roll: Dankjewel voor de informatie.

We hebben de 21e geboekt om 18.30, want de 24e zitten we savonds weer in het vliegtuig naar huis ;)
Hopen dat we het gaan redden, want die ochtend rijden we weg uit Yosemite. Toch nog zn 4 uur rijden.

Dankjewel!
Afbeelding
PSVwally
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Bericht door PSVwally »

Als je 's ochtends wegrijd uit Yosemite haal je het makkelijk.
Keessaarloos
Amerika-ontdekker

Dat dachten wij ook..

Alleen anders hadden we misschien s'morgens nog wat langer gebleven in Yosemite.

Maar het is niet anders, en dit willen we ook niet missen.

Keuzes,Keuzes :wink:
Afbeelding
bastiaan76
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 3

Bericht door bastiaan76 »

Toen we er twee weken geleden waren was de eerste plek ook 24 juni vandaag dus xD

Maar er is een optie de stand by rij, als je vroeg gaat (uur of 9) en daar in gaat staan dan kan je nog wel mee als je een uurtje wilt wachten.

Ik dacht dat die mensen daar lang zouden staan maar als je met 2 of zo bent laten ze die mensen af en toe de boot op. Wij zagen ook een hele familie van 5 personen via die weg de boot op komen. Met onze boot 10.20 uur gingen 9 mensen uit de stand by rij mee (hele rij weg). Weet niet hoelang ze daar hebben gestaan maar wij waren 40 min voor vertrek aanwezig en toen stonden niet al die mensen daar dus wie weet een optie
Afbeelding
PSVwally
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Bericht door PSVwally »

Geloof me dat er regelmatig gewoon een papier hangt dat het vol zit en dat je dan ook dus echt niet meekunt. Ik zou het daar nooit op gokken bij Alcatraz
astevens
Amerika-ontdekker

Bericht door astevens »

Wij zijn vandaag op Alcatraz geweest en ff gespiekt tot wanneer het uitverkocht is, er hing een bordje t/m 27juli uitverkocht
Als je wilt gaan, zeker van te voren boeken .... :thumbup:
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer