Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Namiddag Zion

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
PSVwally
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Re: Namiddag Zion

Bericht door PSVwally »

Het ligt er ook aan hoe en hoe laat je van Las Vegas naar Zion gaat natuurlijk. Stel je vertrekt na het ontbijt. Als je dan de directe route neemt zonder Valley of Fire heb je nog een middag en het begin van de avond natuurlijk. Kost je ongeveer 3.5u om daar te komen incl tijdsverschil.
sanne85
Amerika-ontdekker

Bericht door sanne85 »

Dank jullie wel. Ik denk dat we na het ontbij vertrekken uit Las Vegas. Ik denk idd dat Narrows dan leuk is voor de middag en de dag daarna OP. Als we nog energie over hebben kunnen we altijd nog kijken of we nog een kleine wandeling erbij doen. Dank voor jullie reactie!
Sandra71
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 8
Contacteer:

Bericht door Sandra71 »

Je hebt ondertussen je keus al gemaakt lees ik, maar wil toch nog even onze ervaring vertellen :)
In 2012 was ik met mijn nicht en onze vaders een dag in Zion. (Onze vaders waren toen 69 en 72 en hadden niet zoveel conditie). We hebben de Emerald Pools trail gedaan, op ons gemakkie. Eerste deel is vlak, 2e deel iets meer rotsblokken en 3e deel nog iets meer klimmen over de rotsblokken. Eerste 2 pools hebben we met z'n vieren gelopen. Toen hebben we de vaders even achtergelaten bij de 2e pool op een mooi plekje in de schaduw en ben ik met mijn nicht nog het laatste stuk gaan doen naar de 3e pool. Toen gezamenlijk weer terug.
Was een supermooie wandeling... ze hebben het er nog over... :mrgreen:
Groetjes Sandra
http://www.santravel.nl/reisverslagen/
Youtube:https://www.youtube.com/channel/UCS9pDl ... us3dSwWpmw
Instagram: @santravel.nl

Bericht door sanne85 »

Hoi Sandra,

Bedankt voor het delen van jouw ervaring. Ik zit hem erbij op mijn lijstje.
Mochten we nog tijd over hebben, dan lijkt mij dit een mooie route!

Gr. Samantha
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Martin & Marianne »

De Emerald Pools is inderdaad erg leuk, en je kunt net zo ver gaan als je wilt. Sandra heeft het mooi beschreven. Zie hier voor de beschrijving op mijn wandelsite, met foto's van de rotsblokken.
Loop terug via de Kayenta Trail, een mooie, rustige trail.

Marianne
ina
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 16
Contacteer:

Bericht door ina »

Hier beiden, de ochtend Emerald pools en Kayenta trail en in de middag de Narrows.
http://usherewecomeagain.blogspot.nl/20 ... angen.html
Sandra71
Amerikafan
Contacteer:

Bericht door Sandra71 »

Ik wil de Emerald Pools Trail dit jaar ook weer doen, dit keer samen met m'n vriend. Goed idee om dan via de Kayenta Trail terug te lopen! Heb 'm ook genoteerd nu :) .
Verder nog 2 korte wandelingen in petto: Weeping Rock en Loser Pine Creek waterfall (in de laatste haarspeldbocht).
Groetjes Sandra
Aantal x V.S. bezocht: 1

Bericht door Alexandra.v »

Altijd leuk om persoonlijke verhalen te lezen, top die blogs!

Ik noteer alles, en op het moment zelf zullen we waarschijnlijk nog beslissen :)
The Narrows + ?...? :D :D :D

Bedankt voor alle tips hoor!
Tandenfee
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 1

Bericht door Tandenfee »

Wij hebben de Angels landing in zo'n 3 uur gedaan en ik vond hem, ondanks mijn hoogtevrees, ontzettend meevallen! Ik heb me van te voren onnodig bang gemaakt met het kijken van foto's en filmpjes. Hij is echt de moeite waard. Al denk ik wel dat je er in de zomer en in de middag wat meer energie en tijd mee kwijt bent.
Wat ik ook een leuke trail vond was de Hidden Canyon, daarbij heb je ook een gedeelte met afgrond en kettingen, maar minder hoog en je bent er wat minder tijd mee kwijt, zo'n 2 uur.
sunnyrojo
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 15
Contacteer:

Bericht door sunnyrojo »

Sandra71 schreef:Je hebt ondertussen je keus al gemaakt lees ik, maar wil toch nog even onze ervaring vertellen :)
In 2012 was ik met mijn nicht en onze vaders een dag in Zion. (Onze vaders waren toen 69 en 72 en hadden niet zoveel conditie). We hebben de Emerald Pools trail gedaan, op ons gemakkie. Eerste deel is vlak, 2e deel iets meer rotsblokken en 3e deel nog iets meer klimmen over de rotsblokken. Eerste 2 pools hebben we met z'n vieren gelopen. Toen hebben we de vaders even achtergelaten bij de 2e pool op een mooi plekje in de schaduw en ben ik met mijn nicht nog het laatste stuk gaan doen naar de 3e pool. Toen gezamenlijk weer terug.
wij gaan met mijn moeder 72jaar dus dit is misschien een goed idee, omdat wijzelf en onze oudere zoons toch wat meer willen en kunnen lopen :thumbup:
Florida 2011, 2013, 2014,2016, 2018 en 2019 augustus , december bezoek onze Villa Maggiore Davenport, april 2020 Bezoek Villa Maggiore , augustus 2020 bezoek Villa Maggiore Davenport https://www.maggiorevilla.com/blog/
2015, 2017, 2020 Westkust USA,
Zidmar
Amerika-ontdekker

Bericht door Zidmar »

Bedankt voor de tip Marianne. Je site is echt super!! Hij staat al bij mij favorieten hoor.
2015 - Rondreis West USA
2017 - Rondreis Indonesië
2018 - One Way Las Vegas - San Francisco
Sandra71
Amerikafan
Contacteer:

Bericht door Sandra71 »

sunnyrojo schreef:
Sandra71 schreef:Je hebt ondertussen je keus al gemaakt lees ik, maar wil toch nog even onze ervaring vertellen :)
wij gaan met mijn moeder 72jaar dus dit is misschien een goed idee, omdat wijzelf en onze oudere zoons toch wat meer willen en kunnen lopen :thumbup:
@sunnyrojo: sorry, lees je reactie nu pas. Goed idee om deze met je moeder te doen :)
Groetjes Sandra
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer