In juli komen wij vanuit Las Vegas naar Zion, om daar een namiddag door te brengen, en daarna door te rijden naar onze kampeerplaats in Dixie National Forest (Pine Lake Campground). Als ik even google maps kan vertrouwen, is het een kleine 3u rijden van LV naar Zion, dus als we rond 8-9u in LV vertrekken, zijn we rond 12-13u in Zion (het uurtje tijdsverschil meegerekend). Dan zou het nog 2,5u rijden zijn 's avonds naar onze camping. Aangezien de zon daar blijkbaar onder gaat tegen 21u, zouden we rond 18u willen vertrekken vanuit Zion. Misschien veranderen we wel nog onze kampeerplek naar ergens dichter bij Zion, of in Zion NP zelf, maar we zijn te laat om te reserveren en weet niet of ik het wel zou riskeren om op de FCFS basis te rekenen (moest iemand hier ervaring mee hebben, zijn tips altijd welkom).
Tot daar wat achtergrond

- Angel's landing: De conditie van mijn reisgezelschap is niet om over naar huis te schrijven (we zijn wel twintigers, dus misschien gewoon normale basisfitheid) + ik heb wel wat hoogtevrees, dus ben niet zeker of dit wel een juiste keuze is voor ons.
- Riverside walk (en klein stukje Narrow's misschien) + Park overlook trail: Op dit moment lijkt dit mij de beste keuze voor ons reisgezelschap. Niet té uitdagend, maar toch wel een leuke afwisseling lijkt mij..
- Observation point was eerst mijn favoriet, maar lijkt mij wat te krap voor de tijd die wij hebben.
- Weeping Rock & (lower) Emerald pool leken mij ook wel leuke korte trails, maar weet niet of deze wel even de moeite zijn als bovenstaande.
Alvast bedankt!

Alexandra