Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Via welke route van Yosemite naar SF?
Via welke route van Yosemite naar SF?
Op het einde van onze reis rijden we van Yosemite (El Portal) naar San Francisco.
Via welke weg zouden jullie dit doen? Is er iets te zien/doen onderweg?
Of neem je best gewoon de snelste weg (via Modesto - Pleasanton - Oakland)?
Via welke weg zouden jullie dit doen? Is er iets te zien/doen onderweg?
Of neem je best gewoon de snelste weg (via Modesto - Pleasanton - Oakland)?
- PSVwally
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Re: Via welke route van Yosemite naar SF?
Aangezien je deze dag ook je auto in gaat leveren zou ik gewoon de snelste route pakken. Misschien nog via de shopping outlet bij Livermore, of langs het vliegdekschip de USS Hornet bij Alameida. Dan de koffers bij het hotel zetten en de auto in gaan leveren.
Ik weet niet of je de auto voor een bepaalde tijd moet inleveren (omdat het je anders een dag huur kost), anders zou je ook nog bovenlangs kunnen en de panoramic hw bij Muir Woods mee kunnen pakken en via de 1 en over de golden gate brug richting het vliegveld kunnen gaan (je moet dan wel tol betalen en dat kan alleen online).
Ik weet niet of je de auto voor een bepaalde tijd moet inleveren (omdat het je anders een dag huur kost), anders zou je ook nog bovenlangs kunnen en de panoramic hw bij Muir Woods mee kunnen pakken en via de 1 en over de golden gate brug richting het vliegveld kunnen gaan (je moet dan wel tol betalen en dat kan alleen online).
We hebben aangegeven dat we de auto zullen inleveren voor 17u. Als ik dit wil wijzigen in 18u zegt hij dat de locatie dan al gesloten is.. We leveren hem in op een zaterdag en niet aan SFO maar in Bush Street omdat we logeren in Lombard street
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Er is onderweg niet echt iets bijzonders te doen. Ik zou de 120 nemen. Je gaat dan nog even het park in, en dan rij je via Groveland naar SF. Eventueel kun je dan in Yosemite nog naar Hetch Hetchy. Of naar de Merced Grove of Tuolumne Grove. Of je gaat naar het Columbia SHP, bij Sonora.
Marianne
Marianne
Bedankt voor de tip!
Ik vond een bezoek aan Berkeley University wel leuk. Op het internet kun (kon?) je een gratis audiotour downloaden, maar ook zonder vond ik het wel fijn om rond te lopen.
-
Najram
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 2
Ook wij vonden een bezoekje aan Berkeley University best leuk. Bovendien zijn daar in de buurt ook heel wat leuke winkeltjes, restaurantjes en bars.
Mits een niet te grote omweg kan je ook langs het noorden San Francisco binnenrijden over de Golden Gate Bridge. Altijd leuk! Muir Woods NM en Muir Beach vonden we ook leuke tussenstops.
Mits een niet te grote omweg kan je ook langs het noorden San Francisco binnenrijden over de Golden Gate Bridge. Altijd leuk! Muir Woods NM en Muir Beach vonden we ook leuke tussenstops.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 4 Reacties
- 7470 Weergaves
-
Laatste bericht door USAreiziger
-
- 6 Reacties