Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Premium Star View of Premium Valley View (2nd floor) boeken?
-
frouke
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 4
- Contacteer:
Premium Star View of Premium Valley View (2nd floor) boeken?
Hoi,
Sta op het punt een kamer te boeken in The View hotel, Monument Valley en twijfel nog tussen een Premium star view of een Premium Valley (2nd floor) View Kamer. Tussen deze 2 kamers is er een prijsverschil van een kleine 60 euro. Welke kamer kies ik het best en wat is het verschil/voor-nadeel tussen deze 2 kamers? Heb je in The Star View een mooier uitzicht op de sterrenhemel of maakt dit ook niet zo'n groot verschil?
Alvast bedankt,
Frouke
Sta op het punt een kamer te boeken in The View hotel, Monument Valley en twijfel nog tussen een Premium star view of een Premium Valley (2nd floor) View Kamer. Tussen deze 2 kamers is er een prijsverschil van een kleine 60 euro. Welke kamer kies ik het best en wat is het verschil/voor-nadeel tussen deze 2 kamers? Heb je in The Star View een mooier uitzicht op de sterrenhemel of maakt dit ook niet zo'n groot verschil?
Alvast bedankt,
Frouke
-
Marcopstal
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 28
Re: Premium Star View of Premium Valley View (2nd floor) boeken?
In de star view is er geen balkon boven je.
Zuidwesten: 95/96/96/97/98/99/05/06/10/14/15/16/19/20/22/23
Texas: 97/08
Florida: 98/24
Noordoosten: 01/03/04/09/12/13/15/17/18/20
Midwesten: 02
South: 07/11
Texas: 97/08
Florida: 98/24
Noordoosten: 01/03/04/09/12/13/15/17/18/20
Midwesten: 02
South: 07/11
- PSVwally
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Mits je bijvoorbeeld wilt gaan filmen dan maakt het opzich weinig uit. je kan dan wat licht opvangen van boven, waardoor de sterrenhemel iets minder kan zijn. maar als je pech hebt is het bewolkt. Probeer wel een kamer wat verder van de lobby te krijgen als je incheckt. De eerste kamers kunnen namelijk nog wel eens een beetje last hebben van het terras buiten qua zicht, vooral 's morgens erg jammer.
- kalaman
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 24
- Contacteer:
De Star View biedt enkel maar een toegevoegde waarde als je vanop jouw balkon pal boven jou de sterrenhemel wilt fotograferen. Voor de rest zijn de uitzichten op MV identiek.
Ik heb het destijds niet geboekt en was er toen ook blij om.
Ik heb het destijds niet geboekt en was er toen ook blij om.
-
Sonjah89
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 1
ik had een Premium star view geboekt voor september, maar nu ik toch onze aankomst datum een dag moest wijzigen heb ik gelijk de kamer veranderd naar 2nd floor Premium view. Scheelt toch weer 56 dollar en kan me niet voorstellen dat het uitzicht er minder om zal zijn! Het Premium gedeelte zorgt er voor dat je zo ver mogelijk bij de lobby vandaan zit!
-
frouke
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 4
- Contacteer:
Bedankt voor jullie reacties!
Ik heb net een Premiem Valley View Room (2nd floor) geboekt! Leek me de beste keuze na jullie reacties en andere beoordelingen gelezen te hebben. Kijk er al naar uit!!
Groetjes, Frouke
Ik heb net een Premiem Valley View Room (2nd floor) geboekt! Leek me de beste keuze na jullie reacties en andere beoordelingen gelezen te hebben. Kijk er al naar uit!!
Groetjes, Frouke
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 5 Reacties
- 7244 Weergaves
-
Laatste bericht door Hendrikjan
-