Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

John Muir Trail: tips gevraagd

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
Berylla
Amerika-ontdekker

John Muir Trail: tips gevraagd

Bericht door Berylla »

Ik ben van plan deze trail alleen volledig af te leggen (als ik een vergunning krijg uiteraard). Ik heb gisteren een boek en een landkaart met de route besteld om zoveel mogelijk informatie te verzamelen en de afstanden per dag goed te kunnen plannen.
Heeft iemand deze trail gelopen en heeft tips voor mij?
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Re: John Muir Trail

Bericht door Martin & Marianne »

Wat bijzonder! :thumbup: Volgens mij is er niemand op het forum die dat ooit gedaan heeft. Behalve natuurlijk een stukje in Yosemite.
Hoeveel tijd trek je er voor uit?

Marianne
flexer
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 20

Re: John Muir Trail: tips gevraagd

Bericht door flexer »

Wauw! 210 miles van Yosemite naar Mount Whitney. Knap hoor! Wanneer ga je? Ik kan je helaas geen tips geven, maar ben wel benieuwd naar je ervaringen van deze unieke wandeling.
Groet, Flexer
Mrvanilla
Moderator
Aantal x V.S. bezocht: 15

Re: John Muir Trail: tips gevraagd

Bericht door Mrvanilla »

Cool! Er is laatst een film uitgekomen waarin Reese Witherspoon de Pacific Crest Trail loopt (van Mexico naar Canada). Deze loopt voor een heel groot deel samen met de John Muir Trail. Je ziet in die film veel van de omgeving. De film heet Wild en is best de moeite waard! Alvast veel plezier, en hopelijk hou je een reisdagboek bij die je later tot blog kan verwerken :thumbup: ;)
Groetjes,
Daniel
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer