Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Mammoth Lakes of Lee Vining

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
Liesje
Amerika-ontdekker

Mammoth Lakes of Lee Vining

Bericht door Liesje »

Hallo allemaal,

Wij gaan in juli een rondreis doen door het Westen.
Nu zitten we enkel met de vraag of tussen Death Valley en Yosemite een overnachting zouden doen in Mammoth Lakes of in Lee Vining.
Wat is jullie voorkeur en met welke reden?
Alvast bedankt voor jullie antwoord!

groetjes,

Annelies
lsl
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 12

Re: Mammoth Lakes of Lee Vining

Bericht door lsl »

waar een zoekfunctie al niet nuttig voor is, dezelfde vraag is nog geen 2 weken terug gesteld:
http://forum.allesamerika.com/viewtopic.php?f=7&t=58973
1987 NY-Florida; 1989 CA-Hawai; 2008 WA DC-Florida; 2009 NY-CA-NV-UT-AZ; 2010 NV-AZ-UT-WY-MT;
2011 CO-UT-AZ-NV; 2012 CO-UT-AZ-NV-CA; 2013 WA-Canada-NV; 2014 CO-UT-AZ-NV; 2015 AZ-UT-CO-NM;
2016 CA-NV-UT-AZ; 2017 CO-UT-AZ
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Martin & Marianne »

Het hangt er een beetje van af of je gaat kamperen of niet. Ik zag ergens staan dat je ook campings geboekt had, zoeken jullie hier een hotel?
En is het alleen een overnachting of wil je ook nog iets in de omgeving doen?
In Mammoth Lakes heb je meer keuze wat hotels betreft, en ook meer campings. Zie daarvoor het topic waar Luc naar verwijst. Maar Lee Vining ligt wel mooi voor een avondbezoekje aan Mono Lake, en als uitgangspunt voor Bodie, en het geeft je net wat meer tijd voor Yosemite. Ik zou kijken waar je een beetje betaalbaar kunt overnachten. De Motel6 in Mammoth Lakes ligt handig voor op doorreis; ik zie wel dat die op sommige dagen flink duurder is geworden.
Wij hebben voor dit jaar naar Lee Vining gekeken, maar uiteindelijk gekozen voor dit: http://www.tiogapassresort.com/" onclick="window.open(this.href);return false;. Ligt voor ons ideaal omdat we van daaruit in Yosemite willen wandelen.

Marianne
Liesje
Amerika-ontdekker

Bericht door Liesje »

ja vermits we een gewone wagen hebben gehuurd een geen camper zitten we in hotels.
Maar als Mono Lake zo mooi is in de avond is het misschien beter van dan voor Lee Vining te kiezen vermits we dan ook dicht tegen Bodie zitten.
Ik zal is kijken wat keuze van hotels we daar hebben.
JantienB
Amerikafan

Bericht door JantienB »

Als je van mooie bergmeren houdt, zou ik Mammoth Lakes aanraden.
Een tripje rond de verschillende meren met een fiets in de late namiddag is schitterend!
Motel 6 is daar vrij goedkoop en (voor een motel 6) een redelijk goed hotel.
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer