Martin & Marianne schreef:Volgens mij wordt er hier regelmatig gesproken over het openzetten van meerdere tabbladen.Erik88 schreef: Ik lees hier bijna nergens dat mensen die willen boeken voor Yosemite Valley, veel tabbladen openzetten om verschillende plekken te boeken.
Ik heb nog even naar de toelichting op de AA-site gekeken (zie hier). Misschien kan dit artikel aangevuld/verbeterd worden? Heeft iemand suggesties?
Marianne
De toelichting is denk ik ietwat achterhaalt (vind ik).
Bij punt 11 en 12 wordt erover gesproken om te verversen, maar dat is helemaal niet nodig.
Als er namelijk op 'book these dates' geklikt wordt, wordt de pagina erna automatisch ververst.
Het kan dus wel zijn dat de pagina erna (bijvoorbeeld voor 15.00/16.00u) een foutmelding geeft dat er nog niet geboekt kan worden. Na 15.00/16.00u boekt de site het wel automatisch in.
Verversen is alleen van belang als er naar 1 specifieke (favoriete) plek wordt gezocht, die per se geboekt moet worden.
Alleen denk ik niet dat veel mensen voor de laatste optie gaan, de meeste willen gewoonweg een plekje bemachtigen.
Ik zou eventueel de 'vele tabbladen optie' nog toevoegen aan de beschrijving. Geen verversen, maar gewoon via ctrl-tab door blijven klikken (minimaal 20 tabbladen open en 15.59.55 beginnen klikken.