Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Vooraf boeken
Vooraf boeken
Hoi allemaal,
Over twee maanden ga ik samen met mijn vriendin voor de eerste keer naar het zuidwesten van de verenigde staten.
We komen op 11 mei aan in SF en gaan dan richting LA/San Diego/Grand Canyon/Page/Monument Valley/Moab/Bryce/Zion/Las Vegas/Yosemite
Nu hebben we discussie over de exacte invulling van de reis. Ik wil liever niet teveel vastleggen, om veel vrijheid te behouden. Mijn vriendin zou het liefst alles vastleggen.
Wat is hierin verstandig en hebben jullie tips voor activiteiten of overnachtingen die je zeker van tevoren moet boeken?
Groet
Over twee maanden ga ik samen met mijn vriendin voor de eerste keer naar het zuidwesten van de verenigde staten.
We komen op 11 mei aan in SF en gaan dan richting LA/San Diego/Grand Canyon/Page/Monument Valley/Moab/Bryce/Zion/Las Vegas/Yosemite
Nu hebben we discussie over de exacte invulling van de reis. Ik wil liever niet teveel vastleggen, om veel vrijheid te behouden. Mijn vriendin zou het liefst alles vastleggen.
Wat is hierin verstandig en hebben jullie tips voor activiteiten of overnachtingen die je zeker van tevoren moet boeken?
Groet
Re: Vooraf boeken
Over 2 maanden zit je al rond de periode hemelvaart en pinksteren. Dat gevoegd bij het feit dat jullie op vele toeristische oorden komen denk ik dat boeken vooraf best wel raadzaam is. En kijk bij Las Vegas of je in het weekend komt of dat er een of andere conventie is want in deze gevallen schieten de hotelprijzen omhoog.
-
laanvdj
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 26
Wij gaan eind april en konden bij boeken in januari al niets meer krijgen in de GC zelf, zitten nu in de yavapai lodge.
Page was wel nog te boeken maar ook niet meer waar we wilden. Monument Vally waren ook de beste hotels al vol.
Dat opgeteld bij de lage dollar koers zou ik toch al de parken proberen vast te leggen en dan bij aanbieders waar je gratis kunt annuleren.
Page was wel nog te boeken maar ook niet meer waar we wilden. Monument Vally waren ook de beste hotels al vol.
Dat opgeteld bij de lage dollar koers zou ik toch al de parken proberen vast te leggen en dan bij aanbieders waar je gratis kunt annuleren.
-
Marcopstal
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 28
Lage dollarkoers ? Lage eurokoers zal je bedoelen.
Zuidwesten: 95/96/96/97/98/99/05/06/10/14/15/16/19/20/22/23
Texas: 97/08
Florida: 98/24
Noordoosten: 01/03/04/09/12/13/15/17/18/20
Midwesten: 02
South: 07/11
Texas: 97/08
Florida: 98/24
Noordoosten: 01/03/04/09/12/13/15/17/18/20
Midwesten: 02
South: 07/11
-
laanvdj
- Amerikakenner
Marcopstal schreef:Lage dollarkoers ? Lage eurokoers zal je bedoelen.
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Met het Memorial Day weekend moet je sowieso iets vast gaan leggen. Je bent nu al erg laat daarvoor. Verder hangt het er van af wat je wensen zijn. Als je het niet erg vindt om een uur of meer van een park af te zitten zul je wel iets kunnen vinden.
Schrijf eens een route uit, en kijk hoe de weekenden vallen.
Als je je goed inleest en weet wat je wilt kun je ook een aardige inschatting maken van hoe lang je ergens wilt zijn. Die vrijheid is ook niet zo belangrijk; je moet toch weer op een bepaalde dag op het vliegveld zijn, dus meestal heb je maar weinig mogelijkheden om iets aan te passen. Hoeveel tijd heb je? Met wat jullie willen heb je al snel 4 weken nodig.
Als je zelf iets boekt kun je ook altijd nog annuleren; meestal kan dat tot 24 uur van te voren.
Marianne
Schrijf eens een route uit, en kijk hoe de weekenden vallen.
Als je je goed inleest en weet wat je wilt kun je ook een aardige inschatting maken van hoe lang je ergens wilt zijn. Die vrijheid is ook niet zo belangrijk; je moet toch weer op een bepaalde dag op het vliegveld zijn, dus meestal heb je maar weinig mogelijkheden om iets aan te passen. Hoeveel tijd heb je? Met wat jullie willen heb je al snel 4 weken nodig.
Als je zelf iets boekt kun je ook altijd nog annuleren; meestal kan dat tot 24 uur van te voren.
Marianne
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
De Yavapai Lodge ligt ook in het park. Het ligt niet aan de rim, maar wel op loopafstand. Zou je iets anders willen dan kun je altijd kijken of er annuleringen zijn.laanvdj schreef:Wij gaan eind april en konden bij boeken in januari al niets meer krijgen in de GC zelf, zitten nu in de yavapai lodge.
Voor boekingen via Xanterra zie http://www.grandcanyonlodges.com, voor de Yavapai Lodge: http://www.visitgrandcanyon.com.
Marianne
Wij hebben vorig jaar in september overnacht in Williams (route 66 dorpje) voor ons bezoek aan de GC dit is ongeveer een uurtje rijden van het park. Dit is goed te doen.
Page hadden wij niet vastgelegd en hadden we de laatste slaapplek tot aan Flagstaff alles zat vol daar. Gevolg erg dure kamer maar we konden slapen!
Page hadden wij niet vastgelegd en hadden we de laatste slaapplek tot aan Flagstaff alles zat vol daar. Gevolg erg dure kamer maar we konden slapen!
-
laanvdj
- Amerikakenner
Ja, we weten waar het ligt, zijn hier al eens gaan kijken.Martin & Marianne schreef:De Yavapai Lodge ligt ook in het park. Het ligt niet aan de rim, maar wel op loopafstand. Zou je iets anders willen dan kun je altijd kijken of er annuleringen zijn.laanvdj schreef:Wij gaan eind april en konden bij boeken in januari al niets meer krijgen in de GC zelf, zitten nu in de yavapai lodge.
Voor boekingen via Xanterra zie http://www.grandcanyonlodges.com, voor de Yavapai Lodge: http://www.visitgrandcanyon.com.
Marianne
We wilden graag in een van de huisjes bij de rim zitten. Bride angel lodge, deze liggen toch dichterbij. Hier hebben we al eens gelogeerd.
Deze waren echter allemaal al volboekt, we hebben 2 kamers nodig.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 6 Reacties
- 5410 Weergaves
-
Laatste bericht door AnnInBC
-
- 3 Reacties