Bear Lake in Utah

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
Hellen
Amerika-ontdekker
Berichten: 17
Lid geworden op: 20 jun 2009, 19:46

Bear Lake in Utah

Bericht door Hellen »

Wat is een leuke plek om een paar dagen aan het meer door te brengen, niet te duur.
toetjero
Amerikakenner
Berichten: 1104
Lid geworden op: 09 jan 2010, 19:01
Aantal x V.S. bezocht: 1

Re: Bear Lake in Utah

Bericht door toetjero »

Wij hebben ook plannen...en vond deze link: http://www.bearlake.org/lodging-camp/camping-rv-parks.
Er zijn daar vele campings met cabins, niet al te duur.
Hellen
Amerika-ontdekker
Berichten: 17
Lid geworden op: 20 jun 2009, 19:46

Re: Bear Lake in Utah

Bericht door Hellen »

Dankje, maar ik vraag me af welke stad of dorp het leukste is. Zelf dacht ik aan Garden city.
Gebruikersavatar
Mrvanilla
Moderator
Berichten: 6645
Lid geworden op: 04 mar 2013, 07:13
Aantal x V.S. bezocht: 15

Re: Bear Lake in Utah

Bericht door Mrvanilla »

Garden City is een schattig dorpje, ligt direct aan Bear Lake. Wij hebben er gepicknicked tijdens de lunch. Voor een paar dagen lijkt het mij wat slaperig.
Groetjes,
Daniel
Gebruikersavatar
Martin & Marianne
Amerika-expert
Berichten: 42310
Lid geworden op: 15 okt 2005, 15:30
Contacteer:

Re: Bear Lake in Utah

Bericht door Martin & Marianne »

Op Tripadvisor krijgt Bear Lake positieve beoordelingen. http://www.tripadvisor.com/Attraction_R ... _Utah.html Daar staan ook wel tips voor leuke plaatsen tussen.

Onze ervaring met Bear Lake was negatief. Wij zijn er bij een strandje gestopt opdat de kinderen er even konden zwemmen. Binnen een uurtje waren we echter al weer weg. Niet alleen vanwege de muggen in de zomer, maar vooral vanwege een gigantische overlast van jetski's: herrie, stank en nog gevaarlijk ook.

Martin
hoeksie
Amerikafan
Berichten: 245
Lid geworden op: 24 aug 2010, 20:30

Re: Bear Lake in Utah

Bericht door hoeksie »

In het zuiden heb je een paar campings en kun je goed het water in. Wij stonden er 1 nachtje en hebben geluncht dat was genoeg. De andere dag in Garden City (leuk plekje) geluncht en doorgereden naar Salt Lake City.
Bear Lake was een aangenaam rustpunt op onze reis van Calgary naar Denver (eerder nog 2 overnachtingen meer naar het noorden en erna nog overnachtingen in SLC, Moab en nog ergens).
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer