Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Google Maps laat me omrijden?

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
Goesje
Amerika-ontdekker

Google Maps laat me omrijden?

Bericht door Goesje »

Een deel van onze reis gaat van Curry Village (Yosemite) naar Bodie. Volgens google maps doe ik daar zo'n 6/7 uur over. Het lukt mij niet om de route te verslepen. Als je op googlemaps kijkt zie je dat er een snellere route is (120) Weet een van jullie of het mogelijk is om direct door te rijden naar Bodie ipv om het hele park heen?
https://www.google.com/maps/d/edit?mid= ... IgDVF8R3Kw
karin 49
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 2

Re: Google Maps laat me omrijden?

Bericht door karin 49 »

Waarschijnlijk komt dat omdat de 120 op dit moment is afgesloten inverband met sneeuwval, zoals elke winter is de weg afgesloten tot ergens in mei/juni
Division
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 11

Bericht door Division »

Tioga Pass is momenteel gesloten dus Google Maps laat je omrijden. Zie ook de zoekfunctie.
Afbeelding
Goesje
Amerika-ontdekker

Bericht door Goesje »

Oke, dankjewel voor de snelle reacties. Dit scheelt heel veel.
Goesje
Amerika-ontdekker

Bericht door Goesje »

Lukt mij alleen niet om dat uit google maps te halen. Bijv. in juli route plannen, iemand een trucje?
ingrid14
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 15

Bericht door ingrid14 »

Een trucje ken ik niet, ik heb er wel al een aantal keer over geklaagd bij Google.
In bv Alaska krijg je een melding dat een weg op dit moment afgesloten is, maar je kan wel je route maken.

Kijk eens naar MapQuest, daar moet je niet omrijden.

Groetjes,

Ingrid
Ingrid's Travels&Trails :
NO+Nova Scotia?, winters Lapland, Europe 20-21-22-23, NW+V.I. 18, Chicago-Seattle 17, Seattle-SF 16, AK 19+15+14, CA 13+10, AZ+UT 12, NW Denver+CO UT WY SD 11
Tips reizen met tieners: AK AZ CA CO ID NE NV SD UT WY
Teebee
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 6

Bericht door Teebee »

Goesje schreef:Lukt mij alleen niet om dat uit google maps te halen. Bijv. in juli route plannen, iemand een trucje?

Je kan ook de mappen van HERE gebruiken: here map, dan kan je ook via Tioga Pass.]Here route[/url] , dan kan je ook via Tioga Pass. Geeft nu wel aan dat de weg onderbroken is.
AfbeeldingAfbeelding
DirkF
Amerika-newbie
Aantal x V.S. bezocht: 6

Bericht door DirkF »

Ik heb ongeveer het zelfde probleem, maar met de route planner van TomTom (op de PC) kan het wel. De TomTom routeplanner houdt er geen rekening mee dat een gedeelte van de 120 's winters gesloten is. (Ik heb ook geklaagd bij Google, maar dat help niet).

MvG,

DirkF
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer