Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Tips gevraagd voor verblijf in Moab.

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Ijsbeer
Amerika-ontdekker

Tips gevraagd voor verblijf in Moab.

Bericht door Ijsbeer »

Ik ben al even op zoek naar overnachting in Moab maar het valt mij op dat dit erg prijzig is. dit is wat ik tot nu toe gevonden heb voor de data 19-21 augustus:
- moab under the canvas(kleine tent) 156 euro
- rv resort in een cabin ( http://moabrvresorts.com/" onclick="window.open(this.href);return false; ) dan kunnen we kiezen uit 3 verschillende plekken richting canyonlands, in moab en in de buurt van arches
( prijzen zijn tussen de 65-80dollar per nacht.

Mijn vragen zijn:
Is iemand al bekend met de moabrvresort? Heeft iemand tips voor verblijf in moab?(niet te duur)
lyan
Amerikakenner
Partner van: laguna62
Aantal x V.S. bezocht: 28
Contacteer:

Re: Moab

Bericht door lyan »

Wij kamperen met een tent, en hebben nu 2x op Canyonlands gestaan. Op deze campground staan ook cabins.
Het is een vrij drukke camping op een centrale plek in Moab. De voorzieningen zijn prima! Alleen internet is af en toe wat traag, vooral in de avonduren als er veel mensen inloggen.
Wij vinden het een prima plek om te verblijven
steentjuh
Amerikafan
Partner van: yente
Aantal x V.S. bezocht: 5

Bericht door steentjuh »

Wij hebbeb afgelopen september 3 nachten in moab rvresort geslapen in een cabin. Nou ja geslapen...

Nooit meer voor ons.

Cabin is erg klein , bedden waren verschrikkelijk. Helemaal doorgelegen en erg kort. Douche\toilet klein maar prima.
Als je keus hebt zou ik even verder kijken.

Edit: ik zie dat er meerdere cabins zijn , wij hebben geen andere zien staan als die wij hadden. Maar misschien zijn die beter
Mrvanilla
Moderator
Aantal x V.S. bezocht: 15

Bericht door Mrvanilla »

Ik heb een andere ervaring dan hierboven beschreven. Ja, het is heel klein (wij hadden de cottage, de 'ruimste' variant) en je hebt vrijwel geen luxe maar als slaapplek dient het meer dan genoeg. We sliepen echter als een roos en met alle bezienswaardigheden in de buurt ben je er alleen in de avond/nachtuurtjes, dus hoeveel luxe wil je hebben. Dat is natuurlijk voor iedereen anders, maar wij vonden het wel wat hebben. De prijs t.o.v. andere accommodatie in Moab vonden wij meer dan doorslaggevend in ons besluit. Wij betaalden 65 euro per nacht, dan kun je geen auping bed en grote flatscreens verwachten :wink:
Groetjes,
Daniel
steentjuh
Amerikafan
Partner van: yente
Aantal x V.S. bezocht: 5

Bericht door steentjuh »

Zo zie je maar weer dat je nooit op 1 mening af moet gaan :D .

Het ligt inderdaad wel erg gunstig , vooral tegenover Arches.

Bij ons waren de bedden echt bar slecht , we hebben apart geslapen omdat het tweepersoonsbed zo doorgelegen was dat je naar het midden rolde.
Inge
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 3
Contacteer:

Re: Tips gevraagd voor verblijf in Moab.

Bericht door Inge »

Wij hebben ook in een cabin met badkamer op Moab Valley RV Resorts geslapen. Wel alweer bijna 10 jaar geleden....Wij vonden het erg leuk. De bedden hadden we tegen elkaar aan geschoven. Kleine cabin, ja, klein badkamertje, maar wel heerlijk de ruimte om naar buiten te gaan. Dat vonden wij erg prettig, dat we ook gewoon buiten konden zitten.
Fijn zwembadje ook, met hot tub gedeelte, dat zelfs in de hitte afkoelend kan werken :P .
Als je naar Moab gaat moet je wel met de auto, dat was voor ons een minpuntje.
Felicitas
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Felicitas »

Misschien heeft Kokopelli Lodgings iets wat jullie aanspreekt? Vooral de lodge is heel betaalbaar. Zelf hebben wij alleen ervaring met een van hun mooie Creekside Cabins (we hadden iets goedkopers gereserveerd, maar kregen een gratis upgrade naar deze cabin).
De Bakkertjes
Amerikafan

Bericht door De Bakkertjes »

Voor foto's van de cabin op http://moabrvresorts.com/canyonlands/" onclick="window.open(this.href);return false; zie ons 2013 verslag. Vlakbij de Citymarket en schuin tegenover Moab Brewery. Schoon sanitairgebouw, wel eigen beddengoed meenemen. $65,-, zelfs met flatscreen tv.
Saskia
2013 rondje Denver met auto: http://www.denver2013.wordpress.com" onclick="window.open(this.href);return false;
2011 Zuid-West USA Camper: http://bakkertjesgo2usa.blogspot.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Ijsbeer
Amerika-ontdekker

Bericht door Ijsbeer »

Iedereen bedankt voor de reacties en foto´s voor rv resort!

Over de rv resort moab zijn verschillende meningen zie ik. Zowel positief als negatief. Maar kan hier zeker wat mee!
En ook bedankt voor de tip van kokopelli lodge ben er gelijk even gaan kijken. Nu samen met mijn vriend overleggen wat het beste bij ons past.
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Martin & Marianne »

Ik weet niet of het duidelijk is, maar Moab Valley RV Resort is iets anders dan Canyonlands RV park.

Marianne
Ijsbeer
Amerika-ontdekker

Bericht door Ijsbeer »

Hoi Marianne,
Het is duidelijk dat het verschillende plaatsen zijn ;) ze vallen echter wel onder dezelfde organisatie en hebben dezelfde soort cabins als ik vergelijk.
Bedankt voor het aangeven dat het verschillende plaatsen zijn.
ina
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 16
Contacteer:

Bericht door ina »

Heb je al gekeken voor het huren van een huis, is ook best prijzig maar in verhouding met een hotel...., je hebt dan wel een heel huis tot je beschikking.
Tipsy_1
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 20

Bericht door Tipsy_1 »

de Inca Inn? die is misschien al volboekt?
guido09
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 7
Contacteer:

Bericht door guido09 »

Toevallig Inca Inn (rechtstreeks via hun) geboekt voor 90 euro per overnachting in juli.
Vond het wel een redelijke prijs in vergelijking met andere motels.
2000 & 2018: 2 wkn & 19dgn florida
2013 & 2017: 3 wkn zw Usa
2014: 24 dgn Den-Phx
2015: 24 dgn Denver - Denver
2016: 21 dgn z&w UK
2019: 21 dgn Nw USA&CAN
Afbeelding
Division
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 11

Bericht door Division »

Wij hebben Days Inn geboekt in Moab voor €340,90 voor een driepersoonskamer voor twee nachten.
Afbeelding
Ijsbeer
Amerika-ontdekker

Bericht door Ijsbeer »

Bedankt voor de reacties. Ik ga ook nog even kijken bij inca inn.
Een huis is voor ons te duur we zijn maar met zn tweeën ;)
ina
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 16
Contacteer:

Bericht door ina »

Ijsbeer schreef: Een huis is voor ons te duur we zijn maar met zn tweeën ;)
Ik zag een forum met onderhuur, dan zit je misschien bijna gratis :wink:
john1969
Amerikafan

Bericht door john1969 »

het Bowen motel is ook niet duur ...$ 102,- per nacht, ligt perfect in het midden van Moab met zeer nette kamers.
Charly
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 7
Contacteer:

Bericht door Charly »

Wij slapen deze zomer (2 augustus) in het Adventure Inn in Moab. Ook mij viel op dat de prijzen in Moab hoog lagen. Ben toen via Tripadvisor gaan zoeken naar overnachtingen die een goede beoordelingen hadden. Zo ben ik bij Adventure Inn terecht gekomen. Wij betalen $ 90 voor een kamer met 4 personen.
[url=https://familygoesmidwest2015.wordpress.com%20url](Mid)Westen) 2015[/url]
[url=https://familygoesflorida2014.wordpress.com%20url]Florida 2014[/url]
1987 California, 1993, 2010, 2012, 2013,2014 Florida, 2011 Rondreis Noord-Oost USA en Canada, 2015 (Mid)Westen
IngridZw
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 4

Bericht door IngridZw »

Wij hebben een suite gehuurd (met extra slaapkamer) in de Gonzo Inn. We zijn met 2 stellen en kunnen voor de verandering nu eens apart slapen. Wel prijzig maar omdat we er 3 nachten verblijven willen we graag wat luxe. Iemand op het forum ervaringen met de Gonzo Inn ?
2011: Zuidwesten
2015: Rondje Denver
2017: Zuidwesten
2018: Zuidelijke staten en Florida
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer