Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Tips voor hotel in Denver en in de buurd van de Rocky's
Tips voor hotel in Denver en in de buurd van de Rocky's
Zijn er forum leden die al in Denver geweest zijn.
Ik zoek een redellijk hotel qua prijs kwaliteit in Denver stad, om een twee tot drietal dagen te verblijven.
Daarna gaan we richting de rocky mountains. Ook hier zoek ik een leuk hotel. Welke hikes raden jullie zeker aan.
Alvast bedankt voor jullie info,
John
Ik zoek een redellijk hotel qua prijs kwaliteit in Denver stad, om een twee tot drietal dagen te verblijven.
Daarna gaan we richting de rocky mountains. Ook hier zoek ik een leuk hotel. Welke hikes raden jullie zeker aan.
Alvast bedankt voor jullie info,
John
Wat ons altijd bevalt bij het aankomen is een hotel bij de luchthaven zodat we pas de volgende dag een auto hoeven te gaan halen. Het Sleep Inn Denver is een vrij nieuw hotel met een klein zwembadje (wat trouwens wel lekker is na een lange vlucht). Met shuttleservice, krantje, mini-ontbijtje. Het ligt wel vrij ver van het centrum, maar met de auto is dat geen probleem. Het hotel ligt eigenlijk bij een soort van sjieke woonwijk met hekken. In de buurt is behalve een KFC niet veel te beleven. We hebben hier twee nachten geslapen en waren erg tevreden over de prijs/kwaliteitsverhouding. Ik meen me te herrinneren dat we iets van 45 dollar per nacht kwijt waren destijds.
1999: Florida
2001: California, Nevada, Arizona, Utah, Hawaii
2004: Colorado, Utah, Arizona, Nevada
2006: British Columbia, Alberta, Montana, Wyoming, Idaho, Oregon, Washington
2008: California, Arizona, New Mexico, Colorado, Utah, Nevada
2001: California, Nevada, Arizona, Utah, Hawaii
2004: Colorado, Utah, Arizona, Nevada
2006: British Columbia, Alberta, Montana, Wyoming, Idaho, Oregon, Washington
2008: California, Arizona, New Mexico, Colorado, Utah, Nevada
- markro
- Moderator
- Aantal x V.S. bezocht: 13
- Contacteer:
Kijk eens op de hotelreviewspagina, die onderdeel is van de AllesAmerika.com-website, waar dit forum toebehoort.
Daar heb ik drie hotels beschreven, twee bij de luchthaven van Denver -Colorado- in de buurt en één ten zuiden van het centrum van deze stad.
Met een hotel in het echte centrum (downtown) van Denver heb ik geen ervaring.
Daar heb ik drie hotels beschreven, twee bij de luchthaven van Denver -Colorado- in de buurt en één ten zuiden van het centrum van deze stad.
Met een hotel in het echte centrum (downtown) van Denver heb ik geen ervaring.
- Jasmino
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Kijk even in mijn reisverslag van 2004, je komt er via mijn onderschrift!
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity; an optimist sees the opportunity in every difficulty"
Winston Churchill
Hier schrijf ik over wat mij bezighoudt in mijn leven. Lees mee en laat een berichtje achter, leuk!
Winston Churchill
Hier schrijf ik over wat mij bezighoudt in mijn leven. Lees mee en laat een berichtje achter, leuk!
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 29 Reacties
- 5890 Weergaves
-
Laatste bericht door Martin & Marianne
-
- 10 Reacties