Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Reserveren campingplaats Yosemite met een lastige datum!
-
alexencharis
- Amerika-ontdekker
Reserveren campingplaats Yosemite met een lastige datum!
Hallo,
Gisteren even geoefend met het reserveren voor een campingplaats in Yosemite. Wat bizar! Nu hebben wij een plek nodig voor 16 en 17 juli. Een lastige datum omdat deze data ook te boeken zijn in de "vorige" periode (mensen die vanaf de 14e boeken voor meerdere dagen). Ik zag dat dit ook heel veel was gebeurt. Dus ik bedacht dat het handig is dat ik in februari ook boek voor 14, 15 (en dus 16 en 17 juli). Ik heb twee vragen:
1. kan ik de eerste 2 dagen later annuleren?
2. kan ik ook later komen. Dus een "no show" de eerste twee dagen en dan dus de 16e komen? (wel erg zonde van de "plek" die je dan bezet houdt)
voorkeur heeft dan ook optie 1.
alvast bedankt!
Gisteren even geoefend met het reserveren voor een campingplaats in Yosemite. Wat bizar! Nu hebben wij een plek nodig voor 16 en 17 juli. Een lastige datum omdat deze data ook te boeken zijn in de "vorige" periode (mensen die vanaf de 14e boeken voor meerdere dagen). Ik zag dat dit ook heel veel was gebeurt. Dus ik bedacht dat het handig is dat ik in februari ook boek voor 14, 15 (en dus 16 en 17 juli). Ik heb twee vragen:
1. kan ik de eerste 2 dagen later annuleren?
2. kan ik ook later komen. Dus een "no show" de eerste twee dagen en dan dus de 16e komen? (wel erg zonde van de "plek" die je dan bezet houdt)
voorkeur heeft dan ook optie 1.
alvast bedankt!
- Inge
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 3
- Contacteer:
Re: reserveren Yosimite met een lastige datum!!
1. Antwoord op je eerste vraag weet ik niet, maar het lijkt erop dat je wel iets aan je reservering kan wijzigen tegen een vergoeding van $10.
2. De eerste twee dagen niet op komen dagen mag niet. Als je niet op komt dagen, wordt je plek de volgende dag weer vrijgegeven.
Bron: Recreation.gov
2. De eerste twee dagen niet op komen dagen mag niet. Als je niet op komt dagen, wordt je plek de volgende dag weer vrijgegeven.
Bron: Recreation.gov
Groetjes Inge
Onze reisverslagen naar Amerika (en Zweden, Noorwegen en Schotland):
2009: Californië + Crater Lake - met dochter van 2 jaar en camper!
2005: Noord- en Zuidwest
2003: Zuidwest + Yellowstone
Onze reisverslagen naar Amerika (en Zweden, Noorwegen en Schotland):
2009: Californië + Crater Lake - met dochter van 2 jaar en camper!
2005: Noord- en Zuidwest
2003: Zuidwest + Yellowstone
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 3 Reacties
- 1661 Weergaves
-
Laatste bericht door nwolf